ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

عاطی رفت !

از همینجا به سمع و نظر می رساند که عاطی بود ؟ همون که بهم جواب رد داده بود! هیچی تو استوریش دسته گل خواستگاری شوشو رو گذاشت و اینم رفت ، ایشالله که همه برن خونه شوشو




من از استوری و هیستوری خوشم نمی یاد ، 

عکس گل خواستگاریمو  میگیرم همینجا میذارم ! والا ! شایدم شبیه پیچ و مهره عشقولانه در کردیم!


قبلا گفته بودم که امیدوارم همه به هم برسن ؟ 


اگه صادق 6 ماه پیش بودم اون اهنگ شب ازدواجشه رو میذاشتم ولی الان میگم خاتون کجا و عاطی کجا 


در ادامه هم اهنگای غمناک پست اون یکی وبم رو گذاشتم


 

 

 

========================================


اقا این آهنگا فاز غم و خیانت و قال گذاشتنه!


الان بهتون گفتم یهو گول اسماشونو نخورید ، بعد برید تو فاز غم که تو افق محو شید!

 

 



 

***

 شب ازدواج ( کامران مولایی ) ( + )


 

***

حلقه ( مجید خراطها ) + )

 


***

تاج عروسی ( امین حبیبی + )


=======================================


نظرات 7 + ارسال نظر
گلابتون بانو سه‌شنبه 16 آبان 1396 ساعت 23:49 http://golabatoonbanoo.blogsky.com

الان خاتون چه کسی می باشند؟!

خاتون همون شخصی هست که در آینده قراره با هم ازدواج کنیم و الان نمی دونم کیه!
-----------------------
یادتونه خیلی سال پیش نوشته بودم که الان اونی که همسرم قرار بشه ، کجاست و داره چیکار میکنه و گفتین که بهش فک نکنم ؟

الان نه اینکه برام بولد شده باشه ها ، نه ، دارم یادداشت میکنم و روی خودم کار میکنم تا هم پخته و بزرگ بشم تا بتونم بعد از آشنایی با خاتون ، بتونم هم راحت تر ارتباط برقرار کنم و هم اینکه پخته تر باشم و با مسئولیت تر و این قول ها و مطالبی که اینجا تحت عنوان نامه هایی به همسرم مینویسم بهم کمک میکنه که بدونم چه انتظاراتی دارم و چیکار باید بکنم.

فرانک یکشنبه 14 آبان 1396 ساعت 23:57 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

آخی الان شکست عشقی خوردی ؟؟؟؟
فدااای سرت ....
ایشالا شما هم بری خونه شوشو و بکی بهتر براش بخری

نه
ایشالله که اون هم خوشبخت بشه

گفتم که اگه صادق ماه پیش بودم اهنگای شکست عشقی میذاشتم و مثلا اون اهنگ شب ازدواجشه ای دل عزاداری کن / من دارم میترکم خدا خودت کاری کن رو میذاشتم و کلی هم غصه میخوردم

اما الان تو مسیری هستم و می دونم اینکه اون اتفاق نیفتند و همه چیز به هم خورد به نفع همه ما بود

:) جمعه 12 آبان 1396 ساعت 23:02

سلام
امیدوارم هیچ راه نجاتی نداشته باشید وقتی غرق در خوشبختی هستید و آرزوی خوشبختی و عاقبت بخیری...

یعنیا من تو بحث تکنولوژی فکر و مثبت اندیشی که افتادم شما سومین نفری هستین که اینطوری ازش انرژی میباره و نفر قبلی از شما هم بهامین بانو که خودش بمب انرژیه!

لبخند صداتون کنم ؟ هان ؟
سلام . به وبلاگ من خوش اومدین
ممنون از دعای زیبای که کردین
اگه وبلاگ داشتین و این جواب رو بعدا خوندین لطفا ادرس وبتو بذارین

کاکتوس جمعه 12 آبان 1396 ساعت 18:31

ایشالا یه دختر خانوم خوشگل و خانوم قسمتت بشه

امییییین

و همچنین قسمت شما کاکتوس جان

مسافر جمعه 12 آبان 1396 ساعت 12:53

همه جوونا خوشبخت باشن ان شاالله
قبلنا چه خوب بود.طرف میرف خواسگاری یا براش خواستگار میومد. بعد جور نمیشد. بعد دیگه از هم بی خبر بودن و راحت. الان مردم همه همدیگه رو فالو میکنن. همه هم کل زندگیشونو استوری میذارن. خب که چه؟!

انشالله مسافر بانو جان
لحظات مهم زندگی رو به اشتراک میذارن که شوشوجونم بالاخره بهش جواب مثبت دادم دیگه!

بهامین جمعه 12 آبان 1396 ساعت 11:49 http://notbookman.blogsky.com/

ان شالله شماهم به زودی ازدواج میکنید
وخبر ازدواجتون را توی وبلاگ به اشتراک میگذارید
ان شالله به زودی دختری که قسمت و تقدیر شماست وارد زندگیتون میشه

هر چی قسمت باشه
انشالله همین اتفاقای خوبم برا شما بیفته

سپیدار جمعه 12 آبان 1396 ساعت 11:37 http://aseman97.blogsky.com

ما یه فامیلی داشتیم معروف به بخت باز کن بود.
تا نیت می کرد بره خواستگاری یه دختری یه ساعت بعد خبر ازدواج دختره می رسید
اما نگران نباشید بالاخره ازدواج کرد الان هم اینقدر با خانومش خوبه که بیا و ببین

سلام سپیدار جان
به وبلاگم خوش اومدین

واقعا" ؟ چه خوش قدم بوده پس!خدا رو شکر که مجرد نموند!
دلم غنج رفت
ایشاله که خوشبخت بشه و مجردا هم بختشون واشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد