ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

65.جفا!

======================================


یکی از جفاهایی که به ما پسرا میشه ، جفای نون هست!یعنی اگه خواهر محترم از جلوی نونوایی خلوت جلوس کند و هیچکس نباشد به خودش زحمت خرید نان نداده تا بعدا" پسر خانه بره نون بگیره. که حالا بنده خدا پسره بره و 1 ساعت تو صف وایسه و اینا به کنار!


مغازه هم نمیرن ، میگن اونم پسر خونه باید بره خرید کنه!


اینا شک ندارم از علامات آخر الزمانه!

+ تو پیجای علمای اهل سنت میرفتم تا یه اتفاقی میفتاد همشون میگفتن که در فلان حدیث آمده که این اتفاق نمی افتد مگر اینکه قیامت نزدیک باشد!الان حق دارم بگم این نشانه ها و جفای نان ، از نشانه های نزدیک شدن قیامته!

======================================

63. تعصب نژادی!

من واقعا" نمی دونم چرا بعضی چیزها خیلی گنده میشه ؟ نمونش این برنامه فیتیله . طرف اومد دیالوگی گفت و همه ریختن بیرون آی توهین شده. واقعا" لازم بود این قضیه اینقدر بزرگ بشه؟ که دیروز مردم آذربایجان بریزن جلوی سفارت ایران اعتراض کنن ؟ با این وضعیت باید منتظر اعتصاب آذری زبان های روسیه ، ترکیه ، گرجستان ، آمریکا و بقیه نقاط باشیم.


کمتر کسی اون برنامه رو دید ولی حالا همه کنجکاو شدنن بدونن چی گفته! فردا هم اون ویدوی تو یوتیوب بازدیدش میلیونی میشه میره بالا و همه اون گروه رو متهم میکنن . یه مقدار لطفا" جنبه داشته باشین. سریال پایتخت که بیشتر توهین کرده بود بااین وضعیت شما به مردم شمال. این همه داستان درست کردن؟


چرا از کاه کوه می سازین؟ رسانه ی ملی میتونست در سکوت ماجرا رو دنبال کنه ولی اونقدر گفت و گفت که همه کنجکاو بشن!قبلش هم اون ماجرای صدف طاهری و کشف حجابش . اینقدر که بولد شد ملت رفتن تو اینستا ببینن مگه چیکار کرده !

؟6.

========================================



شاعر میگه پشت دریاها شهریست...

نمیدونم منظورش کدوم دریا بوده!خزر بوده؟خلیج فارس بوده؟ که بعد ببینیم منظور احتمالیش از دریا مثلا" اگه خزر بوده خب اونور خزر باز تازه باید دید کدوم وری باید رفت تا به یه شهری برسیم.من خودم دریای شمال رو بیشتر دوست دارم البته!



اینو گذاشتم عکس دسکتاپ کامپیوترم!دریای خارجه هست.تصور شهرش بیزحمت خودتون زحمتشو بکشید.دی


========================================

 

ادامه مطلب ...

62.

========================================

یه شعری بود که میگفت به صحرا بنگرم صحراتو بینم به دریا بنگرم روی تو بینم الان شامل حال منه . چطور ؟ اون قضیه بادنجونه رو شنیدین که وقتی طرف نداشت بخوره از مضراتش میگفت و وقتی داشت بخوره از فوایدش میگفت ؟این 2 تا رو جمع کنین چی میشه!!وای وای اصن یه وضعی به قران!






عاقا من کور رنگی داشتم قبول!نمیدونم چرا هر دختری رو میبینم به چشمم میاد اون فلانیه!فلانیه یعنی همون اسمشو نبر . یه جواب منفی تو ... لااله الا الله . والا. الان فیس بوک میرم میخوام لایک کنم میگم عه این چقد شبیه اونه! بعد الان به یه مرحله ای رسیدم که تا طرف تو تلوزیون حرف ازدواج و نامزدی میزنه برای اینکه تو اوهام نرم 10 تا کانال میرم بالا یا پایین .حیف اون شیرینی که اون روز رفتم خریدم.تو هیچ شبکه ای هم نیس. نه تو فیس نه تو تلگرام.اصن معلوم نیس کجاس.پسر عموم بهش میگفت کهنه رادیو!

چرا؟چون از هر بحثی همه چیز بلد بود.رادیو هم که الی ماشالله خبر میخونه مخصوصا" این رادیو قدیمی ها رو دیدین؟وز وز وز وز ، نمی دونم من دومی اونم یا اون دومی من!به جان باباطاهر!جون به جون بشیم رادیاتور جوش میاریم مگه کم میاریم!

حالا کار ندارم ، خواستم در تاریخ ثبت شه این موضوع .فرجی قرار نیس بشه ولی بنویسم که چرا مدتیه همه رو او میبینم.آخرش کار دستم نده خوبه.کور رنگ بودم کور چهره شناسی هم شدم.دیگه چه شود!
***
من که میدونم آخرش به خاطر این موضوع سر به تبت که نه!سر به عراق و سوریه میذارم
بعد باید تو آخرین یادداشت بنویسم بی تو هرگز با تو عمرا" :دی

========================================

61.تحقیق در دین!


========================================


مدتیه که دارم در مورد دینم تحقیق میکنم ، قبلا" در خصوص اسم حضرت محمد در تورات و انجیل یه سری تحقیقات کرده بودم  ( + و ++ و +++ )و  الان بیشتر  راجع بهش تحقیق کردم که به چیزای جالبی هم رسیدم و تو بحث های مربوطه تو f.b  با دوستان در این خصوص صحبت میکنم ولی یه کامنتی یکی اونجا گذاشت که برام حالبه!


قضاوت با خودتون !


***

بگذریم ، اینجا هوا سرد شده و داره برف میباره!محل شما آب و هواش چطوره ؟منم ای هستم و میگذره ": )



========================================


 

ادامه مطلب ...

60.قبول باشه!

========================================


من مکه نرفتم ، زیاد هم دوست ندارم ریش بذارم و معمولا" ماشین میزنم ولی برام جای سواله چرا مثلا" تو نماز یا دید بازدید ها بهم میگن سلام حاج آقا ، یا مثلا" میگن حاج آقا قبول باشه؟


مگه من حاج آقام خب!؟


========================================