ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

23.;کتاب صوتی

========================================

سلام بچه ها!

میگم اهل کتاب صوتی هستید؟


من که هستم و کتاب هایی مثل داستان راستان ، نهج البلاغه و یکی دو تا کتاب دیگه هم گوش کردم و خیلی دوست دارم صحیفه سجادیه رو نیز بگوشم!!چند وقت پیش دیدم سپیده بانو پستی از کتاب شازده کوچولو گذاشت ، کتاب جالبی باید باشه ، لینک کتاب صوتیشو براتون میذارم ،راستی اگه شما هم کتاب صوتی جالبی میشناسید بهم معرفی کنید.

+لینک کتاب صوتی شازده کوچولو ( کلیک )

***

سوال نوشت :

این شایعه قرآن سوزی تو مرحله آخر کلش آف کلنز چیه؟

کسی ازش اطلاع داره؟


========================================

نظرات 1 + ارسال نظر
فافی جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 16:05

شازده کوچولو یکی از زیباترین کتاب های قفسه کتابهای منه
تو نسبت به چیزی که اهلیش کردی مسئولی . تو مسئول گلتی

دیالوگی از شاهزاده کوچولو!

کتابشو دوست دارم ولی فرصت نکردم هنوز بخونمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد