ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

بت!

نمیدونم به گوساله سامری دقت کردید یا نه ، اما قبلش که خدا با موسی سوال و جواب کرد ، خواسته بگه مکالمه و پخش زنده بوده اما ماجرای گوساله سامری اصن نمی فهمید بقیه چی میگن و یه ریز ماما میکرد.مثل تلوزیون امروز ما ، حالا 3 ساعت جلوش حرف بزن ، نمی فهمه که!


الان حرفامو به کی بزنم ؟تلفن بردارم به کی زنگ بزنم نصف شبی:؟

چه پستی بنویسیم؟

نظرات 2 + ارسال نظر
مسافر چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 ساعت 19:29

یا تند تند خوندم یا واقعا مبهم بود یا خوابم میاد
ربط تلویزیون و پست نوشتن رو متوجه نشدم!

ربط تلوزیون و پست نوشتن؟

من گفتم گوساله سامری یه چیز بوده که یه ریز ما ما میکرده و مثل تلوزیون فقط حرف میزده و متوجه نمیشده طرف مقابلش چی میگفته.

اما از اونور مکالمه خدا با موسی مکالمه بوده و خدا می پرسیده موسی جواب میداده.

شما الان بشین جلوی تبوزیون هر چی حرف بزنی تلوزیون میفهمه ؟ نه!گوساله سامری هم همون.

mina دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 23:47 http://www.jahan13.ir

سلام
وب قشنگی دارید خوشحال میشم به منم سر بزنید.
و اینکه با تبادل لینک سه طرفه ای که در سایت ماست میتونی تبادل کنی تا رتبه سایتت توی گوگل بالا بره...

من دنبال تبادل لینک نیستم و ممنون از شما

ممنون و تشکر از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد