ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

14. پس از تحول!

========================================

دوستان بلاگ اسکایی  ، این عکس رو ببینید 




دوستان اگر این مشکل رو دارید تو صفحه انتشار مطلب از دکمه های cntrl+f5 استفاده کنید و این مشکل برطرف میشه.



با تشکر فراوان از پشتیبانی بلاگ اسکای ": )


========================================


15.بعنوان آخرین پست

 

 

========================================

 با توجه به سفری که در پیشه و اینا ،

 پیشاپیش عیدتون مبارک

  

***

این آهنگ حامد زمانی ، خیلی عجیب بادلم بازی کرد... 

========================================

 

13:خندوانه ": )

نمی دونم ، شاید این برنامه رو که از شبکه نسیم پخش میشه رو ببینید ، من بخاطر شخصیت عروسکی جذبش شدم و اون اول اول ها اصلا" نگاش نمی کردم که بعدا" می اومدم آپارات و ویدیوهای این شخصیت عروسکی اون برنامه رو دانلود می کردیم و به همراه خانواده نگاه می کردیم و باعث و بانی شدیم که فامیل هامون هم که زیاد اهل تی وی نبودن اینو نگاه کنن!

  

ادامه مطلب ...

12.به خاطر حفظ آبرو ، سکوت یا شکایت ؟ (2)

ادامه از پست شماره 7


***

بعدا" نوشت :

با تغییر امروز بلاگ اسکای ؛ انگار اصلا" من تو یه محیط غریبه ام

قشنگه ولی یه جوریه 

تازه شکلک هم که نداره ": (

اصلا" مسخره شده

 

ادامه مطلب ...

11.سقوط حوصله!

سقوط حوصله و دیگر هیچ!



+حوصله یخ!حتی!


***

پس فردا میریم مسافرت ": )

از کشتی نوح (ع) تا مکه

سلام ": )


بچه ها یه چیز جالب میخوام بگم ، شاید شنیده باشید ، شاید هم نه ، اما اگر نشنیدید لطفا" اگر رو سیستمتون گوگل ارث ندارید ، اونو نصب کنید ( از اینجا دانلود کنید ، بعد از نصب برای ورود به برنامه ،  از شما USER NAME و LICENSE که خواست ، ایملتون میشه یوزر نیم ، لایسنس هم خود کلمه GEPFREE  )


بریم سر اصل مطلب ": )


 

ادامه مطلب ...

8.ماهی و دریا

عاشق ایـــن آهنگ از "امین بانی" هستم!


مطمئنم ازش خوشتون میاد ": )

7.به خاطر حفظ آبرو ، سکوت یا شکایت ؟ (1)

در ادامه  پست تکنولوژیسم ،باید بگم 

امیدوارم از اینجور  اتفاقا برای هیچکس نیفته ...




 

ادامه مطلب ...

6.عکس

در ادامه مطلب 3 تا عکس میذارم که دوسشون دارم ": )


+مجددا" فیس بوکم رو احیا کردم.کاش اون دفعه حذفش نمی کردم هر چند هیچ چیز وبلاگ خود آدم نمیشه 

  ادامه مطلب ...

5.پایتخت

من از سریال ماه رمضون فقط پایتخت رو نگاه میکنم.


میگم شما هم اونو میبینید؟به نظرتون آخرش چی میشه؟

زن ارسطو زندست یا نه؟


4.تکنولوژیسم!

الان در دوره ای زندگی میکنیم که هر کدوم از ما حداقل در یکی از شبکه های اجتماعی عضو هستیم و خیلی ها میتونن اطلاعات مارو بدزدن و قصد تهدید یا هر تصمیم دیگه ای داشته باشن.


نمونش یکی از فامیل های ما( که خانم هستن )، تو اف بی ،یه دختر خانمی رو اد کرد بعد حالا چطور شد که بعداز یه مدتی اومد تهدید کرد که من عکسهاتو با یه سری عکس های دیگه ، فتوشاپیش میکنم و پخش میکنم در فضای سایبر.


از اینجور تهدیدات این مدلی کم نیستن که البته قابل پیگیری و دادگاهی کردن اشخاص این مدلی هست وخوبه که اینجا اینقدر بی در و پیکر نیست ولی چرا بعضی ها از اینکارا میکنن؟ یعنی اگر کسی با خودشون از اینکارها کنه و با آبروشون بازی کنه خوبه؟



3.خفه شدن!یا در حد خفگی!


========================================

عامو ! 

یه مدتیه که خودم رو با این کلیپه خفه کردم!



کلیپ تصویری


آهنگ اصلی ( صوتی)

========================================


2.دیگه چه خبر؟

========================================

آدمها ممکنه گذشته های عجیب غریبی داشته باشند 


اما اگر هدفی  برای خودشون در نظر گرفته باشن ، 


اون هدف میتونه به ادامه مسیر زندگیش جهت میده 



": )

========================================

1.سلام


========================================

همیشه اولین پست ها دردسر خاص خودشون رو دارن به 2 دلیل :


1_ دوستان جدید ، از اولین پست خواننده این وبلاگ و همراهش میشن

2_همیشه مخاطبین دوست دارند ببینند که اولین پست اون وبلاگ چی بوده !


اسم من "امیر" هست ، فقط  بدون هیچ پسوند و پیشوندی مثل آقا و پسوند های بعدیش ، پس لطفا" من رو با این اسم صدا کنید ": )


+سعی میکنم اینجا رو حداقل هفته یکبار به روز کنم.


========================================