ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

بریم سختی ها رو خرد و خاک شیرش کنیم!

یکی از ورودیهای ضمیر ناخودآکاه ، دیدن و شنیدن  هست و میخوام که تمام تصاویر خراب ذهنی رو از ذهنم پاک و تصاویر جدید رو جایگزین کنم و شروع کردم به دانلود ویدیوهای انگیزشی تا اونها رو جایگزین تمام جملات حک شده "من نمی تونم کنم"  و بگم "من می تونم " ، خرد و خاک شیر میکنم ناکامی ها و شکست ها رو ، اما 2 تا کلیپ رو خیلی دوست داشتم ، یکیش از آذز خرم و دومیش از اریک توماس ( e.t) . با شما به اشتراک میذارمش.


آذر خرم


این ویدیوش درباره مکالمه 2 شخصیت حال و آینده  هست . خیلی جالبه.




اریک توماس


این بنده خدا یه جور انگیزشی حرف میزنه که من فک میکنم الانه که هلم بده برم دهن مشکلات رو صاف و فکشونو بیارم پایین . خیلی باحاله!






برای همه شما آرزوی موفقیت دارم

فعلا


کامنتدونی بلاگفا

نظرات 7 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 22:39 http://heartwritings.blogsky.com/

با سلام مجدد
خیلی ممنونم از توضیحات و راهنمایی تون
و همچنین وقتی که گذاشتید
ان شاالله

من چیزایی رو که برام اتفاق افتاده و تجربی بوده رو گفتم
امیدوارم که مفید واقع بشه

فاطمه چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 18:06 http://heartwritings.blogsky.com/

سلام
واقعا ممنونم از این پست شما
حالم خیلی بهتر شد
فقط با یکه جمله «محیطت رو عوض کن»
من دو ساله ضمیر ناخودآگاهم میگه باید محیطمو عوض کنم اما همش خانواده و دوستان مخالفت می کنند حالا مخالفت و نظر دیگران چندان برام مهم نیست اما بدون رضایت مادر نمیشه کاری رو انجام داد
گاهی فکر میکنم تمام دردهای من بر میگرده به محیطی که موجب میشه عین یک مرده زندگی کنم
خدا کنه راهی پیدا کنم تا بشه دوباره نفس کشید

خانواده در درجه اول اولویت هست و بعدش دوستان ، یه پیشنهاد دارم و شما باید نظر و توجه مادر رو برای ادامه مسیر جلب کنید پس باید یه جوری ایشون رو با خودتون همگام کنید ، حرف زدن خیلی خوبه ولی از یه جایی به بعد باید شخص سومی باشه و اون شخص نظر مادر رو به این موضوع جلب کنه که باید یه سری فاکتورها عوض بشن.

پیشنهاد من هم تهیه مجموعه تصویری تکنولوژی فکر هست که قبلا" خدمتتون گفتم ولی من چیکار کردم ؟ البته نمیشه برای همه یه نسخه داد ولی مطمن هستم که جواب میده.

منم تو مسیرم نیاز بود که پدر و مادر باهام همکاری کنن ، البته اونا مخالف بودن ولی چند تا پست پایین تر یه پست گذاشتم که نظر شهید ستاری در مورد وضع امروز مملکت چیه و همه فک میکنن استحدام تو یه اداره دولتی یعنی خوشبختی و هر کی نشه پس می میره ، من گفتم تاین کاملا اشتباسن و حالا اوشون هم که تایید کردن کوتاه اومدن و بهم میدون دادن.

باید یه شخص سوم باشه - کسی که نفوذ کلام داره

یه پیشنهاد هم دارم یعنی خودم تجربه اش کردم و واقعا جواب داده ، زمانی بهم رسید که دیگه اخر نا امیدی و افسردگی بودم و برای ادامه کارم یگه واقعا ناامید شدم و متوسل شدم به یه شهید ، بهش به شوخی گفتم ببین پارتی بازی هم باشه این کار من رو ردیف کن ، نه ؟ باشه اصن من یه انسان ، اومدم ازتون کمک بخوام ، شما که اون همه عجب و قر بد دارین ، از شما کمک میخوام و به اونا متوسل شدم و 2 روزه کارم درست شد!

گاهی که دیگه از دست ادم کاری بر نمی یاد باید سراغ کسی بره که اون همه چیز رو ردیف کنه
موفق باشین

بهامین چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 15:50 http://notbookman.blogsky.com

سلام
اون نظر اولیه کلیپ اول ازاین جهت نوشته اخر کلیپ بود
کاملا درسته این دوزمان را نشون دادن عالی بود
آینده من بهم میگه درواقع دغدغه الانم هست که ارزو های که درمسیر شغلم میخوام پیدا کنم درشرایط آینده فراموش نکنم
اینده میگه کار را فدای زندگی نکنم
ومنم به حرفش گوش میکنم
کمک کردن به ادمایی که دراینده جایگاه گذشکه خودم‌دارن واسه اینده مثل اهداف الان من تلاش میکنن.


حر ف زدنش اره واقعا انحصار خاص خودش داشت.
درمورد غزال و اهو بی نظیر بود این‌نکته.

وتنها اینو میگم سواد و اطلاعاتتون خیلی خوبه
ممنون به اشتراک میگذارید که باعث بشه من به شخصه از زوایای مختلف به زندگی نگاه کنم

اگر میخواین چیزی رو فراموش نکنید پس یه جا یادداشتش کنید.

منم اطلاعاتم رو از همین بحث های انگیزشی یاد میگیرم.
خواهش میکنم ، شما لطف دارین

فرانک چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 15:11 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

مرررررررسی دوست خوبم.....
دعا کن فردا بچه های تیممون خوب بازی کنن.....

اگه به دعای منه ، من امیدوارم بازی رو با اختلاف 4 تا ببرن ، فردا دربی هست ؟ اگه نه با کی بازی دارن ؟

من اخبار فوتبالی رو دنبال نمی کنم.
نتیجه بازی رو هم احتمالا بعدا از خودتون بپرسم که چیکار کردن

فرانک چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 15:02 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

نکنه پرسپلیسی؟؟؟؟؟؟
تعداد دوستای پرسپلیسی داره سر به فلک میزنه

نه من طرفدار تیم خاصی نیستم ، اگرم یه فوتبال قرار باشه ببینم ، طرفدار اونی هستم که خوب بازی میکنه ، مهم هم نیست کدوم وریه

اما برام جالبه این کری هایی که برا هم میخونن ، یکی میگه کیسه ، اون یکی میگه لنگی ، بعد برا کل کل بیشتر رفتن مجله های دهه 40 - 50 رو کشیدن بیرون که بگن اینطور شده تو سابقتون بوده پس

شما اگه استقلالی باشی - منم ازش حمایت میکنم

بهامین چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 12:32 http://notbookman.blogsky.com

سلام
عالی بود هر دو کلیپ.
در مورد کلیپ اول خودم‌به شخصه به عنوان یه دختر ایرونی مسلمان اعتقاد دارم
دختر یعنی عفیف و پاکدامن بودن .دختر یعنی بارزش بودن .یعنی انتخاب شدن برای زندگی یعنی یه بار برای همیشه ادمی انتخاب کنی برای زندگی
دختر بودن یعنی برای خودت ارزش گذاشتن
اینکه شیطنت ها شوخی هات قابل درک برای همه نباشه
دختر بودن یعنی وقار داشتن
داشتن حریم و خط قرمز .


توهرشرایطی که باشیم خودمون با خومون مقایسه کنیم نه دیگران
همه چی پول نیست


کلیپ دوم
نکته خاصش این بود اون بسکتبالیست روزی ۱۰۰ پرتاب تمرین میکنه و ۱۰۰ تا باید گل بشه
عالی بودن

آرزوی موفقیت واستون دارم.

سلام - حرف شما کامل درسته ها ، منتها تنها کلیپی که دیده بودم یه نفر از گذشته در مقابل یه نفر از آینده این بود . اوونجا منظور اون کلیپ ؛ آینده ای بود که میتونست رقم بخوره اما بخاطر یه سری مسائل هرگز اتفاق نیفتاد.

خودم بارها اون کلیپه رو دیدم و یه سری جاها باهاش همزاد پنداری هم کردم مثلا اونجا که میگفت من سرمایی نبودم و لباس نداشتم و به خاطر یه کیف که میخواستم برام بخره و ... ، اینا رو منم تجربه کردم و الان در مقابل آینده خودم مسئولم.

آینده خود من میتونه یه مهندس خیلی موفق با روابط اجتماعی عالی باشه همین طور شما ، قرار نیست که همش آینده موفق ما در برابر به آدم که هنوز در هدفش درجا میزنه وایسه که!

مثلا آینده موفق شما که مدرک دکتراشم گرفته و آزمون وکالت هم قبول شده نشسته جلو شما ، به نظرتون به شما چی میگه ؟

مثلا آینده موفق من مثلا ممکنه بهم بگه ، مسیری که هستی ، درسته اما نا امید نشو ، از اینکه چشم دیدن موفقیت هاتو ندارن و بهت عیب و ایراد میگیرن ، اصلا ناراحت نشو ، رو هدفت زوم کن ، اکه بیشتر تلاش کنی به چیزهای بیشتری میرسی

کلیپ دومیه که حالا برداشت هاش به کنار ، من نحوه خود حرف زدنش منظورم بود ، یعنی با انرژی و با انکیزه بود ، یه سری نکات هم گفت و برداشت شما هم که فرمودین ، یکی از نکاتش بود ، راستی اون بحث شیر و غزال ، تو تکنولوژی فکر بهش میگن اهرم رنج و لذت ، ادما زود هدف هاشونو فراموش میکنن باید یه اهرمی باشه براشون که هلشون بده به جلو حرکت کنن.

راستی اونجاش که میگه یکی بهش گفته خسته شدم e.t اونجا هم خیلی باحال میگه ، منم شده اینقدر یه کارو بکنم ولی تهش نشه بگم واییییی خسته شدم ، اینو اولین بار که دیدم اینقدر خندیم ! ": ))))))))))))))


مرسی بهامین بانوی عزیز - همچنین شما

مهتا مقدسی چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 11:35 http://tradeb2b.blogsky.com/

سلام دوست عزیز . امکانش هست با هم تبادل لینک داشته باشیم ؟
من میتونم یکی از مطالب وبلاگ شما رو با لینک خودتون در وبلاگم بزارم و از شما هم درخواست دارم این کار رو انجام بدین
در صورتی که موافقید خوشحال میشم با ایمیل من در تماس باشید
ممنونم
moghadasi1389@gmail.com
http://tradeb2b.blogsky.com/

ممنونم - موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد