ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

برای خدا وقت ندارم

چون ...


  • بیشتر ساعات مطالعه رو صرف کارای الکی میکنم و تازه وقت نماز یادم میفته که باید تو مطالعه عمیق بشم و درست مطالعه نکردم!


  • برای اهداف و داشتن نداشته هام  ،  تلاش نمی کنم و خدا رو مقصر همه ناکامی ها و نداشته هام میدونم !




آره ، اینطوری هاست که برا خدا  ، وقت ندارم.

باید دنده معکوس بکشم!



کامنتدونی بلاگفا

نظرات 2 + ارسال نظر
بهامین سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 20:05 http://notbookman.blogsky.com/

قابل باشم حتما دعا میکنم.
بله درسته دعا از زبان دیگری برای دیگران استجابت میشه

بهامین سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 19:12 http://notbookman.blogsky.com/

منم چند روزه نماز ظهرم به وقت نمی خونم و چند روزه حدود ساعت 3ونیم 4 میخونم وخیلی ناراحتم

اما خدا همیشه بهترییییییییییییییینه
خدا عشقه
خدا همیشه بهترینه


منم موقع خلوت با خدا و نماز هاتون دعا کنید

خیلی دقت کردم ، تایم نماز که به هم بریزه ، تایم و برنامه ریزی ای که داشتم هم به هم میریزه

چشم ، من برای موفقیت همه اونایی که تلاش میکنن هم دعا میکنم
شما نیز برای من دعا کنید / دعای دیگران در حق خود ادم زودتر میگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد