ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

؟6.

========================================



شاعر میگه پشت دریاها شهریست...

نمیدونم منظورش کدوم دریا بوده!خزر بوده؟خلیج فارس بوده؟ که بعد ببینیم منظور احتمالیش از دریا مثلا" اگه خزر بوده خب اونور خزر باز تازه باید دید کدوم وری باید رفت تا به یه شهری برسیم.من خودم دریای شمال رو بیشتر دوست دارم البته!



اینو گذاشتم عکس دسکتاپ کامپیوترم!دریای خارجه هست.تصور شهرش بیزحمت خودتون زحمتشو بکشید.دی


========================================

 

======================================== 


اینروزا رعد و برقی ام!طبق عکس زیر



به چیزهای متفاوتی فکر میکنم.من جمله مرگ!یعنی در واقع منظورم بیشتر اون عمل اهدای عضوه!شاید درست نباشه ادم موقعی که اوضاع احوالش درست و رو به راه نیس تصمیم بگیره.اومدم و رفتم تو کما. بعد من اگه فرم اهدای عضو رو پر کنم دیگه دستم از دنیا کوتاه میشه! میترسم.اونور چجوریه؟


***

هر چی که باشه ازاینور باید بهتر باشه.این دنیا باشه برای دنیا پرستا . گاهی فک میکنم شب بخوابم صبح دیگه بلند نشم . خودکشی هم گناه کبیرست! حالا کبیره بودنش به کنار بحث قتل نفسه و خدا نمیبخشه. ببخشه یا نبخشه اینجا شده جهنم . اصن همون بهتر که صبحی در کار نباشه ولی گاهی فک میکنم خب این چه فایده ای داره؟


حداقل یا اعضا فروش بره بستگان یه مایه ای کاسب شن یا اینکه عضوی اهدا بشه و 2 نفر فرصت زندگی داشته باشن.قرار هست که ادم بمیره ولی اهدای عضو یا فروش عضو؟ سوالیه که مرتب از خودم می پرسم. اگه دست من بود هیچوقت به این دنیا نمی اومدم.


یه بار تو خونه این بحث اهدا رو گفتم مامان ناراحت شد. دیگه دوست ندارم مطرح کنم . قلبم که مال کسی نشد شاید قسمتش نباشه ؛ شایدم قسمتش اینه تو سینه ی کسی قرار بگیره که کسی دوستش داره 


***

دیدید آخر فیلما میگن ببین قلبت چی میگه ؟من باید بشینم ببینم حرف حسابش چیه!

شاید هنوز حرفهایی برای گفتن داشته باشه!


فهلناش ": )

======================================== 

نظرات 1 + ارسال نظر
مسافر یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 01:20

دریای جنوب ولی خیلی بهتره به نظر من!
+شهر پشت این دریای خارجه رو تصور کردیم....وای وای وای
++بنده خدا مادرتون...واقعا که

من حرفی ندارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد