ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

تقدیم به دوستان اصفهانی ام ": )

تو بعضی از کانالهای شبکه اجتماعی کلیپای جالبی میذارن یکی از این کانالها برای یکی از هموطنان عزیز اصفهانی هست که حالا جدا از کلیپ های دیگش 3 تاش برام  خیلی جالب بود که براتون میذارم که 2 تاش در مورد غذاهای اصفهانی و اون یکی هم درباره تیک کلام های اصفهانی هاست.


دوغ و گوش فیل!


خورش ماست !


تیکه کلا م های اصفهانی!


نظرات 4 + ارسال نظر

گفتم که این پسره به این خوبی توضیح داده دیگه من چی بگم.فقط خیلی خوشمزه س مخصوصا خورش ماست ولی نهایتا 2 قاشقش میچسبه.اما دوغ و گوشفیل زیادش میچسبه .نمیدونستم گوشفیل ماله شهر ماست فقط خخخخ

شبکه های اجتاعی از این بابت خوبند

گفتم که این پسره به این خوبی توضیح داده دیگه من چی بگم.فقط خیلی خوشمزه س مخصوصا خورش ماست ولی نهایتا 2 قاشقش میچسبه.اما دوغ و گوشفیل زیادش میچسبه .نمیدونستم گوشفیل ماله شهر ماست فقط خخخخ

عضو کانالش نیستی؟ فک کردم هستی تو کانالش.

باید یه سری بیام اصفهان یه تستی بزنمش ": )

خیلی باحالی
اینا رو از کجا اوردی تو؟
پکیدم از خنده.چه پسره چموش پروییه خخخ
خوشمان امد

گفتم که تو شبکه های اجتماعی بودم.

خوشحالم که خوشت اومده یاشلی جان": )
=======================================
یکم درباره این 2 غذا توضیح میدی؟

فروشگاه اینترنتی او جمعه 3 اردیبهشت 1395 ساعت 11:12 http://frooshgaho.mihanblog.com

سلام وبلاگ خوبی داری خوش حال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
به من سر بزن WWW.frooshgaho.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد