ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

58.جانم فدای عمر


========================================



گاهی در مناطق سنی نشین افرادی پیدا میشن که با شعار نویسی اهداف خاصی را دنبال میکنن ،لطفا" روی لینک عکس پایین کلیک کنید و اون رو در شبکه های اجتماعی انتشار بدید تا به کوری چشم وهابیت ، در کنار هم وحدت رو تداوم بدیم و هم با کمک همدیگه ( شیعه + اهل سنت ) جلوی اسرائیل غاصب بایستیم.

 


کلیک  یا اینجا




***

بعدا" نوشت :


پیشنهاد میکنم این کلیپ رو ببینید. در این کلیپ ، یک جوان سنی با نصب یک پلاکارد بر سینه خود که روی آن نوشته " من سنی هستم و برادر شیعه خود رادوست دارم " که اینکار او با واکنش های جالبی مواجه شده است!


توضیحات بیشتر 


کلیپ من برادر شیعه ام را دوست دارم!


***

توضیحانه نوشت :

مرجع شیعی عزیز ، ایت الله سیستانی فرمودن که نگویید "برادران اهل سنت" ، بلکه بگویید "جان ما اهل سنت " ( +و طبق فتوای امام خامنه ای توهین به مقدسات اهل سنت حرام است ( + )البته بعضی ها هستند که وهابیت رو قبول ندارن و میگن که موحد هستن ، اون دسته از عزیزان لطفا" این کلیپ رو ببینید که داعش به اهل سنت هم رحم نمی کنه و فقط خودشو داره به اهل سنت  می چسبونه ( + )



========================================

نظرات 2 + ارسال نظر
........ دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 20:34

لعنت تمام قطرات باران و تمام نفسهای عاشق
بر شیطان کبیر....
عمر بن الخطاب ...
زنازاده و حرامزاده ...
باد . . .

شما که اینهمه به تعداد قطرات باران به قول خودتون ، بهتر نبود اسمتونو بنویسین؟

ضمن اینکه رهبرمون فرموده توهین به مقدسات اهل سنت حرام است + اینکه جدااز اینکه 2 خلیفه اول را ما غاصب خلافت حضرت امیر می دونیم اونها رو متهم به هتک حرمت خانه ی بی بی حضرت زهرا س میکنیم ولی خود سنی ها این رو قبول ندارند و اگه براشون اثبات بشه مطمئنا" نظر اونها عوض میشه چون بهشون نمیگند و یا دروغ بهشون میگند که رابطه ی خلفا و اهل بیت خوب بود و سریع اهل بیت با خلفا بیعت کردند.

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 19:22 http://1nicegirl8.blogsky.com/

امیر این چه عکسی بود آخه؟

متوجه ام ولی باید کلید واژه باشه ، اگه بدونی بعضی از تند رو ها و افراطی ها چه حرفایی می زنن ، وهابیت هم که دارهخودشو میچسبونه به اهل سنت ، نمیشه همش نگاه کرد به خدا

یه کلیپی بود واقعا" خیلی قشنگ بود ، پیداش کنم لینک میدم یه پسر اهل سنتی بود که روی یه مقوا نوشته بود من برادران شیعه را دوست دارم و انداخته بود دور گردنش ، بعضی ها حالا یا بی تفاوت ازش رد میشدن یا باهاش دست میدادن ولی یه پسره هم بود وقتی اینو دید وسایلش رو پرت کرد یه طرف و محکم این پسر اهل سنت رو بغل کرد ...

ما هر اختلافی هم که با اهل سنت داشته باشیم باید در مقابل دشمن بزرگتر خودمون کنار بذاریمش ، میدونی ماهی اصن اونا باور نمی کنن که در حق فاطمه س همچین کاری کرده اند و باورش براشون سخته ، اونا معاند نیستن ولی یه جوری بهشون نگفتن و یا این داستانا رو ساختگی می دونن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد