ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

57.فتوی عبدالعزیز بن باز و مهدی عج ( منتقم خون حسین ع و فاطمه س )

========================================

 

واقعا" برام جالبه که جناب مفتی وهابی عربستان ، جناب عبدالعزیز بن باز ، گفته که هر کسی منکر مهدی عج بشه کافر است!

 

البته وهابیت با اهل سنت یکی نیس و اونا (اهل سنت ) معتقد هستن که ایشون ( حضرت مهدی ) متولد نشده ولی بااین حال بهش معتقد هستن ولی اینکه این مفتی اعظم وهابی که کلا" با شیعه مشکل داره گفته منکر مهدی کافره خیلی جالب و عجیبه!


 

آقایون سلفی ناصبی و منکرین حضرت مهدی

+دعوت تون میکنم به ادامه مطلب برای خوندن این فتوای که مربوط به مفتی اعظم وهابیت و بزرگتون هست!


***

+pdf این پست 


========================================


 

 

 

فتوایى از ابن باز در مورد انکار مهدى علیه السلام از سایت رسمى شان که می گوید انکار مهدی(ع) کفر می باشد.

 

متن سؤال از بن باز و پاسخ ایشان:

 

 

شخصی، مسیح دجال و مهدی و نزول عیسی(ع) و یأجوج و مأجوج را انکار می کند و به هیچ کدام اعتقادی ندارد و و ادعایِ عدمِ صحتِ آنچه که در احادیث در مورد آنان آمده را می کند، در حالیکه او بر علم حدیث و علوم دیگر هیچ احاطه ای ندارد و در این امر علماء با گفتگو کردند، اما اذعان دارد که تمام احادیث مذکور در این باب به منزله ی کذب و افترا بر رسول الله(ص) است که در اسلام تدخل یافته اند. در حالیکه او اهل نماز و روزه و مقید به فرائض می باشد؛ پس حکم در مورد او چیست؟

 

چنین شخصی -پناه می برم بخدا- کافر می باشد؛ زیرا که امر ثابتی که از سوی رسول الله(ص) صادر شده را انکار کرده، پس اگر اهل علم برای او بیان و آشکار کردند اما او همواره بر تکذیب و انکار آنها اصرار می ورزد. پس در چنین حالتی کافر می باشد؛ زیرا که هر کس رسول الله(ص) را تکذیب کند، کافر است، و هر کس بر خدا دروغ بندد کافر است، و اخبار متواتر رسول الله(ص) در مورد نزول مسیح بن مریم و نزول مسیح از آسمان در آخر الزمان وخروج یأجوج و مأجوج و دجال در آخر الزمان و خروج مهدی آمده و این چهار امر از ثوابت می باشند. خروج مهدی در آخر الزمان که زمین را پر ازعدل و داد می کند بعد از اینکه پر از ظلم و ستم گردد، و نزول عیسی بن مریم و خروج دجال در آخر الزمان و خروج یأجوج و مأجوج، تمام این امور در احادیث صحیح و متواتر از رسول الله (ص)ثابت شده اند. پس انکارشان کفر و گمراهی است- عافیت و سلامت را از خداوند مسئلت می داریم.

 

در مورد سؤال اول، آنچه که به این سه شخصیت دجال و مسیح بن مریم و یأجوج و مأجوج مربوط می شود بدلیل تواتر اخبار از رسول الله(ص) هیچ شکی در مورد آنها وجود ندارد، و اما در مورد مهدی، اخبار متواتری وارد شده است و یک خبر نیست بلکه تواتر این روایات از رسول الله(ص) می باشند، اما برای برخی مردم در مورد آن اشکال و جای شک وجود دارند، و ممکن است گفته شود کسی که فقط مهدی را منکر شود کافر است، اما کسی که دجال یا مسیح بن مریم یا یأجوج و مأجوج را انکار کند در کفر و وقوف او شکی نیست، بلکه توقف فقط در انکار مهدی است، پس ممکن است این در توقف، کفر و ارتداد از اسلام گفته شود، زیرا که شخصی بر آن اشکال وارد نمود. و ظاهر و نزدیک به آن کفر و لیکن بعضی از علماء در مورد آن وقفه ای(تردید) دارند، و اما در مورد یأجوج و مأجوج و دجال و عیسی ابن مریم هر کس که منکر یکی از این سه مورد شود کافر می باشد- عافیت و سلامت را از خداوند مسئلت می داریم- خداوند به وجود شما برکت دهد.

 

 


 

منبع این فتوی از سایت عبدالعزیز بن باز

(کلیک )

http://www.binbaz.org.sa/node/18100

 

***

فایل پی دی اف صفحه مربوط به فتوی مربوطه

(کلیک )

http://upir.ir/sh94/emasis/ben-baz.pdf

 


 

========================================

 

========================================

البته یه هشدار هم بدم نسبت به دجال  ها و افرادی مثل جناب احمد الحسن که تمام فقها و دانشمندان شیعه ایشون رو رد کردند و سواد علمی ندارند .

 

اگر کسی این پیج یا pdf  رو بعدا" دید و از انصار جناب احمد الحسن بود پیشنهاد میکنم به مناظرات مبلغین ایشون رو بشنون و تجدید نظر کنن . شما اگه راست می گفتید در برنامه ریزی شوم ال سعود برای حجاج به مسلمانان از طرف مدعیتون هشدار میدادید .شما نه سواد علمی دارید و نه مباهله میکنید برای اثبات حقانیت خودتون.

 

دست بردارید از ادعاتون ، کمتر قلب امام عصر رو ناراحت کنید ...

========================================

 

========================================

دوستان در جریان باشند

اینها حدیث آوردند که بعد از ائمه 12 مهدی میاد!


و گفتن که :

یا می‌دانید: بعد از ائمه (ع)، دوازده مهدی خلفای رسول الله (ص) خواهند بود؟

 

یا اینکه گفتن :

ما انصار سید احمد الحسن علیه السلام، وصی و فرستادۀ امام مهدی مکن الله له فی الأرض بعد از دعوت های مکرر به مناظره، مجدداً تمامی شیعیان، اهل سنت و اهل کتاب که دعوت ما را بدون دلیل رد کرده یا می کنند را دعوت به مناظره می کنیم.

اینجا

***

دوستان علاقه مند به مناظرات و ادعای این شخص و رد اون  میتونن برای نمونه ...

1.کانال ویدیوهای احمد الحسن

http://www.aparat.com/almahdyoon/احمد_الحسن

 

2. مناظره استاد شهبازیان با جناب آقای کهندل

www.youtube.com/watch?v=moSh5TGE6bU

 

البته ظاهرا" بعد از این مناظره جناب آقای رحیمی مبلغ دیگه شون اومد و گفت اون مناظره رده و آقای کهندل سواد نداره و ایشون مسئول علمی هستن و براشون دعای خیر کردن و گفتن اگه تکرار بشه شکایت ایشون رو پیش امام میبرن!

( کلیک )

http://www.aparat.com/v/tGs3Y

 

 

 

3. مناظره مبلغ احمد الحسن (مسئول علمی ) و شبکه ولایت

http://www.aparat.com/v/eML4y

 

 

4. پاسخ استاد طبسی به یکی از طرفداران احمدالحسن دجال بصره

http://www.aparat.com/v/kycAq

 

و ....

 

 

 

من نمیدونم اینا چرا اینقد روشون زیاده!

اللهم عجل لولیک الفرج

========================================

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد