ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

بت!

نمیدونم به گوساله سامری دقت کردید یا نه ، اما قبلش که خدا با موسی سوال و جواب کرد ، خواسته بگه مکالمه و پخش زنده بوده اما ماجرای گوساله سامری اصن نمی فهمید بقیه چی میگن و یه ریز ماما میکرد.مثل تلوزیون امروز ما ، حالا 3 ساعت جلوش حرف بزن ، نمی فهمه که!


الان حرفامو به کی بزنم ؟تلفن بردارم به کی زنگ بزنم نصف شبی:؟

چه پستی بنویسیم؟

ندیده و نشناخته!

یه نفری قرار بود به ادمی رو بهمون معرفی کنه بریم ببینیمش ، الان نه اون منو دیده و نه من اونو ، قصدداره برام بره تحقیقات کنه!

خوشحالیزه!

من به شدت زیاد خوشحالم!دلیلش هم مزدوجیدن یکی از دوستان مجرد وبلاگی که به جلگه ، جلگه در آستانه تاهل پیوست.ایشالله که هر چه سریعتر خوشبختیده بشه.


من مزدوجیده بشم کسی برایم پست نمی گذارد فک کنم!

سرعت گیر 2 کوهانه!

تو مسافرت اگه به تابلوهای سرعت گیر دقت کرده باشید می بینید که سرعت گیر ها 2 نوع هستند ، 


1.سرعت گیر تک کوهانه!


2.سرعت گیر 2 کوهانه



این 2 تا خیلی فرق میکنند!البته اوایل رانندگی ام اصن اعتنایی به سرعت گیر ها نداشتم ، هیچکدومشون!یادمه یه بخاری گازی گذاشتم صندلی عقب و قرار شد ببرمش یه جایی ، سر سرعت گیر با 4 تا رفتم و البته شب بود ، قشنگ یادمه ماشین رفت هوا ، یه چرخی زد و اومد رو زمین!


از اون به بعد من نگاهم به سرعت گیر ها عوض شد ، در مسافرت اخیر یه سرعت گیر بود که زده بود 2 کوهانه و من سرعتم رو اوردم رو 35 ، رفتم روش دیدم یا ابرفض!سگ و گربه یه جوری این کوه سرعت گیر رو گاز گرفتن که ماشین مجدد هوا رفت!!! یعنی فقط ازش عکس نگرفتم  ، یه سرعت گیر رو تصور کنید که از نقاط مختلف گاز گرفته شده!


من دیگه تو جاده سرعتم رو سر سرعت گیر ها کم می کنم ، خواهری وقتی تابلوی سرعت گیر رو میبینه مثلا" میگه 2 کوهانست خودت دیگه بدون و من کاملا" سرعت رو در حد 0 کم می کنم تا دیگه هوا نریم.

پیشی ...

من فکر میکنم توقعاتمون خیلی بالاست ، لازم نیست اول زندگی خونه و ملک و چیزای اونطوری داشته باشیم ، بریم ازدواج خیلی ساده کنیم بیایم در کنار خانواده با هم زندگی کنیم ، 4 نفریم میشیم 5 نفر ، همه دور همیم.شایدی بگین چی میگی؟مادر شوهر خواهر شوهر ...


اولا" که این مورد چطور تو یه شهرستان دوری شده بود و همه دور هم بودن و تلوزیونم نشون داده بود ، البته اونا 3 تا خانواده بودن ، باشه ، اصن این موضوع نشدنی ، باشیم تا صبح دولتمان بدمد و یک روزی که خیلی نزدیک شاید نباشد تونستیم پول حلقه ای جور کرده و چندین سال بعد هم چادر خریده تا وسط بیابون چادر بزنیم!


مهم نیست کی ، فعلا" که زیادی هستیم ، و پیشی باید بیاید ما را بخورد .

خوش به حال مایه دارا.چند تا چند تا خونه زندگی عوض میکنن و مام باس بگیم خوش به حالتون . همه چی داری.کاش پیشی امشب منو بخوره!ولی اونام مایه زیاد دارن حوصله چک و چونه زدن ندارن و همینم از اینور زن میگیرن از انور طلاق میدن.با کلی عکس و خاطره و لایک بالا و جک و چکش کاری . ملت میرن کار میکنن عدد و رقم میخرن که باهاش کالا بخرن. قدیم باز بهتر بود ، دنیا که هیچی امیدوارم اونور نه بهشت به اندازه 7 تااسمون ، نه ، نه یه خونه 200 متری ، یه خونه 12 متری بهمون بدن مال خودمون باشه یالااق زمین بدن.خیلی توقع ندارم.حالا اونم ندادن دیگه اصن بهتره کلا" معدوم شیم نه برای هیچکی مزاحمتی ایجاد نکنیم.نه اینوری ها و نه اونوری ها که کلی بیان حساب کتاب کنن و ...


-----------------------------

شب خوش !

تعدادی پایه نیازمندیم!

سلام

سال نوتون مبارک

ما هم به رسم هر ساله رفتیم تعطیلات ولی خب نصفش آفتاب بود و نصفش بارون و البته بد نبود ها!


اشکال تعطیلات اینه که باید یک تعداد پایه باشن که وقتی میگی مثلا" بریم قبلان چیز تاریخی استان همجوار رو ببینیم بگن باشه و الکی بهانه نیارن که 

_ نه ، ترافیکه

 _ دوره ، حوصله داریا ! من حوسله ندارم

_ حالا ببینم چی میشه!

و ...


تعطیلات عید سالی 13 روزه که نصفش بارونه ، یکی دیگه داره رانندگیشو میکنه شما خسته میشین؟ عجب! دم خواهری و مادر گرم واقعا" که اومدن ، صبح رفتیم دیگه 3 بعد از نصف شب برگشتیم!


من یه اعترافی باید بکنم ، از یک سنی به بعد دیگه مثل قبل نیست ، یعنی باید خاطراتت رو با یک ادم دیگه بسازی که از قضا شریک زندگیت میتونه باشه.