ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

56. پنج اتفاق عجیب !

========================================

همیشه و در هر دوره ای اتفاقات عجیب زیاد می افتد ولی بعضی از آنها بخاطر ثبت در تصاویر بیشتر انسان را به تامل وا می دارند .اما اخیرا" هم چند اتفاق افتاد که باید در آنها تامل بیشتری کرد که اتفاقا" مستند نیز هستند ...



+ فایل pdf  این پست 


========================================


 


========================================

 

5:زمین و دست انتحاری در عراق

 

به نقل از مستند "ایرانی های مرتد" که قابل دسترس هم هست ، بعد از عملیات انتحاری وهابی ها ، نظامی ها هر چقدر که خواستند دستش را دفن کنن موفق نشده و زمین آن دست را پس میزد و در خود قبول نمی کرد.






***

4: زمین و جنازه آریل شارون


 

به نقل از خبرگذاری ها در هنگام دفن شارون ، قصاب صبرا و شتیلا ، در لحظه قراردادن جنازه شارون درون قبر، تمام منطقه با صدای مهیبی شروع به لرزیدن کرد به طوری که مراحل دفن به علت وحشت حاضرین، برای دقایقی متوقف شد.


 

منبع زبان اصلی ، خبر گذاری فارسی

 



***

3:شهید پلارک

 

این تجربه شخصی خودم بود و اصلا" و ابدا قبول نداشتم که مزار یک شهید بوی گلاب بدهد و خیس باشد. لطفا" اگر می توانید حتما" یکبار به مزار این شهید عزیز بروید.

 

همانطور که گفتم من اصلا" قبول نداشتم و خیال بافی می دانستم و یکروز که آنجا خلوت بود و تقریبا" ما بودیم ( جمع دوستانه خودمان ) دوستان گفتن برو سطلی – ظرف آبمعدنی  ای پیدا کن و بیار تا روی  قبر شهید آب بریزیم ، ظاهرا" خشک بود و بوی خاصی نمی داد ولی وقتی اب روی قبر پاشیدم تمام فضای آنجا از عطر گلاب پر شد ، فضایی که دقایقی قبل هیچ عطری نمی داد.

 


 

بعدها همین موضوع را برای خانواده و فامیلم تعریف کردم و باورش برای آنها سخت بود ، یکروز که مجدد به بهشت زهرا رفته بودیم از ضا به آنجا رفتیم تا آنچه را که من دیده بودم را خودشان هم ببینید ، شلوغ بود و برایش مراسم گرفته بودند و دور مزار ایشان شلوغ بودو شخصی داشت دعا میخواند از او اجاز گرفتم تا روی مزار آب بپاشد و گفتم که خانواده ام قبول ندارند ، ایشان از پشت بلند گو گفتند که خانواده ایشان ( خانواده شهید و مادرشان ) دوست ندارند اینکار انجام شود ( آب روی مزار ایشان ریخته شود ) و گفتند که دور حرم حضرت عباس آب هست و مطالبی از این دست

 

اما خاطره ی عجیبی برای من بود.



***

2: چشمه آبی که گرداگرد قبر حضرت عباس (علیه السلام) طواف می‌کند


مگه سقای بی آب ،اونم حضرت عباس ، میشه ؟!



 

لطفا" اینجا رو بخونید که کامل نوشته ": )

 

 

***

1: امام حسین


در ماجرای انتقال سر مبارک حضرت امام حسین به دمشق ، منقول هست که سر مبارک روی سنگی قرار میگیره و قطره خونی از سرمبارک روی سنگ می چکد ( 2 نقل شنیدم )  و اون سنگ الان در مقام راس الحسین شهر حلب سوریه هست ( لینک خبر  ) و اون سنگی که دراین فیلم می بینید دورش یه پارچه گذاشتن که خونی که از سنگ جوشش میکنه اطراف رو نگیره و اون پارچه مانع بشه اما ، خودتون ببینید (لینک فیلم ) و اتفاق مشابهی در حرم حضرت خوله (ع) در شهر بعلبک هم رخ داده ( لینک خبر ) و همینطور تبدیل شدن خاک تربت امام حسین به خون ( + و ++



تبدیل شدن خاک تربت امام حسین به خون 





***

سنگی که در راس الحسین از آن خون می آید 




***

البته اینها در زمان ما اینطور ضبط شده ، منقول هست که حتی در خود روز عاشورا هم اتفاقات عجیبی رخ داد ( +  و ++ ) و همینطور باران خون ( + ) که البته یک مستند هم در اینباره ساخته شد .( کلیک


========================================


========================================

 

ای اهل سقیفه

آیا فاطمه (س) برای اثبات شیعه و حقانیتش کافی نیست ؟

حسین  (ع ) چطور  ؟

که هر سال خونش می جوشه و روایت داریم که تا زمان حضرت مهدی عج ، این جوشش ادامه داره ؟

 

ایا همین یک روایت که "هر که فاطمه رو بیازارد مرا آزرده" برای حقانیت شیعه کافی نیست؟

آیا طرفدار کسانی هستید که فاطمه رو اونطور شهید کردند و فرزندش حسین رو اینطور؟

 

========================================

 

 

========================================

کلیپی پخش شده در خصوص صحبت یک ایرانی با یک وهابی کنار قبرستان بقیع حتما" اونو ببینید

 ( کلیک )

در اونجا شخص ایرانی از وهابی میپرسه که چرا پیامبر و صحابه گنبد دارن در حالی که اینکار شرک هست ( از نظر شما ) و چرا خرابش نمی کنید ؟ وهابی جواب داد که بخاطر احترام به پیامبر!

 

اونوقت بزرگان ما احترام ندارن و شرک است!

========================================

نظرات 2 + ارسال نظر
مسافر شنبه 2 آبان 1394 ساعت 01:14

چه جالب بود این پست

خیر مقدم عرض میکنم خدمت شما ": )

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 13:03 http://1nicegirl8.blogsky.com/

امیر اولی رو متوجه نشدم چی بود؟

منظورت از اولی مورد شماره 5 هست دیگه!

همونطور که گفتم مستندی ساخته شده با عنوان ایرانی های مرتد و اینطور شروع میشه که یه اسیر داعشی رو میگیرن و ازش در خصوص اعتقاداتی که دارن میپرسن و اینکه چرا ایرانی ها رو مشرک و اینا می دونید و چرا سراغ یهودی های اسرائیل نمی رید و توضیحاتی که میده.

، این آقایی که کلاه داره تو عکس مسئول تربیت نیروها و فرماندشونه ، داعشی ها هم که عشق انفجار و رسیدن به بهشت دروغین وهابیت و هم کلام شدن با پیامبرش خودشونو میترکونن.

یکی از این عاملین انتحاری خودشو نزدیک به پایگاه نیروهای مردمی منفجر میکنه و شدن انفجار خیلی شدید بوده که بعضی ها اونجا کشته میشن و دیواره های بتنی ای که اونجا بود کلا" منهدم.

داعشی ها مسلمان هستند چون معتقد به نبوت پیامبر هستن و بخاطر همین این آقا به حرمت مسلمون بودن ولو منحرف بودنش گفته که ما اعضای بدن (دست و پای سوخته شده از شدت انفجار ) این عامل انتحاری که چندین متر دور از محل انفجار پرتاب شده رو هر چقدر که دفن میکردیم زمین اونو مینداخت بیرون و تو خودش قبول نمی کرد.

یعنی طرفو که دفن میکنن خب زمینو میکنن و روی اون رو با خاک می پوشونن ولی زمین ظاهرا" دوست نداشته این داخلش دفن شه و هی پس می زده اون رو و دست دفن شده رو از داخل خاک خودش به روی زمین می آورد و قبول نمیکرد که در داخل خودش مدفون باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد