ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

+20

========================================


هشدار !


========================================

 

 ========================================

رائفی پور رو که کم و بیش اسمش امروز آشناست ولی اسم آقای فراهانی نه ، ایشون ( آقای فراهانی ) یکی از منتقدین سرسخت رائفی بودن و سی دی پخش کردن اینور اونور و کلا" رائفی رو زیر سوال بردن و داستانهاش بماند که چی شد.


چند روز پیش تو سایت مصاف اتفاقی یه کلیپ دیدم که نقدش راجع به چیزی به اسم متادرینگ بود ، گفتم چه اسم های عجیب غریبی این دوره زمونه میشنوه و شاید اسم یه جور مکتب باشه اما زمانی که مجدد اسم فراهانی و نقدهایی که بهش شده و اینبار نقد کننده یه روحانی هست برام کمی موضوع جالب شد.


همینطوری داشتم میگشتم تو نت رسیدم به این کلیپ  که درخصوص ملاقات آقای دانشمند با یه رمال ( جن گیر ) بود و جالب بود ولی توجهم رفت سمت زیرنویس اون سایت ، سایت نجات از جنو همینطور خوندن این مقاله از سایت فاراقلیط.



من همینقدر میدونم و بدونیم که جن جماعت با شیعه علی (ع ) و پیرو پیامبر اسلام (س) کاری نداره و مثل چی ازشون میترسه و کافیه راست راست بهش بگی من شیعه علی (ع) هستم و دیگه اون در میره .


بگذریم ، بیکار بودم نشستم از اون سایت 2 تا کلیپ ( + و ++ ) دانلود کردم که موضوعاتش برام جالب اومد ، جن زدگی در مراسم عرفان!عه!چیکار داشتن میکردن مگه ؟اولش جهت ارضای حس کنجکاویم دیدم و دانلودش کردم ، من خیلی فیلم های ترسناک نگاه نمیکنم ولی نمیدونم این مردک چیکار کرده که حضار در اون مراسم ، اون بلا سرشون اومده.


راجع به برگزار کننده اون مراسم های کذایی ( محمد علی طاهری ) رسیدم به ویکی پدیا که بدونم این طرف چیکارس و در خصوص عرفان حلقه وقتی تحقیق کردم رسیدم به انجمن " نجات از حلقه" و  قسمت "تجربه های نجات یافتگان "


لطفا" فقط بخونید چی نوشتن ...


چه اتفاقاتی در اطراف ما در حال وقوعه و چه بلایی داره سر مردم درمیاره ، خدا باعث و بانیش رو خودش جمعش کنه.ولی عقل هم راهنمای خوبیه . حالم خراب شد اصن ، خواستم بگم در جریان باشید ...


 ========================================

نظرات 4 + ارسال نظر
سپیده 21 یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 00:33

توام غیب شدنو خوب یاد گرفتیا !

آخه 4 شنبه امتحان دارم دارم برااون میخونم

توت چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 16:38

من که نفهمیدم چی نوشتی

بی خیال پس

ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 12:04 http://1nicegirl8.blogsky.com/

ذهنتو با این چیزا مشغول نکن

نه مشغول نمیکنم ،
ضمن اینکه برام جالب بود که آقای فراهانی - مخالف سر سخت رائفی - سر از فرقه ها در بیاره موندم ملت چرا به اینجور گروه ها بال و پر میدن

راستی ماهی جان روزت مبارک

کاکتوس دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 08:43

مرسی از مطلب
اما انقدر اینجور فرقه ها زیاد شده که نمید.نی چی درسته چی غلط
و درست جایی که عقل شک میکنه پاسخی پیدا نمی.نی

حق با توئه کاکتوسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد