ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

30.تلگرام

========================================

به درخواست یکی از دوستان ، یه گروه تو تلگرام درست کردم  و اعضاش هم دوستان وبلاگی هستند.


دوست دارم به لطف این تکنولوژی اونجا هم باشیم البته اگر دوست داشته باشید ": )

حالا لینک گروه رو برای کیا بفرستم ؟




========================================



نظرات 3 + ارسال نظر
زینب چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 08:05 http://roozoroozegareman.blogfa.com/

سلام آقا امیر.خبین ؟ خوشین؟ سلامتین؟
والا من تلگرام ندارم ولی واتس آپ و وایبر دارم.اگه اونجاها گروه زدین بگین منم میام :)
بگذریم.دیگه چه خبرا؟ خوش میگذره ما رو نمیبینی؟

به به زینب خانم!خوبی؟کجا بودی نبودی؟آخرین باری که اومدم وبت دیدم آخرین پستش برای شهریور 93 هست گفتم لابد قهر کردی

نه اونجا نیستم و همین تلگرام فقط هستم.
ای بابا چه خوشی ، مگه میشه

مهدیه دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 17:51

امیر خب فعلا ی گپ بزن خودمون باشیم اضافه میشیم کم کم
من ک دلم براتون ی ذره شده
زیاد اینورا نمیام
فقط همون تو تلگرام و اینستا میچرخم
اینستا داری؟؟
اگ داری ای دی رو بفرس برام تو وبلاگم
مرسییییییی

والا من نظرم این بود که یه گروه درست کنم همه جمع شیم اونجا ولی فقط شما موافق بودی و یه عزیز دیگه که گفت زیاد نت نمی یاد ، با این اوصاف بهتره که شما منو اد کنی وقتی کسی استقبال نمیکنه ولی باز بذار صبر کنیم تا آخر هفته و بعدش اگه اوضاع همینطوری پیش رفت شما یه گروه درست کن و لینکشو بذار من اد گروه شما بشم .

نه فقط تلگرام که رو سیستمم نصبه ": )

اینورا یعنی وبلاگ؟من برعکس از کل شبکه های اجتماعی یه اف بی و تلگرام و ترجیح میدم گوشی گرفتنی فقط تلگرام روش باشه و وبلاگ رو به همشون ترجیح میدم و الان تو گروه هایی که هستم مثل وبلاگ فعال نیستم ": )

مهدیه شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 17:36

سلام امیر من میخوام
بومرنگ

مهدیه جان ، ، من خودم خیلی دوست دارم که این برنامه عملی بشه ولی فعلا" صبر کن تا ببینم چی میشه و چند نفر میشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد