ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

24.پشه!

========================================
إِنَّ اللَّهَ لاَ یَسْتَحْیِی أَن یَضْرِبَ مَثَلًا مَّا بَعُوضَةً فَمَا فَوْقَهَا فَأَمَّا الَّذِینَ آمَنُواْ فَیَعْلَمُونَ أَنَّهُ الْحَقُّ مِن رَّبِّهِمْ وَأَمَّا الَّذِینَ کَفَرُواْ فَیَقُولُونَ مَاذَا أَرَادَ اللَّهُ بِهَذَا مَثَلًا یُضِلُّ بِهِ کَثِیرًا وَیَهْدِی بِهِ کَثِیرًا وَمَا یُضِلُّ بِهِ إِلاَّ الْفَاسِقِینَ 

خدا  از اینکه به پشه‏اى یا فروتر از آن مثل زند شرم نیاید پس کسانى که ایمان آورده ‏اند مى‏دانند که آن از جانب پروردگارشان بجاست ولى کسانى که به کفر گراییده‏ اند مى‏گویند خدا از این مثل چه قصد داشته است  بسیارى را با آن گمراه و بسیارى را با آن راهنمایى مى‏کند و جز نافرمانان را با آن گمراه نمى‏کند .

سوره بقره ، آیه 26


حالا لطفا" اینجا رو بخونید
برای من که خیلی جالب بود ، شاید برای شما هم باشه.

": )
========================================
نظرات 3 + ارسال نظر
Sabireh شنبه 3 فروردین 1398 ساعت 18:00 http://Yebargesabz.blogsky.com

این خیلی جالب بود نمی دونستم... تا حالا اصلا دقت نکرده بودم..
و اما مایت ها همون کنه ها هستن که خانواده بزرگی هستن.. :)
اطلاعاتم علمیه:) همینجوری از خودم نمیگم. مطمئنا اینو همه میدونن..

سلام.
حتما همینطوره که میگین

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 14:30 http://1nicegirl8.blogsky.com/

مایت حشره فوق العاده ریزی هستش ک تو درزهای فرش و الیاف زندگی میکنه و حساسیت زا هستش برای از بین بردنش باید فرش و اینا با اب گرم شستشو بشن

درسته ولی مطمئنا" خانواده بزرگی دارن که حالا یه سریشون از خون خود پشه تغذیه میکنن و یه سریشون هم همونطور که گفتی تو درز فرش و الیاف زندگی میکنن.

کاکتوس جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 12:01

عالی بود ......
عالی بود
مونده بودم این حشراتی که پشت پشه هست چیه
بعد من فکر میکردم نیشش از قسمت جلو دهنشه نه از کنار
این پستتعرکه بود
مرسی

خواهش میکنم ، بهش میگن mite ظاهرا".

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد