ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

طرح اولیه دومینوی موفقیت

حس میکنم دومینوی موفقیت من ، طرح خامش بصورت زیر هست ؛ چیزی که باعث ادامه پیدا کردن ادامه حرکت به سمت موفقیت میشه ، خوندن نماز اول وقتشه ، به اون که بی اعتنایی کنم ، کل پروسه به هم میریزه 

خیلی این رو تست کردم ، خیلی زیاد ، فکر میکردم خب مگه نماز چیه مگه! اصن همشو یه جا میخونم که میشه 20 دقیقه ، بعد الان میبینم نه ، بحث 20 دقیقه و 5 دقیقه نیست ، بحث سر تنظیم دقیق برنامه ریزی هست ، امیدوارم بتونم سفت و سخت وایسم و اول وقت بخونمش. 


چیز دیگه ای که باعث به هم ریختن این دومینوی موفقیت میشه ، اینه که بگم دیگه این کار رو نمیکنم و شرط میکنم با خودم و دوباره انجامش میدم ، اون هم میشه دزد وقتم!



  • خدای خوب و عزیزم ، هر دوست عزیز و بزرگواری که در مسیر موفقیت هست و برای اهدافی که داره و خلق اونها تلاش میکنه ، کمکش کن که به اون هدف و به بهترش برسه  مرسی  I LOVE YOU  خدای عزیزم

نظرات 2 + ارسال نظر
x پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 19:33 http://malakiti.blogfa.com

واقعا انقدر نماز اول وقت اثر داره ؟
خوش به حال کسایی که سعادتش رو داشته باشن

در بر خورد با نماز اول وقت ، ادما دو دسته میشن ، بعضی ها مقید به خوندنش و بعضی ها میگن نه ، دلت باید پاک باشه . خدای هر دو دسته ، همون خدای یکتاست اما اگه بخوام یه مثال بزنم ، به نظرم مثل این می مونه که شخصی به کسی که دوستش داره ، میتونه 2 راه رو در پیش بگیره ، اول اینکه هی بهش پالس مثبت بده و گل بده ، اس ام اس عاشقانه بده ، یا اینکه نه ، دوستش داشته باشه و فقط زبونی بهش بگه که دوست دارم اما نه گل بهش بده ، نه اس ام اس بده و هر وقت هم ببینتش بگه خیلی دوست دارم.

شما جای اون معشوق باشین ، واکنش شما به این دو دسته آدم چیه ؟ آیا به هر دو یکجور نگاه می کنید ؟ شاید خدا هر دو دسته رو دوست داشته باشه اما مسلما با کسی که بیشتر براش وقت میذاره ، خب بهش پالس های خوبی هم میده در حالی که ممکنه چون دسته دوم که بهش زبونن میگه دوسش دارن ، هوای اونها رو هم داشته باشه ولی بیشتر تر هوای دسته اول رو خواهد داشت.

اما دسته اول ، میگن اگر که : اگر با من نبودش هیچی میلی ، چرا ظرف مرا بشکست لیلی ؟
یه موقع هایی معشوق آدم ، نه اینکه طرفشو خیلی دوست داره ، اگه کم محبتی ببینه خب دلش میشکنه دیگه ، نه تنفر یا ناراحتی عمیق ها! نه ، دوست داره بیشتر بهش برسیم

-------------------
نماز تعیین میکنه جزئ کدوم دسته ایم ؟ اول وقتش تعیین میکنیم که جزئ کدوم شاگردها و عاشق ها هستیم ، از اونا که همیشه به معشوقش پالس مثبت میده یا از اونا که هر موقع کارش گیر میفته و یا مثلا اس ام اس تبریک تولد را به جای اینکه شبش بفرستیم ، فردا غروبش می فرستیم. تفاوت ها کاملا معلومه دیگه

--------------
من نمی تونم بگم که همیشه نماز رو اول وقت خوندم ، گاهی اصن نخوندم و به خدا گفتم حسشو ندارم ، اصن شما بیا بی خیال شو و گاهی هم جمعش کردم همه رو یه جا خوندم اما واقعا عمیقا به این تجربه رسیدم که خوندن نماز اول وقت نه تنها کار آدم رو جلو میندازه ، بلکه یه جاهایی اصن یه چیزایی بهت الهام میشه که دنبالش بودی و کمکت میکنه

بهامین چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 00:53 http://notbookman.blogsky.com

خلوت با خدا .خوندن نماز اول وقت اونم با آرامش معجزه میکنه.
یکی از حس های خوب واسم این بود تایم دانشگاه می رفتم مصلی دانشگاه و نمازم با جماعت می خوندم.

ارزو دارم درمسیر موفقیت ثابت قدم و موفق باشین


بابت دعا ممنونم البته اگر در گروه اون افراد باشم

حتما جزئ اون گروه تلاشگر هستین ، این دسته از آدما ، یا به خود هدف یا به بهتر از اون میرسن

مطلبی که درباره نماز و خدا گفتین کاملا درسته ولی گاهی ادم در برابر خدا غرور ، برش میداره .امیدوارم همیشه در مقابلش متواضع باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد