ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

63. تعصب نژادی!

من واقعا" نمی دونم چرا بعضی چیزها خیلی گنده میشه ؟ نمونش این برنامه فیتیله . طرف اومد دیالوگی گفت و همه ریختن بیرون آی توهین شده. واقعا" لازم بود این قضیه اینقدر بزرگ بشه؟ که دیروز مردم آذربایجان بریزن جلوی سفارت ایران اعتراض کنن ؟ با این وضعیت باید منتظر اعتصاب آذری زبان های روسیه ، ترکیه ، گرجستان ، آمریکا و بقیه نقاط باشیم.


کمتر کسی اون برنامه رو دید ولی حالا همه کنجکاو شدنن بدونن چی گفته! فردا هم اون ویدوی تو یوتیوب بازدیدش میلیونی میشه میره بالا و همه اون گروه رو متهم میکنن . یه مقدار لطفا" جنبه داشته باشین. سریال پایتخت که بیشتر توهین کرده بود بااین وضعیت شما به مردم شمال. این همه داستان درست کردن؟


چرا از کاه کوه می سازین؟ رسانه ی ملی میتونست در سکوت ماجرا رو دنبال کنه ولی اونقدر گفت و گفت که همه کنجکاو بشن!قبلش هم اون ماجرای صدف طاهری و کشف حجابش . اینقدر که بولد شد ملت رفتن تو اینستا ببینن مگه چیکار کرده !

نظرات 3 + ارسال نظر
مسافر جمعه 22 آبان 1394 ساعت 00:56

کارشون که خدایی زشت بود.نه بامزه بود و نه آموزنده.هر نافهمی هم فرق مسواک و اون یکیو! میدونه. من که خوشم نیومد! مث همه.!!!
ولی واقعا فرصت طلبان هم سریع میان وسط میدون و مدیریت موضوع رو به دست میگیرن و از تعصب عده ای سوء استفاده میکنن و اغتشاش و شلوغ بازی به خاطر یه برنامه ی تلویزیونی! آن هم کودک!!

مشکل میدنی چیه؟ مخاطب کودکه نه بزرگسال.الان من میشینم برنامه های کودک زمان خودمون رو میبینم اونقدر لذت نمیبرم که بچگی هام میدیدمشون.

اون برنامه مخاطبش بزرگسال نیست ، کودکه . کودکان خیلی کارهای اشتباه میکنن و اخرین عکسی که من دیدم اینبود که بچه هه رفته سیم برق رو گاز گرفته کلا" سر و صورتش سوخته بود. واقعیتی که هست . بزرگسال از اینکارا نمیکنه ولی کودک چرا از روی کنجکاوی خیلی کارها میکنه.

اشتباه اونا هم ، اگر مخاطب ، کودک هم بود، این بود که نباید اشاره به فرچه و اون مسواکه میکردن چون در ادامه گفتن کودکان مسوال خودشونو دارن که کوچکتر ونرم تره.

با تبلیغاتی که شد خب شما هم دیدی در حالی که در حالت عادی کسی اصن نمیدونس ماجرا چی بود. منم کنجکاو شدم به دیدن اون قسمت مربوطه!کارشون و تمثیلشون اشتباه بود ولی خیلی خیلی خیلی مانور الکی دادن که آی توهین شده.

اگه به توهین هست من خودم شمالی هستم ، کارگردان و عوامل محترم و بازیگر مربوطه سریال پایتخت خیلی چیز کرد که در سکانسی به مخاطب القا کرد که شمالی ها تفاوت بین غذای سگ و غذای ادمیزاد رو نمیفهمند!توهین از این بیشتر؟مثال زیاده ولی داغ شدن و داغ کردن الکی تعصب الکیه . بماند که من تو سربازی از دوستان آذری زبانم چه چیزهایی شنیدم.

واقعا" سوئ استفاده شده .وقتی یه چیزی الکی گنده میشه الکی الکی معلومه عواملی هستند که دارن به این موضوع دامن میزنن .باید با اونها هم برخورد بشه و نه اینکه گروهی که 24 ساله دارن کار میکنن با یه سوتی و عوامل پشت پرده خانه نشین بشن.

خدائیش ملت احساساتی ای هستیم.

دیروز تو یه خبر گذاری که داشتم کامنتا رو میخوندم طرف ( ترک بودن یا نبودنش رو نمیدونم و فقط نقل قول میکنم ) نوشته بود که با یه دیالوگ به 40 میلیون ترک توهین کرده انتظار نداشته باشه با یه عذر خواهی همه چی تموم شه . یعنی این جماعت اینطوری متعصب طیب و طاهراند و اصلا" و ابدا" یک وقت خدای نکرده به کسی حالا چه سوئ تفاهم باشه یا چیز دیگه ، حرفی نمیزنن ؟ بله؟

ماهی سیاه کوچولو پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 20:18 http://1nicegirl8.blogsky.com/

چمیدونم والا



عزیزی شما

مرجان پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 08:15

تعصب از نادانی و بیسوادی سرچشمه میگیره

سلام.به وبلاگم خوش اومدید ": )

اونکه بله ولی تو این قضیه شاید عده ای دانسته دارن ضربه میزنن به گروه فتیله.اون یه برنامه ی داخلی بود مردم آذربایجان چرا اومدن جلوی سفارت ایران اعتراض کنن؟ کی به گوش اونا رسوند؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد