ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

29.

========================================


میشه گفت این آخرین پست قبل از فرداست 

خواستم ازتون حلالیت بگیرم که اگه یه وقت فردا از  زیر تیغ امتحان ؛ سالم بیرون نیودم حداقل خیالم از بابت اینجا راحت باشه 

چرا که شانسم 50-50 هست



چون خوانندگان کمی اینجا رو میخونن میتونید هر کدوم چند تا بردارید


+ بعضی از دوستان لطف دارن و مرتب به اینجا سر میزنن و بعضی از دوستان هم بصورت هفتگی و ماه و از رو وبگذر ، اگه دیدید همچنان بعنوان پست دوم در وب نمایش داده شده بدونید که رفتم و در فرصت کوتاهی که پیش رو داریدبیشتر قدر همدیگه رو بدونید....


اگه دوست داشتین اینم بگوشید تا شاد از این وبلاگ برید ": )


========================================


نظرات 5 + ارسال نظر
سپیده 21 دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 01:53

پس بشین حسابی بخون که نمره 20 ازت میخوایما

خودم که بیشتر انتظار دارم

کاکتوس یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 22:09

نگرانتم
یه خبر بده لطفا

شرمندم کاکتوسی

اصن به اون شب که فک میکنم من موندم چجوری صبحش کردم
و شرمنده اگه نگرانت کردم

سپیده 21 یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 18:48

امییییییییییییییییر
کوجایی پَ ؟
چیکارش کردی امتحانو ؟
وقتی نیستی خرما از گلومون پایین نمیره که

امروز کلاغه خبر آورد افتاد شنبه هفته بعد

کاکتوس شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 12:22

چی شده
راستشو بگو ؟!!!!!
چرا انقدر استرس میدی تو اخه

استرس شب امتحان من خیلی بیشتر بود و خب پستش استرسی بود دیگه

سپیده 21 جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 19:43

سلام امیر
چطورایی؟
نبینم نا امید باشی داداش
برات دعا میکنم
ایشالله امتحانتو خوب پاس کنی
آهنگه خیلی باحال بود مرسی

من خرما خیلی دوس دارم اگه کسی نخواست برا من بذاره کنار لطفا.

مرسی بابت دعا ، افتاد شنبه هفته بعد ، نمی دونم خوش حال باشم یا ناراحت ؟

منم این مدل خرما رو بسیار می دوستم ": )

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد