ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

هنر خانه داری 1

شاید بشه خانه داری رو بعنوان یک شغل درنظر گرفت و هنر خانه داری و همسر داری یه حرفه ای محسوب میشه که خیلی ریزه کاری و جزئیات داره.برای اینکه این موضوع درک بشه بذارین یه مثالی بزنم ، مثلا  اقای خونه میره سر کار وشب که برمیگرده خانمه میگه امروز خیلی خسته شدم و اقاهه میگه مگه صبح تا الان چیکار داشتی میکردی تو خونه ؟


صبح تا الان رفتم سر کار با کلی کس و ناکس صحبت کردم و اعصابم یه سری جاها خورد شد و ناراحت و عصبانی شدم ، تو توی یه خونه مثلا" چیکار داشتی میکردی که خسته شدی ؟


--

برای اینکه این هنر خانه داری درک بشه اگه تجربه اش رو ندارین یه هفته این کارایی که میگم رو انجام بدین ببنین تحمل و ظرفیتشو دارین یا نه ؟


( ادامه دارد ... )

نظرات 1 + ارسال نظر
مسافر جمعه 14 مهر 1396 ساعت 06:54

من از همین جا اعلام میکنم درک میکنم!
من از انجام کار معاف

خانما اینجور پستا رو میخونن انگار داری براشون روضه میخونه و با این عینک مجازی ها هستن انکار دقیقا در اون سکانس هستن و داغ دلشون تازه میشه!

سخته خونه داری حال اگه حساس و وسواسی هم باشی دیگه بدتر!
شما سخت نگیر زندگی رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد