ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

28.روز کیجا ": )

========================================

کیجا شان ....

 شِمه روز و ایروزو به کیجا دارشان تبریک گُونُم !




========================================

نظرات 5 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 12:28 http://1nicegirl8.blogsky.com/

دیونه
موفق باشی تو امتحانت

مرسیسم ": )

چه زبون بحالی.ازش هیچی نفهمیدیم.البته بعد ترجمه فهمیدیم.
بابا تنکابنی
چه دختر نازی تو عکسه

وا!گمون نکنم اونقدرا هم سخت باشه!پس لازم شد با شما هم یه صحبتی بنمایم!

هوم ": )

کاکتوس چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 10:18

مدل تبریک گفتن منو کشته

دیگه بهر حال

سپیده 21 دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 03:06

آهان چه جالب
یعنی تنکابنی ها اینجوری حرف میزنن؟؟
سخته ها امیر
من فقط روز و تبریکشو فهمیدم

تقریبا"

راحته که!دوبار اینجوری باهات صحبت کنم همه رو متوجه میشی

سپیده 21 یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 20:26

چی شد چی شد !
یکی اینو ترجمه کنه

به زبان محلی گفتم که "روز دختر رو به دخترا و اونایی که دختر دارن رو تبریک میگم "

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد