ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

جملات انگیزشی 3

وقتی 3 برابر دیگران مقصریم


یادمون باشه وقتی که انگشت اشاره مون رو میگیرم سمت بقیه و میگیم :

" پدر ، مادر ، دوست ، آشنا ، فامیل ، جامعه ، ملت ، آمریکا ، اروپا  ، مریخی ها ، فرازمینی ها ، یوفوها و ... " اینا همه مقصرن و باعث شدن من به هدفم نرسم ، در واقع من بصورت ناخودآگاه ، با یک انگشت بقیه رو نشون میدم اما با 3 انگشت  به خودم اشاره میکنم دارم و دارم  میگم  من 3 برابر بیشتر مقصرم !





به جای ناله کردن ( چـ.ـس ناله کردن ) کاری کنیم


کلیپ های انگیزشی رو که نگاه میکردم همه اونها اشتراکا یک حرف میزدن ، دست از ناله کردن برداریم و کاری کنیم ، دست هامو بزنیم سرزانومون و بلند شیم ، یکی از مهمونای ماه عسل ، یک عزیز ابوالفضل نامی بودن که داستان زندگیشون و عزم و ارادشون بسیار تحسین بر انگیز بود ، ایشون هم دقیقا همین حرف رو زدن که به جای ناله کردن ، بلند شیم و کاری کنیم ..





چطور نگاه میکنیم ؟


خدا وکیلی چطور به زندگی نگاه می کنیم؟ اگه شما به من یک شاخه گل هدیه بدید ، من چطور باید با این هدیه شما برخورد کنم؟


1.همش نگران این باشم که این گل پر از تیغ و خاره و بگم نمی خوام این گل رو ، پوست دستم رو زخمی میکنه و این هدیه رو رد کنم؟!


2.تشکر کنم و بوش کنم و از عطرش سرمست بشم و در حالی که حواسم به خارهاش هست تشکر کنم و بگم ممنونم از این هدیه زیبا که باعث شد روزم زیبا شروع بشه؟


آره ، ما انتخاب میکنیم! میتونیم روزنامه رو برداریم و یه راست بریم صفحه حوادثش که بله فلانی فلان کار رو کرد و قتل های زنجیره ای کرد و اون یکی اسید ریخت رو نامزدش چون بلد نبود ابراز عشق کنه یا نگاهی به صفحات دیگه هم بندازیم و از موفقیت های دیگران هم باخبر بشیم و بگیم تو این اوضاع هم میشه پول پارو کرد ، میشه موفق شد ، میشه رتبه 1 آورد!





ورودی ها ضمیر ناخودآکاه ما چیه ؟ اخبار غم و غصه و بد بختی و اون اهنگ حال منم خرابه ؟

یا نه ، اخبار شاد و انرژی بخش با ترانه های مثبت و مثلا اون اهنگ یه صبح دیگه که ثانیه های تو داره میره!





پ.ن : ویدیوها اضافه شد!

نظرات 9 + ارسال نظر
کاکتوس چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 21:29

مررررررررسیییییی
واقعا ممنون
دستت درد نکنه
درست شد

خواهش میکنم

:) چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 20:12

سلام
امشب نذری میپزیم اگه قابل باشم برای همه دوستان دعا خواهم کرد انشاءالله حاجت دل شما هم با حکمت خدا یکی باشه و حاجت روا بشید...

سلام
التماس دعا دارم
نذرتون قبول باشه و انشالله بهترین سرنوشت براتون رقم بخوره و بهترین ها براتون پیش بیاد

دمتون گرم که به فکر من هم هستید

فرانک چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 13:41 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

پستهای قبل رو رمزی کردم.....
فکر کردم خوندی همه رو.....
فکر کنم زیاد دادم بهش فکر میکنم ، کاش منم میتونستم بیخیال بشم.....

حالا دلیلش به کنار ، امکان داشتن رمز برام هست یا نه ؟
من هنوز جواب کامنتای وبتونو نخوندم

اتفاقا این بی خیال نشدنه خوبه ، نشون میده که انگیزه دارین ولی دارم میگم با برنامه و زیر نظر پزشک تغذیه ولو یک سال طول بکشه ، من الان مثلا 2 ماه برم روزی 2 کیلومتر هم بدوئم تا وزنم ایده ال ایده ال بشه بعدش ولش کنم و وزنم برگرده به قبلی و حتی بیشتر چه فایده ای داره.

خواهری زیر نظر پزشک تغذیه 20 کیلو کم کرد و راضی هم بود.

کاکتوس چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 10:50

سلام
خوبید؟
میتونید یه راهنماییم بکنید
با سیستم میتونم سایز عکس کوچیک کنماما با گوشی بلد نیستم و این باعث شده پست کم بزارم .اگر می دونید ممنون میشم راهنماییمکنی

سلام عالی ام!
با گوشی ؟ من با گوشی سایز عکس ها رو کم نمیکنم و همه اش از طریق لبتاب و برنامه JPEG Imager 2 هست ولی بازم مشکلی نیست ، شما عکس ها رو آپلود کنید تو پیکو فایل ، بعدش
از تو خود پیکو فایل ، قسمت ویرایش تصویر ، سایزتونو انتخاب کنید مثلا من عکسای باغ پرندگان سایزش 400 بود.

برای گوشی الان یه سرچ کردم برنامه زیر هم به نظر میرسه خوب باشه

http://www.farsroid.com/photo-picture-resizer-android/

بهامین چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 01:14

آخی
خیلی خسته بودین مطمئنا
شبتون آروم

مرسی
خیلی - اصن لو باطری و دیرینگ دیرینگ بودم ، تازه اون ساعتی که اومدم جواب دادم یه 10 درصد شارز شده بودم!

فرانک سه‌شنبه 16 آبان 1396 ساعت 17:03 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

سلام امیر جان...
خوبی؟
منم خوبم مرسی....
یادته یه پست درباره موفقیت گذاشته بودی؟
و منم کامنت گذاشتم و گفتم بعصی وقتها نمیشه که نمیشه!!!
واسه هم رژیمم بود....
۷۰ و ۸۰ کیلو واسه مردها خوبه....
معلومه که واسه ما خانوما زیاده....
البته شایدم من خیلی وسواس دارم ، چون خیلی از دوستای وبلاگی وزنشون همینه و ناراحت نیستن....

سلام خدمت فرانک بانو ، چرا وبتون رو رمزی کردین ؟ الان من رمز ندارم چرا دقیقا پس آیا ؟

الحمدالله که خوبین ، گفتم شاید چیزی شده باشه خدا نکرده
به نظر الان خودم ، اینکه نمیشه که نمیشه 2 حالت داره
1.صبرمون کمه و باید اون زمانش طی بشه ( مثلا من میخوام وبتون کامنت بذارم ، باید اینترنت داشته باشم بعد یه کامپوتری هم باشه که بیام وبتون بعد کامنتدونی وبتون رو باز کنم تا کامنت بذارم و این مثلا 2 دقیقه زمان میبره منتها تا بیام نت برق که بره خب معلومه نمی تونم براتون کامنت بذارم و باید اون زمان طی بشه )
بیشتر کارها برای انجام شدنشون نیاز به زمان هست و مثلا همین لاغری نمیشه که شب بخوابیم صبح بلند شیم ببنیم که شدیم باربی ، خب این زمان میبره

2.به صلاحمون نیست انجام یه کار

جدا" زیاده اون وزن ؟ چی بگم ، هر چی شما بگین
حالا شایدم ما برامون این وزن هامون عادی شده
------------
حالا بعدا اومدی این کامنتمو خوندی اگه امکانش هست بهم رمز پست هاتونو بدین و میشه بپرسم چطوری شد که همه مطالبتون رمزی شده ؟

:) سه‌شنبه 16 آبان 1396 ساعت 10:07

سلام مچکرم از نظر لطف شما

خداوند اگر آرزویی در ما قرارداده، بدان توانایی آن را در ما دیده است به امید رسیدن به آرزوهامون...یه عده هستن که خوابند و با یه تکون بیدار میشند ولی امان از دست یه عده دیگه که خودشون رو به خواب زدند و با تکون بیدار نمیشند انشاءالله که جز اون دسته نباشیم... "برای قسمت دوم پست"

سلام خدمت دوست عزیز جدیدم
سلام خوبی؟
بله با قسمت اول جملتون موافقم

انشالله که جزئ دسته دوم نباشیم ولی باز به نظرم این بستگی ب فرد داره یعنی ایا از شرایط خسته شده یا ترجیح میده که همچنان در همون وضعیت ناکامی و شکست ها باقی بمونه اگه تصمیم داره که بمونه که خب هیچوقت تغییری نمیکنه اما اگه بخواد شرایط تغییر میکنه و در ها براش باز میشه

من 2 تا جمله معروف از حضرت مسیح رو خیلی دوست دارم
1.بکوبید ، باز می شود
2.بخوانید ، جواب داده می شود

کاکتوس سه‌شنبه 16 آبان 1396 ساعت 08:39

http://www.beytoote.com/images/stories/housekeeping/hou16529.jpg

تشکر کاکتوس عزیزم
هر چند اون سری گفته بودی که این قسمت عزیزم رو به کار نبرم ولی چی جایگزینش کنم
تشکر از اینکه میاین مطالب رو میخونید و اینطوری فیدبک های مثبت میدی

بهامین سه‌شنبه 16 آبان 1396 ساعت 01:41 http://notbookman.blogsky.com/

خیلی از ادما همیشه واسه نرسیدن ها دنبال تقیر و مشکل از بیرون ان
اینکه حتی اگه بتونن شرایط آب و هوایی هم ربط به ناکامی خودشون باشه

اما واقعا سرآمد هرچی خود ما هستیم
همیشه یه جمله کاربردی این مواقع گفته میشه که خواستن توانستن است.


کاش زاویه نگاهمون به هر موضوعی از نیمه پر لیوان بود نه از نیمه خالی
اون موقع دنیا بهشت میشد
ای کاش روزی برسه که همه از این زاویه نگاه کنن

غروب که اومدم جواب کامنتها رو میدم
روز خوبی داشته باشین

بعدا نوشت : سلام ، وقتی اومدم خونه اینقدر خسته بودم که سرمو گذاشتم رفتم و همین الانش یه مقدار شارژ شدم و گمونم نیم ساعت بعد دوباره لو باطری بدم ! خخخ ( ساعت 11.30 شبه)

هر کسی باید خودش بعد از تجربه شکست ها به این نتیجه برسه که حالا وقتشه که همه چیز تغییر کنه و خودش عامل این هاست ، یعنی منظورم اینه که نمیشه کسی یا کمتر کسی از همون اول بدون تجربه شکست به موفقیت برسه ، باید تجربه شکست دیگری یا خودش رو داشته باشه و باور کنه که خودش میتونه شرایط رو تغییر بده بعد که باورش شد حالا میتونه شرایط رو تغییر بده

من خودم حی و حاضر اینجام ، آرشیو وبم رو بخونی من قبل اردیبهشت ماه ادمی بودم که همه مقصر بودن جز خودم! یه روز به خودم اومدم گفتم بالاخره تا کی ؟ کم کم شروع کردم به تغییر

آب و هوا رو خوب اومدی! نمیدونم اونا هم مقصرن یا نه والان چیزی تو ذهنم نیست خخخ
همه در وهله اول نمی تونن نگاهشون رو عوض کن گاها نگاه ها شکاکانه هست ، یعنی فک میکن االان ااین کارش یه معنی ای داشت

همین پیامبرا مثلا که اومدن گفتن میخوایم هدایتتون کنیم ملت گفتن بهش چی می ماسه که پیامبرا گفتن ما پول ازتون نمی خوایم ها مردم گفتن آخیش حداقل با جیبمون کاری نداره
اونجا هم نوع نگاه مهمه هر چند همه یه نگاه نداشته باشن

تغییر نگاه میتونه خیلی چیزا رو عوض کنه ، رنگ به دیدمون بده یا رنگ ببازه و ادم وقتی دچار روزمرگی بشه خیلی اتفاقات رو نمی بینه چون براش مهم نیست ولی وقتی دیدگاهش عوض بشه ، مثبت اندیش بشه و از روزمرگی دراد چیزهای به ظاهر کوچیکی رو میبینه که قبلا بوده اما هر گز ندیده بود یا میدید و براش مهم نبود

من خودم اینو تجربه کردیم و واقعا تغییر نگاه چیز اسون و ساده ای نیست که یه شبه یا یه ساعته درست بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد