ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

61.تحقیق در دین!


========================================


مدتیه که دارم در مورد دینم تحقیق میکنم ، قبلا" در خصوص اسم حضرت محمد در تورات و انجیل یه سری تحقیقات کرده بودم  ( + و ++ و +++ )و  الان بیشتر  راجع بهش تحقیق کردم که به چیزای جالبی هم رسیدم و تو بحث های مربوطه تو f.b  با دوستان در این خصوص صحبت میکنم ولی یه کامنتی یکی اونجا گذاشت که برام حالبه!


قضاوت با خودتون !


***

بگذریم ، اینجا هوا سرد شده و داره برف میباره!محل شما آب و هواش چطوره ؟منم ای هستم و میگذره ": )



========================================


 



نظرات 2 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 18:07 http://1nicegirl8.blogsky.com/

خب امیر جان اونا هم تعصب دارن رو شاخص های دینیشون
ولی اینو از دوستت قبول کن
این ادما اینقدر غلیظ مسلمانی میکردن ک اعمال دیگرشون زیرپوستی بوده
عمر و ابوبکر به پیامبر خیلی نزدیک بودن تو غاری ک عنکبوت اونو پوشونده بود ابوبکر کنار حضرت محمد بوده یا حتی عمر
همین مسائل هم باعث شد هم خودشون و هم پیروانش زیادی بهشون ارج معنوی بدن
حضرت علی گفته چه بسیار گناهکارانی ک عابد شدن و چه بسیار عابدانی گناهکار
تعصب دوست من تعصب آفته

تعصب خیلی خیلی بده مخصوصا" وقتی که ازش بت میسازی بعد وقتی یه چیزی رو میشنوی که مخالف اونه اصن دوست داری طرفو بزنی خرد کنی. تو این صفحاتی که من رفتم همشون میگفتن شیعه رافضی و کافر و چی و چی . خودشون هم گاهی نمی دونن چند چند هستن.

مثلا" استناد میکنن به آیه ایاک نعبد و ایاک نستعین که میگن فقط خدا بعد بهشون بگی اکی ! خدا جای دیگه هم گفته از چیزهای دیگه هم استعانت بگیرین مثل وستعینو بالصبر و الصلاه . یه چیزایی مثل اینو اصن یا نمی بینن یا نمی خوان ببینن یا تفسیر میکنن برای خودشون که این منظورش چیز دیگه ای هست.

اتفاقا" جالبه بدونی همین اینکه جناب خلیفه تو غار بوده رو پیامبر بعدا" یه توضیحی میده. قرار شده بود یه ایه ای رو که دستور خدا بوده فک کنم بره به یهود بگه که اول میده به خلیفه بعد جبرئیل میگه یا خودت ببر بگو یا علی ع رو بفرست.بعد خلیفه اعتراض میکنه چرا نذاشتی من اینو ببرم بگم پیامبر میگه حکم خداست و چگونه اینکار را میکردی ( ایه را ابلاغ می کردی ) در حالی که با من در غار بودی!

یه چیزهایی تو کتاب هاشون نوشته اصن بیا ببین. من خودم اینقد نمی دونستم که تو کتابهاشون در مورد علی چی نوشته.مثلا" نوشته شب معراج که پیامبر رفت معراج خدا بهش گفت از پیامبران بپرس برای چه مبعوث شدن؟پیامبر پرسید جواب دادن که برای ولایت علی!تو کتاب های خودشونه اونوقت اگه ما بگیم چه تهمت هایی که بهمون نمیزنن!

=================================
درسته و حق با شماس ماهی . من تو محرم دچار همین افت تعصب شدم چرا که هی شبهه مطرح میکردن که ای اعراب حملهکردن اجدادتو کشتن و علی فلان کرد و بهمان . بعد تحقیق کردم دیدم اینا راست و دروغ رو به خورد من دادن و تو کتب باستان یا خود کتاب اوستا در مورد پیامبر اخرین و مسیح نشانه هایی بوده که 3 تا دانشمند ایرانی بلند شدن رفتن اورشلیم.یه همچین اجداد باکلاسی داشتیم که تعصب در پیدا کردن حقیقت داشتن و نه تعصب در نژاد!
==============================================
کامنتم طولانی شد ولی من متوجه یه چیز جالب شدم!تو اون 3 تا پستی که لینک دادم تو اسلام پیامبر فرمودن بعد از من 12 خلیفه میان که از قریش هستن و از اونطرف شجره ملعونه رو گفتن که میشه بنی امیه. برام این قریش جای سوال بود!بعد فهمیدم تو همون قبیله اینا یه فرزند خونده رو بزرگ میکنن که نژادش برمیگرده به روم و قریشی هم نیست! خلیفه های اینا حتی اگه بنی امیه رو هم حساب کنی ( خلفای بنی امیه در واقع از معاویه به بعد ) که جزئ ادم نیستن ( اون حدیث وزغ ابن الاوزغ پیامبر معروفه در این مورد ) خلیفه هاشون یا 12 تا نمیشن یا میزنه بالای 12 تا!

توت دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 17:25

چه جالب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد