ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

غول اول

همزمان که دارم این پست رو مینویسم ویدیو رو هم کوچیک کردم و هدست زدم و صدای ویدیو رو هم زیاد کردم ، دارم لحظه شماری میکنم برای لحظه پیروزی و شکستن اون غول بزرگی که چند وقته اخیر ، وقت من رو خیلی گرفت و هر سری یه جوری بهم خنجر زد ، میدونم 3 غول بزرگ دیگه هم پیش روی منه اما این اولیش قدرتمندترین اونهاست ...



دارم به این فکر میکنم چطور ریز ریز و خردش کنم و صدای خرد شدن استخونهای این غول اول رو  بشنوم ، باور دارم که شمارش معکوس روزها برای اون روز پیروزی برای من داره فرا میرسه ، لحظه انتقام شیرین ترین لحظه ای هست که براش لحظه شماری میکنم ، برای هر لحظه اش و زجر دادنش برنامه دادم ، آخ آخ ، دندون قروچه هام ، لبخند موفقیتم ، 




منتظر باش غول اولم ، خودت رو آماده کن ، تابوتت رو سفارش بده ،  دارم میام سراغت ... 


پ.ن : امروز هماهنگی های لازم رو با خداجونم انجام دادم ، آفاتی که درونم هست و میدونم که در ادامه مسیر کار دستم میده رو بهش گفتم و ازش خواستم مراقبم باشه وقتی داشتم این خارها رو میکندم و مینداختمش به دره ابدیت که برای همیشه فراموش بشه ... ؛ فراموشم نکنه!


پ.ن 2 : جملات انگیزشی این ویدیو رو باید با تک تک سلول های بدنتون حسش کنید!

نظرات 3 + ارسال نظر
فرانک یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 17:16 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

صدای دندون قروچت رو منم شنیدم....

اینقدر شدید بود ؟

بهامین شنبه 20 آبان 1396 ساعت 17:48 http://notbookman.blogsky.com/

موفقیت روز افزون واستون آرزو دارم
ومطمئنم موفق خواهید شد:)



اگه بشه که میشه ، فوق العاده میشه!

:) جمعه 19 آبان 1396 ساعت 23:51

موفق و سربلند باشید :)

مرسیسم حتی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد