ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )
نظرات 7 + ارسال نظر

قالبت قشنگه
پس بقیه پستات کوش؟

والا خواستم از حال و هوای بقیه پستها فاصله بگیرم من بعد اینطوری پست بگذارم و به ازای هر پست جدید تعداد پستهای وبلاگم یکی زیاد میشه

ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 19:31 http://1nicegirl8.blogsky.com/

به به
قالب جدید زیباست مبارکه

مرسیسم!

مسافر چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 15:03

وای خدا....خیلی جالب بود!
کامنت گمنام رو میگم

هوم ": )

و در مورد اون پی ام که گذاشتین باید بگم واقعا" الان فرصتش نیست ،قبلا" دوستان فعالتر بودن ولی الان مثل قبل نیست . بیشتر دوستان رفتن تو گروه های اجتماعی یه دلیلش هم اینه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 15:07

حالا که همه مخالفت کردن با این جمله من برا این که دلت نشکنه میگم موافقم ! :))
ولی خدایی موافقم.همه جوونا باید پروازو یاد بگیرن.آخه همه وعده هایی که برا کار و ازدواج جوونا میدن رو هواست :)))

سلام
من نمیدونم جزئ عزیزانی هستید که تازه به وبلاگم اومدید تا بهتون خاشامد بگم یا جزئ گمنامانی که گمنامانه مطالب رو دنبال میکنند بی هیچ نشانی ...

اسمتونو بنویسین خب!

یلدا دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 19:58 http://yaldapaeez.blogsky.com/

البته زیادی خوشبینانه هست ...

یه کم البته " : )

مسافر دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 14:28

آدم خیلی چیزا رو باور داره ولی بهشون نمیرسه...

اصن همین جمله.ظاهرشو میگما.میدونم تمثیله.ولی در ظاهر.من هزاران باور کنم پروازو.میرم سر قله کوه حتا! خودمو رهامیکنم! اما بال و پری ندارم و بووووفففففف

استدلالت قانع کنندست ولی خب اون جمله هم تعبیری هست از تلاش و رسیدن و باور

مسافر یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 21:39

مخالفم!

و ادله تون ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد