ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

جملات انگیزشی 2

صبح ها که از خواب بیدار میشین  ، انگیزتون چیه ؟







دلیلتون چیه ؟


  • صبح ها که از خواب بیدار میشی انگیزت چیه؟
  • دلیل کاری که الان داری میکنی چیه ؟ چرا داری انجامش میدی؟
  • دلیلتون برای زندگی چیه؟
  • واقعا میخوای در مسیر موفقیت ، همه اهدافت رو خلق کنی ؟ مطمئنا خسته میشی!

 


پیداش کن


  • اگه میخوای یه زندگی موفق داشته باشی ، یه زندگی پر از موفقیت و خوشبختی ، باید هدفت رو پیدا کنی

 


اگه ندونی


  • اگه ندونی هدفت چیه ، اگه ندونی انگیزت چیه و از چی الهام میگیری ، اونوقت هیچ دلیلی برای بهتر کردن زندگیت نداری
  • چطور میتونی زندگیت رو ارتقا بدی اگه دلیلی برای اینکار نداشته باشی؟

 

 

اگه هدف و انگیزه داشته باشی


  • اگه یه دلیل قوی داشته باشی بهت قدرت مضاعف میده
  • پاهای بیشتری بهت میده ، زمان بیشتری بهت میده ، جرات بهت میده

 

 

تو فرق میکنی


  • چرا تو با بقیه که دارن همین کارها رو میکنن فرق میکنی ؟
  • چی تو رو برجسته کرده ؟ چرا تو انقدر مهمی ؟

 


جوابت رو پیدا کن


  • جواب این چرایی رو پیدا کن
  • جواب این چرایی ، تو رو به جلو هل میده حتی وقتی احساس میکنی دیگه قدرت بلند شدن و ادامه دادن نداری
  • جواب این چرایی ، به تو قدرت جنگیدن میده زمانی که بقیه تو رو به حساب نمیارن

 

ثابتش کن


  • میخوای به اونایی که میگفتن نمیتونی اثبات کنی که اشتباه میکردن؟
  • اینکه ثابت کنی حق با تو بوده؟

 

 

هدفت چیه؟


  • هدفت رو بنویس!
  • هر جا میری با خودت ببرش
  • عمیقا حسش کن
  • هر روز به خودت قول بده که رویاهاتو زندگی خواهی کرد ، بدون هیچ عذر و بهانه ای



یکی منتظره که


  • یکی منتظره که گند بزنی
  • یکی منتظره که تسلیم بشی 
  • یه نفر منتظر اینه که شکستت رو ببینه

 


چالش


  • وقتی زندگی به چالش کشیدت ، چیکار میخوای بکنی ؟
  • وقتی در بدترین نقطه زندگیت بودی ، میخوای تن به شکست بدی یا یه حرکتی بکنی برا موفقیت؟

 


حواست باشه


  • پشت سرت رو نگاه نکن ، فقط یادت باشه از کجا اومدی!
  • اجازه بده انگیزت تو رو به جلو هل بده
  • وقتی چیزی رو که میخواستی و بهش رسیدی ، اون لحظه رو جشن بگیر
  • وقتی زمین خوردی ، بلند شو ، گرد و خاکت رو بتکون

 


وقتی هدف و انگیزتو پیداش کردی


  • هر اتفاقی هم که بیفته بازم بی خیالش نمیشی
  • این تکه از تو هیچوقت عوض نمیشه ، این انگیزه هیچوقت از بین نمیرده
  • این هدف همیشه زندست
  • مهم نیست زندگی چند بار زمین میزننت ، هدفت هر بار از زمین بلندت میکنه
  • این همون چیزیه که من بخاطرش برای رویاهم میجنگم
  • این همون چیزیه که من بخاطرش هیچ جواب "نه" ای رو نمی پذیرم
  • وقتی زخمی شدی باز ادامه میدیش
  • تو روزهای ابری و طوفانیت ، دنبالش مینکی و ادمه میدی 
  • هدف اون چیزیه که به وجدت میاره
  • هدف اون چیزیه که باعث میشه صبح زود از خواب بیدار بشی
  • هدف اون چیزیه که همیشه آتش درونت رو روشن میکنه

 


هدف میتونه نخواستن یک چیز باشه


  • مثلا کسی رو در گذشته دیدی و با خودت میگی ، زندگی من مثل اون نمیشه

 


من انجامش میدم!


  • مهم نیست چی پیش میاد
  • خانوادم روی من حساب کردن
  • دوستام روم حساب میکنن
  • من روی خودم حساب میکنم

 

نظرات 5 + ارسال نظر
فرانک پنج‌شنبه 18 آبان 1396 ساعت 03:47 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

وقتی میام وبت با کلی انرژی میرم
یعنی تا حدی که دلم میخواد خودمو که هیچی، دنیارو هم تغییر بدم...

اینکه نظر لطفتونه
و خیلی خوبه که اینطوری هستین

بهامین چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 23:36

قاب زندگی....
چه تعبیر زیبایی ‌.ایده خیلی خوبیه.
من همیشه به ندای و احساس درونم توجه میکنم
ایده خوبیه از نظر من اگر اجرا کنید.
چه خوب که این همه دوست مثبت اندیش درمسیرتون قرار گرفتن و بودن.
خواهری منظورتون خواهر خودتونه؟همسو و همگام باشما
خواهرم منم بخش مهم و موثر بود برای من اما من کمی پیشی گرفتم ازش

قاب زندگی - این جزئ همون نداهای درونه که میگه اینکارو بکن ، اونکارو بکن ، مثلا سر همین قاب زندگی بهم گفت که برنامه های روزانت داخل قاب کج باشن ، پشت سر هم و دومینو وار باشن من گفتم چشم ، داخل پاورپوینت کشیدمش بعدش گفت نه خوبه

بعدش برگشت گفت خب حالا این قاب زندگیت ، تو که برنامه هاتو داخل دفترچت مینویسی ، 2 تا برنامه کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت هم بذار ببینم چی به چیه ؟

در واقع این مدت بیشتر اوقات هر چی ندای درون گفت بهش میدون دادم ببینم چیکار میکنه - البته باید حسش کرد این رو

بله ، خواهر خودم منظورمه ، اون برا ارشد میخونه و در واقع اصن خودش خیلی وقته که کتاب چشم دل بگشا کاترین پاندر رو خونده و اصول هاشو سفت و سخت چسبیده و میگه که برای هر جی که میخواسته و برنامه داشته بهش رسیده

دمتون گرم ، مسیر موفقیت همینه ، باید سبقت بگیری بری

بهامین چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 20:04 http://notbookman.blogsky.com/

سلام
متوجه ام و لطف دارین شما
ممنونم واقعا


منم اینو باور دارم که شناخت با هر فرد و آدمی دلیل و برهانی داره که شاید من نوعی آگاه نباشم
وموافقم با شما

من ترم بالایی خخخخ ممنونم لطف دارین
اما بدون تعارف و واقع بینانه میگم که شما خودتون جز ترم بالایی هستین.

یه پست نوشته بودم که نمیدونم انتشارش بدم یا نه ولی به نظرم هر چقدر ادما ظرفیتشون بیشتر که میشه یه مرحله میرن جلو و با ادمای جدید و چالش های جدید روبرو میشن.


مثلا بذارین مثال بزنم ،
بعد ماجرای تکنولوژی فکر و اون کتاب چشم دل بگشا و پیاده کردن اصول هاش ،
اولش ستاره بانو اومد و تو وبش تو یه پست ثابت دعای شکر گذاری گذاشته ، بعد یه دوست دیگه به اسم حمید رضا اومد اونم تو همین کار موفقیت و اینا بود ، بعد من با شما آشنا شدم ، الان خواهری همراه من میاد کتابخونه و هم مسیر شدیم

امروز به ذهنم رسید یه برنامه درست کنم تحت عنوان قاب زندگی و همون دومینوهای کوچکی که تو زندگی هر روزمون باید باشه و گمونم این پروسه همجنان اکه تو مسیر باشم باید ادامه دار باشه

بهامین چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 01:13

ممنون مرسی لطف دارین
این خیلی قشنگه و خوبه که بااین هم آگاهی و علمی پیش میرید ومن خیلی مطللب و رویکرد از شما یاد گرفتم و ممنون از شما :)
دراین راه مثبت اندیشی مدت شروعش مهم نیست مهم اینه که به این سمت و نگاه پیشرفت
لحظه لحظه هاتون سرشار از انرژی مثبت ووآرامش و حِس خوب

نه تعریف الکی نکردما ، جدی گفتم
من مطمئنم هستم آشنایی با دوستان پرانرژی و هدفمندی مثل شما برای منی که تصمیم به تغییر رویه کردم هیمنطوری شانسکی نبوده ، میدونید در واقع انگار که شما ترم بالاییهای موفقیت و من ترم اولیشم ،

درسته ، حق با شماست
تشکر - مرسی

بهامین سه‌شنبه 16 آبان 1396 ساعت 01:38 http://notbookman.blogsky.com/

سلام
این جملات انگزیشی و سوالات عالی بود به حدی که من دوبار خوندمش
و توی ذهنم دنبال جواب به خودم بودم

مثل همیشه عالی بود سرشار از موج و انرژی مثبت

ممنون واقعا

اونی که بمب انرژیه شمائین - دمتون گرم واقعا
کارایی که شما میکنید رو من هنوز مونده به شما برسم و این مطالب و جملات اینا ، ورودیهایی هستن که من به ضمیر ناخودآگاهم میدم تا خروجیش اون چیزایی باشه که میخوام مثل روحیه و انگیزه و چیزایی که مدتها بود از دستشون داده بودم

تشکر از شما بهامین بانو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد