ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

برگ سبز

از 5 شنبه تا همین الانش که ساعت یک ربع به 10 روز شنبه هست ، اتفاقات عجیب غریبی افتاد ، همه چیز از زمانی که شروع شد که 5 شنبه من صبحش رفتم حموم و بعدش راه افتادم سمت کتابخونه ، بعدش ساعت 11 بود که شروع کردم به عطسه کردن ، وقتی برگشتم خونه دیگه حالم بدتر شد و مادر گفت تا بدتر نشدی برو یه  دارو بگیر ، قبل اینکه حالت بدتر بشه اکی شی ، منم رفتم و بهم یه شربت داد با یه کپسول ، خوردم و تا شبش نشونه ای از خوب شدن من نبود و چون پدر جان هم سرماخوردن بهم گفتن که اون قرص پدرجان هم بخود که گمونم کلدکوس یا یه همچین چیزی بود رو خوردم ، گمونم 2 ساعت نشده بود که دندونم شروع کرد به درد گرفتن و به نظرم اومد این از عوارض خوردن چندین دارو با همه که تا همین الانش هم با این درد دارم کنار میام.پریشب اینقدر درد داشتم و داغ کرده بودم که رفتم رو سرامیکهای دم در که نسبت به جاهای دیگه سردتر بود خوابیدم ( البته مهمونم داشتیم ولی دیگه خیلی هم درد داشتم و هم درجه حرارت بدنم رفته بود بالا که میبایست هم از داخل و هم از بیرون دما رو کم کنم. حالا این وسط اتفاقات جالبی افتاد که باعث شد بیشتر با این ضمیر آشنا بشم ...



کاهش درد با درگیر شدن در اتفاقات خوشایند


هر اتفاقی که باعث بشه که انسان درگیر یک اتفاق خوشایند بشه و ازش لذت ببره ، نمیدونم باعث ایجاد چه چیزی در بدن میشه ، که باعث میشه اون درد فراموش و بخاطر ایجاد اون ماده در بدن ، تا ساعت ها یک نشاطی در بردن باقی بمونه ، مثلا" من سر همین قضیه ، دندون دردم ،  تا 4 ساعت فراموش و بعدش دردش صِر بشه و البته این توضیح رو هم بدم که جدای از اون ، دیروز فامیلمون که تو شرکت دارو کار میکنه گفتش که داروهای زیر رو اگه دورشو کامل کنی ، دندون دردت کامل خوب میشه.



این 2 تا دارو رو باید هر 8 ساعت در 12 نوبت با هم خورد ، حس میکنم درد دندونم نسبت به قبلش خیلی بهتر شده و امیدوارم این پروسه ادامه پیدا کنه .



ثبت خاطرات بصورت تصویری 


اون اتفاقات خوبی که گفتم باعث میشه ضمیر درگیر چیز دیگه ای بشه و اون درد فراموش بشه هر هیچزی هست که خوشایند انسان باشه ، دیروز بعد اینکه برام مسجل شد درگیر شدن در این اتفاقات باعث میشه رو به بهبودی بریم ، گفتم خب بهتره خاطرات بصورت تصویری ثبت بشن ، مثلا دیروز گوشی گذاشتم و یه مسیری رو با فامیلامون رفتیم پارک ، ثبتش هم کردیم و یه سری کارای دیگه.





برگ سبز


دیروز که رفته بودیم پارک یه اتفاق جالب افتاد ، از زیر یه درختی داشتیم رد میشیدیم یه برگ سبز بزرگ افتاد تو بغلم ، اینقد بهم چسبید که هر چی عکس که دیروز گرفتیم اون برگه هم داخلش بود.






دومینوهای موفقیت / شکست


یه چیزی که به تجربه برام ثابت شده اینه که موفقیت یا شکست بصورت دومینو وار اتفاق میفته ، مثلا هدف بزرگ من اینه که یه درس رو کامل یادبگیرم ، خود یادگرفتن اون درس میشه هدف ، هر فصل اون یک دومینوی کوچیک هست ، هر بحث هر فصلش میشه دومینوهای کوچکتر ، هر کدوم از این دومینو ها پشت سر هم می افتن و زمانی طول میکشه ، اون زمان همون زمانی هست که طول میکشه تا یک هدف محقق بشه.

حالا اگه بین دومینوهای 1 و 3 ، دومینوی دوم نباشه ، پروسه خلق هدف متوقف میشه 


اینو میخوام بگم که موفقیت مثل یک دومینو می مونه که باید تمام دومینوها پشت سر هم درست چیده بشه و از روز قبلش ، برای تحقق هدف ، دومینوهای فرداش هم چیده بشه  و همینطور الی آخر 



دوپینگ های معنوی  در مسیر موفقیت


3 تا کار به نظرم باعث تحقق سریعتر در خلق هدف میشه


  1. خوندن نماز اول وقت
  2. خوندن زیارت عاشورا
  3. عدم 2 دوزه بازی با خدا ( وقتی گفتین که این کار رو دیگه نمی کنیم چون به تجربه دیدیم که ما رو عقب میندازه دیگه هیچوقت انجامش ندیم )




کامنتدونی بلاگفا

نظرات 6 + ارسال نظر
رهگذر شنبه 13 آبان 1396 ساعت 20:44

سلام .بارهنگ هم یک نوع بذره مانند خاکشیر توی عطاری ها پیدا می شه

اکی - مرسی از شما

رهگذر دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت 23:02

سلام .برا سرما خوردگی لیمو ترش تازه باعسل رو مخلوط کنید همیشه تو ااشپزخانه باشه استفاده کنید .سیب گلاب رو قاچ کنید روش عسل بزنید میل کنید .هویج هم در این مدت زیاد بخورید.خوردن سیب هم تب رو پایین میاره. برای دندون درد هم بارهنگ رو شسته و کمی اب روی اون بریزید میل کنید . مرکبات ویتامین سی رو تامین می کنند کمتر بدن عفونت می کنه

سلام رهگذر جان - اسمتون چه آشناست! بهر صورت به وبلاگم خوش اومدین.

آبیلمو عسل رو که معمولا مصرف می کنیم و فوق العادست

سیب رو اولین باره که میشنوم روش رو عسل بزنیم ! واقعا خوبه ؟
تشکر از راهنمایی شما ولی "بارهنگ" چیه ؟ حتی اسمشو هم نشنیدم

banooyebahar شنبه 6 آبان 1396 ساعت 18:17 http://khaterateman95.blogsky.com

الان بهتری اقا امیر؟ایشالا که بهبود پیدا کرده باشید:)
من که خیلی عاشق عکسای پاییزی هستم
اون چه برگه بزرگی از اون برگایی که میشه چندتا عکس لاکچری باهاش گرفت

سلام به بانوی بهار
تو اولین داستانی که نوشتم اسمش بهار بود و این اسم رو بسیار دوست دارم.

پاییز انگار که نقاشی خداست اصن
خب منم هر چی عکس گرفتم با اون برگه بوده دیگه! خیلی باهاش حال کردم

ایشالله از این لاکچری ها قسمت شمام بشه

فرانک شنبه 6 آبان 1396 ساعت 15:10 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

مرسی....مرسی.....مرسی
خیلی حرفهای خوبی زدی...
ممنونم دوست خوبم....

چیزایی بود که منم تو زندگیم بهش برخوردم و براش راهکار پیدا کردم رو فقط گفتم
من تجربه زندگی مشترک ندارم ولی 4 سال تجربه زندگی زیر یک سقف با ادمهای دیگه از فرهنگ های دیگه رو دارم

اوایلش خیلی جالب نبود ولی بعدا کم کم یه سری چیزها رو یادگرفتم

امیدوارم اوضاع هر چه سریعتر رو به راه بشه

فرانک شنبه 6 آبان 1396 ساعت 14:22 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

آخی حال بد منم با اون آهنگ و جاده خوب شد
مرررسی

گاهی اهنگ ها یه معجون شفا بخش هستن.
خواهش میکنم

من قبلا" یه بار چالش آهنگ درخواستی گذاشتم تا بینم هر کسی چه آهنگی دوست دارم ؛ گمونم یه بار دیگه باید بذارم تا با سلیقه دوستان آشنا بشم

امیدوارم همیشه سلامت ، پر نشاط و پر انگیزه باشین
اون مسائلی هم که گفتین زودگذره ؛ روزای خوب تو راهن فرانک بانو

بهامین شنبه 6 آبان 1396 ساعت 11:08 http://notbookman.blogsky.com

سلام
الان بهترین؟؟؟
دوپینگ های معنوی را کاملا موافقم و بهش قرائت روزانه قران هم من اضافه میکنم وکاملا خودم حسش کردم
در مورد دومینو شکست یا موفقیت کاملا موافقم با شما واین دومینو وار اتفاق افتادنش اصلا خوب نیست.
تصاویر پاییزی قشنگی گرفتین
امیدوارم خیلی زود حالتون بهتر بشه

سلام
اره بهترم ، اینجور موقع هاست که ادم قدر سلامتی رو بیشتر درک میکنه

اره قران خوندن هم خوبه
پاییز واقعا فصل قشنگیه! نقاشی خداست اصن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد