ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

تکنیک آینه

یکی از تکنیک های که باعث تسریع موفقیت میشه ، تکنیک آینه هست ، البته خانم های جوان کامل با این تکنیک آشنا هستن ، اصولی کسی که به خودش برسه ، چه به لحاظ ظاهری و لباس و آرایش و پیرایش ، باعث افزایش اعتماد به نفسش میشه و تا اونجا که خبر دارم خانمها با خودشون همیشه یه آینه کوچیک دارن ، البته منم یه مدت داشتم ، دقیقا یادم نیست چرا داشتم ولی بهر حال



زمان دانشجویی ، زمانی که یه نفر اونقدر اعتماد به نفس نداره که بره جلو 40-50 نفر وایسه و کنفرانس بده بهش این پیشنهاد رو میدن که قبل از ارائه کنفرانس خودش چند بار تمرین کنه و مثلا تخمه بگیره بده به هم اتاقی هاش ، اونا  حرفهای این رو بشنون و تخمه بشکونن و فقط گوش کنن تا یخ این بنده خدا واشه و بتونه به اون اعتماد به نفس لازم برسه.


تو آینه هم میشه اینکار رو کرد ، البته سر صبح ها هم که وقتی موها رو شونه زده و مرتب و اتو کشیده خودشو تو آینه میبینه ، با خودش میگه من چه  شاهزاده ؟؟؟ چی بهش میگن ؟ از همونا هستم : دی حالا ولی بهر حال میشه از این ابزار که منعکس کننده تصویر ماست ، استفاده هایی دیگه ای هم کرد ، مثل اینکه به خودمون تو آینه قول بدیم که در مسیر موفقیت این کار رو می کنیم و یا این کار رو نمی کنیم.



وقتی به کسی بصورت حضوری بهش قولی میدیم ، هر وقت به یاد اون قول می افتیم ، یاد اون شخص می افتیم ، حالا شده خودتون به خودتون به قولی بدین و سر حرفتون بمونید ؟ البته این یه تکنیک هست که هر جور بخوای میتونی در جهت تحقق اهدافت استفاده کنی .






پیشنهاد نوشت 1 : میتونید از این تکنیک هم استفاده کنید.

پیشنهاد نوشت 2 : پیشنهاد میکنم حتما فیلم آتش بس 1 و 2 رو ببینید. خیلی نکات ریز روانشناسی داره.


احتمالا نوشت : دوست دارم پست هام ، بصورت هفته نامه باشه!



کامنتدونی بلاگفا

نظرات 5 + ارسال نظر
کاکتوس سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 20:44

پر انرژی ،با هدف،دقیق تر ، موشکافانه تر از قبل
با امیدتر،
اینا به نظرم میرسه
انگار یه مرحله سخت گذروندی
خیلی خوبه ،امیدوارم همیشه تو مسیر و پر از انگیزه باشی

نگاه های اطرافیان و دوستان ، دقیق تر و تیز بین تره

ممنونم

فرانک سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 14:46 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

من بار اولی که میخواستم کنفرانس بدم ، استادم گفت فکر کن همه اینا گوسفندن!!!!
بچه ها کلی بهشون برخورد
ولی من نمره کامل گرفتم
ولی خدایی به بچه ها که نگاه میکنم خندم میگیره نمیدونم چرا

واقعا" ؟؟؟
چه استاد باحالی! چه انگیزه ای داد به شما
ما میخواستیم تو مرقد امام سرود که بخونیم بهمون گفتن که اینجا پر دختره که دارن نگاتون میکنن ، درست بخونید!

دمت گرم واقعا بابت کنفرانس خوبت که نمره کاملو گرفتی
اره ادم خندش میگیره و دلیلش هم نمی دونم چیه
حالا اونکه سر کلاسه ولی یه بار خواهرم خواست یه مصاحبه از پدر بگیره به مدت 10 دقیقه که 3 ساغت طول کشید و همش می خندیدیم و واقعا هم نمیفهمدیم چرا ؟

فاطمه دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت 01:17 http://heartwritings.blogsky.com/

درود
عالی بود مثل همیشه
من اکثر موفقیت هامو مدیون همین قول دادن به خودم هستم :دی
ببخشید وقتی توی یه سه راهی باشیم از کجا بفهمیم کدوم راه بهتره تا انتخابش کنیم؟ میشه راهنمایی کنید
سپاس

خواهش میکنم - امیدوارم همیشه موفق باشی
یه چیزی هست به اسم ندای درون ؛ این چند وقت هر چی و هر کاری که اون گفت رو من انجام دادم و راهنمایی های لازم زمش رو انجام دادم - میگن که همیشه درست راهنمایی میکنه

اما گاهی باید از افرادی که تو اون حوزه هستن هم راهنمایی خواست ؛ اونوقت این ندای درون راحت تر کمک میکنه به انتخاب راه بهتر

اما خدا رو هم نباید فراموش کرد ؛ از خدا بخواهیم که اون کمک کنه بقیه میشن مسبب الاسباب ( من - ندای درون - دوست و رفیق ) انشالله که بهترین راه پیدا میشه.

موفق باشین

کاکتوس یکشنبه 7 آبان 1396 ساعت 21:41

سلام
ممنونم از اطلاعات خوبت
راستش هر روز وبلاگتو می خونم
ولی نمیدونم چی باید بنویسم
فقط اینکه ممنون بابت این همه انرژی



خیلی ممنونم کاکتوس
شما لطف داری
ولی یه سوال پرسیدم جواب ندادی ، گفته بودی ( تو اون کامنت قبلیت ) که
( تو اون پست تنفر و حسادت یا قبطه)
http://mehrekhaterat.blogsky.com/1396/07/30/post-208/تنفر-،-حسادت-یا-غبطه-؟

"راستی خیلی تغییر کردی نسبت به قبل"

میتونم بپرسم چه تغییراتی مثلا؟

بهامین یکشنبه 7 آبان 1396 ساعت 09:08 http://notbookman.blogsky.com

سلام
خوبین؟ روزتون بخیر

آینه من همیشه آینه کوچولو داخل کیفم دارم.آینه کشف خوبی بوده کلا .
در مورد قول دادن به خودمون من بارها پیش اومده به خودم قول بدم
اما اینکه جلوی آینه نه

این دو فیلم آتش بس ۱و۲ نگاه کردم .یادش بخیر اتش بس ۲ را دانشگاه باددوستام نگاه کردم

سلام بهامین بانو جان
ممنونم مرسی

ممنونم - روز و ایام به کام شما هم همیچینین باشه
گفتم که اصولا خانمای جوان یه آینه ههمیشه دارن - اتفاقا گمونم منم باید یه دونه بگیرم

این حرکت خیلی میتونه مفید باشه - حالا یه تکنیک دیگه هم هست خیلی خوبه ولی الان دیگه پست نمی نویسم - باشه به وقتش کامل پست مینویسم براش و اون اینکه ادم یه سر رسید داشته باشه ( از اونا که هر برگش یا تاریخه ) بعد برای هر ماهش ( برای هر 12ماهش ) اتفاقات مهم اون ماه رو ثبت کنه

مثلا فلان ماه تاریخ تولد فلان عزیز - با تاریخ دقیق روز
خیلی اینم خوبه ضمن اینکه میشه تو برنامه ریزی کوتاه مدت و دراز مدت هم ازش استفاده کرد

دمتون گرم - من فیلم مارمولک رو با دوستان و معلمم رفتیم سینما دیدیم
اما به نظرم سری 1 آتش بس قشنگ تر از 2 بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد