ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

وبلاگ ": )

======================================


هیچ جا وبلاگ خود آدم نمیشه!


 مخصوصا" وقتی خدایی باشه که خیلی موقع ها هواتو داشته باشه!

 نامردیه هواشو نداشت و به حرفاش گوش نکرد!و ازش ننوشت!




عاشق اهنگ پایینه هستم


کلیک!


***

خیلی ها دیگه نیستن مثل قبل اما خوشحالم که هنوز بعضی همسایه ها هستند هنوز ": )

اینجا یه گردگیری دزررست و حسابی لازم داره فک کنم!هوم؟

======================================

نظرات 4 + ارسال نظر
یاشل.ماجراهای خواستگاری پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 22:33 http://majerahayekhastegari.blog.ir/

حالا راستشو بگو کجا بودی این چند وقته؟
خیلی یهویی رفتی حتما خبرایی بوده ها

راستشو بخوایهم اره و هم نه.

یهویی رفتم چون خیلی ازدوستان رو آوردن به شبکه های مجازی وتقریبا" از همون موقعها منم رفتم ببینمواقعا" چجوریه اون شبکه ها والان تو تلگرام با دوستان وبلاگیم که الان نمی نویسند در ارتباط هستم.

اماخبر خاص که مد نظرت باشه و الان یادم اومد بگم و شاید پسشت رو نوشتم ولی یادم نیست کدوم بود ، خلاصه اش این بود که یه دختر خانمی بود که مادرم قرار بود که برای من رو ایشون دست بذاره و بعدا" گفتن که نه ملاک هام نمیخوره و این داستانا و منم بعدش کلا" قیدازدواج رو زدم امسال عید رفتیم خونشون.

خیلی سرزبون داره ایشون و به از شما نباشه ، یعنی اهل بحث و این داستاناس و لنگه دوم خودمه و پسر عموم بهش کهنه رادیو- البته معنی خوبش ها!رفتیم عیددیدنی و چند جا گشتیم و قسمت شد حوالی ساعت 1.30-2 برسیم خونه اینا ، کلی پذیرایی و اینا - حالا یاشل دانشجو که بودم به معنی واقعی کلمه خونه داری رو یاد گرفتنم - منم بعدش سریع پریدم سفره رو غذاو اینا رو جمع کنم و کم مونده بود ظرفا رو هم بشورمی و تجدید خاطرهای شد برای خودش.

خبر دیگه اگه مد نظرته نه ازاون خبر ها نبود

یاشل.ماجراهای خواستگاری پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 22:32 http://majerahayekhastegari.blog.ir/

حالا راستشو بگو کجا بودی این چند وقته؟
خیلی یهویی رفتی حتما خبرایی بوده ها

تو کامنت قبلی کامل نوشتم ولی غیر از اون نه خبر خاص نه چیزی نبوده.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 15:30

تقصیر خودته خب
الان شونصد و اندی ساله که پست جدید نذاشتی! ملت ناامید شدن دیگه نمیان سر بزنن اینجا.
حالا شما تند تند آپ کن مام تند تند کامنت میذازیم

خب بعضیاشون هم دیگه ادامه ندادن وب نویسی رو از جمع دوستان فقط 4 نفر هستن که ادامه دادن تا این لحظه

مسافر سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 07:07

گرد گیری؟ معلومه دستت تو کار نیس!
اینجا الان کلا یه خونه تکونی اساسی لازم داره.

اوا راست میگی!

اینقد ذوق کردم اومدم دیدم 1 نفر واسم کامنت گذاشته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد