ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

پیشی ...

من فکر میکنم توقعاتمون خیلی بالاست ، لازم نیست اول زندگی خونه و ملک و چیزای اونطوری داشته باشیم ، بریم ازدواج خیلی ساده کنیم بیایم در کنار خانواده با هم زندگی کنیم ، 4 نفریم میشیم 5 نفر ، همه دور همیم.شایدی بگین چی میگی؟مادر شوهر خواهر شوهر ...


اولا" که این مورد چطور تو یه شهرستان دوری شده بود و همه دور هم بودن و تلوزیونم نشون داده بود ، البته اونا 3 تا خانواده بودن ، باشه ، اصن این موضوع نشدنی ، باشیم تا صبح دولتمان بدمد و یک روزی که خیلی نزدیک شاید نباشد تونستیم پول حلقه ای جور کرده و چندین سال بعد هم چادر خریده تا وسط بیابون چادر بزنیم!


مهم نیست کی ، فعلا" که زیادی هستیم ، و پیشی باید بیاید ما را بخورد .

خوش به حال مایه دارا.چند تا چند تا خونه زندگی عوض میکنن و مام باس بگیم خوش به حالتون . همه چی داری.کاش پیشی امشب منو بخوره!ولی اونام مایه زیاد دارن حوصله چک و چونه زدن ندارن و همینم از اینور زن میگیرن از انور طلاق میدن.با کلی عکس و خاطره و لایک بالا و جک و چکش کاری . ملت میرن کار میکنن عدد و رقم میخرن که باهاش کالا بخرن. قدیم باز بهتر بود ، دنیا که هیچی امیدوارم اونور نه بهشت به اندازه 7 تااسمون ، نه ، نه یه خونه 200 متری ، یه خونه 12 متری بهمون بدن مال خودمون باشه یالااق زمین بدن.خیلی توقع ندارم.حالا اونم ندادن دیگه اصن بهتره کلا" معدوم شیم نه برای هیچکی مزاحمتی ایجاد نکنیم.نه اینوری ها و نه اونوری ها که کلی بیان حساب کتاب کنن و ...


-----------------------------

شب خوش !

نظرات 2 + ارسال نظر
مسافر چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 ساعت 19:41

درست میگی.جوونها خیلی سخته که بتونن شغل مناسب داشته باشن و بعد زندگی جور کنن و.... واقعا نمیدونم کار و شغل چجوری پیدا میشه این دوره و زمونه. ولی ...ولی بهتره ولی شو نگم.خارج از گود نشستن و حرف زدن راحته.
ان شااله خدا درست کنه.تلاش شما هم باشه

انشاالله هر چی خیره پیش بیاد

زینب سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 10:51

سلام
یه چیزی بگم؟
توقعتونو از زندگی ببرین بالا
این که انقد قانعانه نگاه کنین تا آخرش باید بگین همینی هم که داریم ازمون نگیر !!
ثروتمندا از اولش ثروتمند نبودن.تفکر ثروتمندانه داشتن.۷۸ درصدشون پدر و مادر پولدار نداشتن.فقط به زندگی به یه دیدگاه دیگه نگاه کردن. این که کم توقع باشیم اسمش قناعت نیست.قناعت یعنی من ماهی بیست میلیون درآمدم باشم یه تومنشو خودم بردارم ۱۹ تومنشو بدم برا امور خیریه.بگرد و راه قناعت واقعیو پیدا کن.باور کن هر چی که بخوای رو به دست نمیاری.به هر چی فکر کنی بدستش میاری.پس فکراتو اوج بده.تو میتونی

اینکه آدم نگاهش مثبت باشه که خوبه که!منتها الان چی ؟

من توقع داشتم که تو مصاحبه چند سال قبل سازمان بااینکه قبول شده بودم حداقل جذب بشم و الان وضعم این نبود . چطور توقعم رو ببرم بالا در حالی که همه درها بستست؟

ببین من الان دنبال آرامش و داشتن شریکم ، میلیاردی هم پول داشتم اصن نصف مملکت برای من با 3 تا جزیره اختصاصی ، در اون صورت هم آرامشی ندارم . داشتن آرامش معنیش این نیست که من هم و غم خونه کرایه و ارزون و گرون شدن فلان جنس رو داشته باشم نه ، یکی باشه حرف همو بفهیمیم و اینا.اینا ابدا" شعار نیستا .

من میگم توقعم معقوله ، مگه اون جوونای دیگه همه شون وضعشون عالی و خوبه ؟ نه . همین مسائل اقتصادی باعث شده همه ی برنامه ها و خیلی چیزای دییگه خراب بشه.

وقتی نیست نباید قناعت کنم ؟ من نه بابام مایه داره نه وضعم اونقدر خوب.البته اوضاع همیشه اینطور نمی مونه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد