ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

2 تکنیک طلایی برای موفقیت

 

شما نمی توانید متوسط باقی بمانید چرا که متوسط بودن ، "شرایط و افراد متوسط" را جذب می کند.شما باید عالی باشید چرا که در این صورت افراد و شرایط عالی را به سمت خود جذب خواهید کرد.اما زمانی که معمولی باشدی ، شرایط و افراد معمولی را به سمت خود جذب میکنید.

 

اصل شماره 1


یکبار هدفتان رو بلند و واضح بگوئید ، سپس ساکت شده و برای آن تلاش کنید.

 

تنها یک مرتبه ، آنچه را که می خواهید ، تصور و توصیف کنید ، پس از آن باید خودتان را مسئول حرفی که بر زبان آورده اید بدانید.حتی میتوانید آنرا به دوست خودتان هم بگویئ تا آنها نیز شمار ا مسئول بدانند اما پس از آنکه یک مرتبه آنرا بیان کردید دیگر صحبت نکنید و اقدام کنید.

 

هر نتیجه ای که در زندگی بدست می آورید ، حاصل اعمال شماست ، حالا اگر آن نتایجی را که میخواهید بدست نمی آورید باید بدانید که رشد کردن یک درخت ، از یک بوته زمان بیشتری نیاز دارد.بله ممکن است بگوئید که 3 ماه است که درس میخواندی ، مکن است بگوئید که یک سال است که در حال تلاش کردن هستید ، بله ممکن است بگوئید که 2 سال است که در خال زمت کشیدن هستید با این وجود نتیجه ای نمی گیرید ، اگر می گوئید که 2 سال است که در حال تلاش هستید پس میخواهید سی سال بعد زندگی خود را چیکار کنید؟ بنابراین موفقیت نیاز به زمان دارد.باید تلاش کنید ، هدف خود را بگویید ، روی کاغذ بنویسید و به آن نگاه کنید و برای رسیدن به آن تلاش کنید.

 

همیشه دنبال تایید دیگران نباشیم که به آنها بگوئیم میخواهیم در میان افراد برتر قرار بگیریم ، ساکت شویم و به جای آن تلاش کنیم و به دیگران نشان دهیم که توانایی آنرا داریم. ما گاهی دروغ می گوییم که میخواهیم عالی باشیم ، می گوییم می خواهیم پیشرفت کنیم و در زمینه کاری خود خبره باشیم ، بیش از حد صحبت میکنیم ،دست از صحبت کردن برداشته و تلاش کنید.

 



اصل شماره 2


به خواسته خود پایدارو در انجام آن متعهد باشید

 

برای هدفتان سخت تلاش کنید ، در تک تک فرصت هایی که بدست می آورید ، هر شانسی که بدست می آورید.همچنین برای بدست آوردن اهداف کوچکتر نیز سخت تلاش کنید. مثلا اریک توماس ( گوینده ) هر روز ساعت 3 صبح بلند میشود و هر روز ورزش میکند ، برخی از کارهای کوچک را هر روز انجام میدهد .

 

اگر میخواهید ظرف بشورید ، آن کار را کامل و با دقت انجام دهید ، اگر قرار است خانه را تمیز کنید ، آن کار را کامل و با دقت انجام دهید ، در محل کار خود وظایف خود را کامل انجام دهید ، تنها زمانی که حس خوبی دارید ، کار نکنید ، هر روز تلاش کنید ، هر روز کار کنید.زمانی که به اهداف خود پایبند باشید به راحتی موفق می شوید.شما در تلاش برای انجام کارهای بزرگ هستید در حالی که به انجام کارهای کوچک توجه نمی کنید.

اگر به اهداف کوچک خود پایبند باشید روزی به خود خواهید آمد و خواهید دید که پیشرفت زیادی کرده اید.

 

اگر دستیابی به اهداف آسان بود ، هر کسی میتوانست به آنها دست پیدا کند.چیزی در درون شما وجود دارد که باعث می شود متوسط نباشید.هیچ یک از ویژگی های شما متوسط نیستند اما همیشه محتاط هستید زیرا متوسط بودن آسان است.متوسط بودن آسان است.

 

ممکن است مادر ، پدر و حتی معلم شما به شما کمکی نکنند و شما را باور نداشته باشند اما ایمان دارم که شما عالی هستید و شما به چالش کشیده می شوید تا عظمت خود را درک کنید. شما به چالش موفقیت دعوت شده اید که در تک تک فعالیت های خود عالی باشید.واقعا حس خوبی دارد که در راستای عظمت خود به پیش می رویم.

 



به خاطر داشته باشید اگر انجام آن آسان بود ، هر کسی میتوانست انجامش دهد ، شما به هیچ وجه معمولی و متوسط نیستید و دوست ندارید که حتی یک روز دیگر از زندگی خود را در شرایط معمولی به سر ببرید.

 


یا شگفتی آفرین باشید یا فراموش خواهید شد.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
بهامین پنج‌شنبه 18 آبان 1396 ساعت 13:34

یادمــان باشد
کوچکترین امیــد دادن به کسی شاید .بزرگ ترین معجـزه‌ها را
ایجـاد کند پس مهـربانی را دریغ نکنیـم
ممنون از مهربانی های شما درحق همگی ما خوانتده های وبلاگ
وبلاگ مملو از انرژی و حِس خوب

این فیدبک های متقابل خیلی عالیه
منم روحیه میگرم برا انجام کارهام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد