ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

لسان صدق

راستش چند کلمه عجیب تو قرآن هست که خیلی خیلی عجیبه !


اولیش "لسان صدق" هست که یه بار گفته هارون لسان صدق حضرت موسی هست و جای دیگه حضرت ابراهیم لسان صدق خواسته خدا جواب داده "لسان صدق علیا"

 


(کلیک – این عکس با کیفیت بالا)


***


دومیش  اینکه خدا چرا به حضرت مریم میگه برو با رکوع کنندگان رکوع کن؟مگه مردم زمان خودش در ایین حضرت موسی که یهودی بودند اصن تو نمازشون رکوع مگه داشتن ؟

 

(کلیک – این عکس با کیفیت بالا)


***

سومیش اینکه این رکوع کنندگان کیان؟ ایا در ادیان ابراهیمی رکوع بود؟اگه نبود و تو اسلام بود این رکوع کنندگان چه نشانه ای دارند؟


(کلیک – این عکس با کیفیت بالا)


پروانه های دوست داشتنی من ": )

======================================

دیروز ایده ی جالبی به نظرم رسید! کار گروهی اون شعر معروف سیمرغ

کلیک کنید 


مشاهده کلیپ 

از چیزی که فکر میکردم بهتر پیش رفت ، شاید اینجا کلیپشو با شما اشتراک گذاشتمش ": )

======================================

وبلاگ ": )

======================================


هیچ جا وبلاگ خود آدم نمیشه!


 مخصوصا" وقتی خدایی باشه که خیلی موقع ها هواتو داشته باشه!

 نامردیه هواشو نداشت و به حرفاش گوش نکرد!و ازش ننوشت!




عاشق اهنگ پایینه هستم


کلیک!


***

خیلی ها دیگه نیستن مثل قبل اما خوشحالم که هنوز بعضی همسایه ها هستند هنوز ": )

اینجا یه گردگیری دزررست و حسابی لازم داره فک کنم!هوم؟

======================================