ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

تماس از محک

ضرب المثلی هست که میگه تو نیکی کن و در دجله انداز ، که ایزد در بیایانت دهد باز

البته امروز چند تا اتفاق افتاد ها ولی یکیش همینه


من هر ماه مبلغی رو به عنوان انفاق به موسسه محک کمک میکنم  ، امروز هم مثل روزای دیگه کارامو داشتم میکردم و به این فکر میکردم که آیا مسیری که در پیش گرفتم برای موفقیت آیا اصلا درسته ؟ تو همین فکرا بودم که دیدم یه شماره ناشناس 021 بهم زنگ زد ، شمارش رند هم بود ، اولش نگفتم الو تا ببینم کیه ، اونم اولش حرف نزد ، بعد یه مکث کوتاه گوشی رو برداشتم و از سالن رفتم بیرون.





گفتم که سلام ، بفرمائید ، دیگه شروع کرد دیگه ، یه خانمی بود که میگفت از محک تماس گرفته و از اینکه هر ماه مبلغی هر چند کم رو ( البته دقیق اینو نگفت ) کمک میکنم خیلی تشکر کرد و اینا و چند تا سوالم پرسید.ازش پرسیدم که میشه مو رو بلند کرد و اهدا کرد به اونجا ، گفتن نه ، اینو نداریم. پرسیدم که امکانش هست حضوری بیام محک و یه بازدید داشته باشم  از اونجا ، گفتش آره و یه شماره بهم داد گفتش زنگ بزن به اون و هماهنگ کن و بیا.


یه روز باید برم محک ، خیلی دوست دارم برم ! 


پ.ن = دوست دارم 3 تا کار رو تو این دنیا انجام بدم

1.رفتن به بیمارستان سلولهای بنیادی و کمک به بانک مربوطه

2.رفتن به موسسه محک 

3.پر کردن کارت اهدای عضو


پ.ن 2 : برای کمک ماهانه به محک لازم نیست ماهی خیلی کمک کنید ، حتی با ماهی 1000 تومن هم میشه ، باور کنید از پولی که کمک میکنید ، اون پول برکت پیدا میکنه


پ.ن 3 : من همیشه از کد ussd  برای کمک به محک استفاده میکنم و پیشنهاد هم میکنم اگه میخواین ماهانه کمک کنید ، اول یه تماس بگیرید یا از تو سایت ثبت نام کنید تا به شما یه شناسه بده ، البته خیلی شاید مهم نباشه ولی بهر حال من شناسه ام رو گرفتم


*733*23540#

نظرات 6 + ارسال نظر
گلابتون بانو سه‌شنبه 16 آبان 1396 ساعت 23:40 http://golabatoonbanoo.blogsky.com

منم دوست دارم این سه تا کارو انجام بدم. عجالتا کار سوم راحت تره و میشه الکترونیک انجامش داد!

قبلنا مورد سوم ابهت داشت ولی الان گمونم از کلاسش کم شده
یادتون ماه رمضونه چند سال پیش سریال های ماورایی مثل ملکوت و چشم برزخی و اینا پخش میشد ، همون موقع ها ترسیدم و گفتم اگه یه روز من فرم اهدای عضو رو پر کنم و تو شرایطی قرار بگیرم که یه فرصت دوباره از خدا بخوام ، خودم با دست خودم ، با پر کردن فرم اهدای عضو ، از خودم اون فرصت رو گرفتم

هنوز هم با این قضیه مردد هستم واقعا

کاکتوس دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت 22:26

چقدر عالی
یه سوال مو اهدایی به چه کاری می یاد؟
ایشالا همیشه همه سالم باشن
خدا همه رو شفا بده .عزی دل منم همین طور.امین

مو اهدایی رو من شنیده بودم که اون خانم تکذیبش کرد
موها اگه یک متر باشه خب تو خود محک ؟ نمی دونم چیکارش میکنن شاید کلاه گیس چون سرطانی ها عموما کچل میکنن و شاید بعنوان منبع یک روحیه استفاده بشه نمی دونم

انشالله

فرانک یکشنبه 14 آبان 1396 ساعت 23:55 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

آفرین امیر جان کار قشنگی میکنی...


تشکر

banooyebahar یکشنبه 14 آبان 1396 ساعت 18:43 http://khaterateman95.blogsky.com

سلاام ایشالا که یه پاداش خیلی خوب از خدا دریافت کنید:)

زندگی زیباترین هدیه خداست
انشالله که خدا به همه بهترین پاداش ها و نعمت هاشو بده و همین طور به شما و دیگر دوستان وبلاگی

فاطمه یکشنبه 14 آبان 1396 ساعت 15:19 http://heartwritings.blogsky.com/

آفرین بر شما و انسانیتی که هنوز زنده است در وجود بزرگ مردانی چون شما

جملتون تامل برانگیز بود
من به این نتیجه رسیدم که تو این مملکت وقتی یه کسی یه کار اشتباهی میکنه میگن الان همه اینطوری هستن اما حقیقت اینه که تو این مملکت مردم هوای هم رو دارن .

هنوز انسانیت هست ، مرام هست ولی باید دقیق تر نگاه کرد

بهامین یکشنبه 14 آبان 1396 ساعت 15:03

سلام
چقدر کار قشنگیه کمک کردن
اجرتون با سید الشهدا
خدا بندگان چون شما را خیلی دوست داره
بدون شک اینو میگم یه روزی یه جایی جواب خوبی کردن را خواهیم دید
وخدا هیچ وقت از یاد نمیبره

الهی همه مریضا شفا پیدا کنن
الهی اشف کل المریض

سلام ممنونم بهامین جان - چه سریعم اومدین و اولین نفر کامنت گذاشتین
امیدوارم همینطور که میگین باشه البته خدا همه بنده هاشو دوست داره

امیدوارم هیچ کسی هیچوقت مریض نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد