ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

گردو

یکی از الطاف خدا به ما این بوده که شمال و ییلاق درخت گردو داریم و اون هفته که رفته بودیم شمال جمعشون کردیم و آوردیم و اینم که دارین میبینید اینطوری رو زمین ریخته شده بخاطر این بوده که وقتی ما اونها رو کوتولو (  پوسته ی سبزشو ) کندیم ، هنوز اونطور خشک نشده بود و آوردیمش و گذاشتیم رو بالکن تا افتاب بخوره و مغزش از اون حالت سفیدی دربیاد و سفت بشه که الان به ان مرحله رسیده.




این چند وقت که بارون میزد آوردیمش داخل خونه ،


هر موقع میریم گردو میکنیم همیشه بخشی از اونو به همسایه ها و فامیل میدیم و اینطوری هر سال بیشتر میشه و برکت پیدا میکنه .



دوستان کسی گردو نخواست ؟
نظرات 4 + ارسال نظر
banooyebahar شنبه 22 مهر 1396 ساعت 23:14 http://khaterateman95.blogsky.com

نه درختارو قطع نکردیم باغو فروختیم متاسفانه

عه! چه بد

banooyebahar پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 13:45 http://khaterateman95.blogsky.com

ما هم یه زمانی درخت گردو و بادوم داشتیم آه یادش بخیر چه دوران خوبی بود:)

بعدش چی شد ؟ قطعشون کردین ؟

عاشق درختان میوه ام

x پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 00:09 http://malakiti.blogfa.com

گردوخیلی عشقه
راستی من یه کامنت راجع به ماکارانی تون گذاشته بودم دیشب , نرسید؟

تو همون پست چیپس و ماکارونی فقط 3 تا کامنت گذاشتین ، نگاه کردم درباره ماکارونی چیزی نبود.

گردو رو که بله خیلی عشقه
راستم میخواستم بیام وبتون نظرتونو درباره این پست قانون سوم وب نویسی و یه سری چیزا بپرسم که الان واقعا فرصتش نیست چون باید برم لالا

برام جالبه که کامنت تایید نمکنی ولی تو حوزه خودتون خیلی فعالی - دمت گرم - برگشتم درست و حسابی براتون کامنت میذارم
فعلا - شب بخیر
موفق باشین

کاکتوس چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 19:42

گردو سبز کردن و پاک کردنش خودش یه پروسه عظیمه ،
یکمشو تو اب نمک می ذاشتید ،
دلم خواست

تو آب و نمک! چه ایده خوبی!

اخه میدونی این از اون پوست ;کبریتی ها نیست که گردوش کامل دربیاد ، ما بهش میگیم چِک و تا بخوای کلشو دربیاری 2-3 تیکه تبدیل میشه!

برای شما سفارشی کنار میذارم پس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد