ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

خدایا مرسی!

اریک توماس یه حرف قشنگی زد ، گفتش که یکبار هدفت رو بلند بگو و بعدش ساکت شو و تلاشتو برا محقق شدنش انجام بده ، باور اینکه یه روز 5 صبح پاشم بعدش کارامو بکنم و یک ربع به 6 که هنوز هوا  تاریکه و برم اون پیاده رو لب خیابون و ورزش کنم و وقتی تازه هوا روشن شد و ملت دارن میزنن بیرون و من دارم با انرژی برمیگردم خونه ، سخت بود! فکرشم نمیکردم!


اینکه اولین نفر به اون دکه ای  که داره  تازه کرکرشو داده بالا و صبح بخیر بگی فوق العاده بود!اینا همش از لطف خدا بود و البته هست و از دوستانم مثل فرانک بانو مثل بهامین بانو ، فیدبک های مثبتی گرفتم آخه اونام تو این مسیر لجوج هستن که به هدفشون برسن و چقدر فوق العادست که آدم خودش رو پیدا کنه و حالا تلاش کنه برای چیزی که میخواد.


یه کلیپ کوتاه آماده کردم که قیافه اطرافیان ماست وقتی که به موفقیت های عالی تو زندگیمون میرسیم ، البته اونا فقط قسمت خوبش رو میبینن و قسمت سختش که تلاش و گاهی اعصاب خوردی ها ماست رو نمی بینن! البته سر همینم حسادت هم میکنن ولی هیچوقت برای اینکه بهتر از ما باشن هم تلاش نمی کنن! همون  ناله های الکی ... ( کلیک )



کلیک : ویدیو 1 - واکنش دیگران به موفقیت ما






ویدیوی دوم  این پست درباره داستان مرغ و عقابه ، حتما ببنیدش چون باید حسش کنید چی میگه ...




بذارین یه حقیقتی رو بهتون بگم ، به شما خواننده وبم ، به شمایی که تو مسیر موفقیت تلاش میکنی و برای هدف لجوجی و باید برات بشه چیزی که میخوای رو! شما فوق العاده و شگفت انگیزی ، بله ، شما فوق العاده این!




پ.ن : هر دو ویدیو کات شدن تا زمانش کم باشه ولی بعدا ویدیوها رو بصورت کامل آپلودشون میکنم تا در دسترس شما باشه و اگه تمایل داشتین ببینیدش.

پ.ن 2 : من بعد دوست دارم از تغییرات و اتفاقات مثبت بنویسم و زمان بیشتری به خودم بدم و رو خودم بیشتر کار کنم .
نظرات 5 + ارسال نظر
فرانک سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 00:20 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

امیر من میام وبت کلی با انرزی مثبت میرم.....
برات ارزو میکنم به هرچی که لایقشی و برات خوبه برسی ، قیافتم بشه مثل اون (موش بود دیگه )؟؟؟

من مطمینم به هدفمون میرسیم ، کلی هم کیفور میشیم....

وای من عاشق دویدن تو صبحگاه هستم ، زمان دانشجوییم جمعه ها میرفتم پارک لاله و کلی با ادمهای اونجا ورزش میکردم و سر حال میومدم

نظر لطفته ، شاید دلیلش این باشه که خودم دارم چیزای بد و منفی رو یعنی هم اخبار بد و هم هر چیزی که باعث بشه حالم بد بشه رو دارم از خودم دور میکنم که نتیجه اش میشه که مثبت ببینم و زیبا اندیشه کنم و این حرفا

خیلی خوبه که این وب به شما انرژی ها مثبت میده

وای مرسی از دعاهای قشنگتون ، خدایا مرسی!
نه اون کلیپه رو باید کامل ببینی ، هم زمانش کمه و هم حجمش ، گمونم فایلش گیفه (gif)

اون قیافه دور و بری های ماست که مات و متعجب دارن نگاهمون میکنن و میگن ای دل غافل! موفق کی بودی تو؟

انشالله همینطور میشه
دقیقا همین که گفتین صبح پاشدن یه نعمته ، خواستم بگم الانم با همسر بلند شین برین دیدم گل پسرقندعسل دست و پای شما رو بسته بزرگتر که شد 3 تایی برین بیرون

بهامین چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 19:45 http://notbookman.blogsky.com/

من یقیقن دارم که شما شاگرد اول میشین در ازمون زندگی
مطمئنم

چند قدم بیشتر باهاش فاصله ندارین خیلی نزدیک به شما رسیدن و صعود به سکوی اول
وتمام مراحل خدا همراه شماس

حتما همینطوره که میگین

بهامین چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 19:42 http://notbookman.blogsky.com/

خواستم مجدد از کامنت و راهنمایی خوبتون تشکر کنم

چندین بار از آغاز به پایان حرف به حرف کامنت شما را خوندم
با تامل و دقت
ومجدد هم میخونم و مرور میکنم

جز تشکر نمی دونم چی بگم
یک دنیا ممنونم اقا امیر
بله من باید اون دوقطعه بین مسیر دومینو را بر دارم که موفق به شکست من نشه

یک دنیاااااااااااااااا ممنونم از شما
در مورد ندای درون و توجه بهش هم ممنونم ایده دفتر یادداشت عالی بود
یه دنیااااااااااا ممنون

خواهش میکنم - پست جدیدی که گذاشتین هم همون خبر خوبی بود که منتظرش بودین
این چند روز مونده رو خیلی مواظب باشید ، نذارین اتفاقای الکی وقتتون رو بگیره و ذهنتون رو مشغول کنه و اون بذری که گفتم

بهامین دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 09:19

سلااااااام
چقدر شیرینه با انرژی روز را شروع کردن
با انرژی برای ادامه مسیر و اهداف گام برداشتن
و با ورزش روز را شروع کردن
وباانرژی باهمه ارتباط برقرار کردن :)
چقدر حس خوووووب داشت این واژه ها .
مطمئنم موفق هستید و موفق تر خواهی شد:)



بگذار آدمها تا میتوانند "سنگ" باشند.
مهم این است که تو از نـژاد "چشمه ای"
پس جاری باش ...
و اجازه نده سنگ ها مانع حرکت تو شوند؛
آنها را با نوازشهایت بیدار کن شاید موثر باشد
و از کنار آنها با لبخند عبور کن:)





شما موفقید آقا امیر چون .....چون معلوم بودن هدف نقطه شروع همه موفقیت ها است.
آرزو موفقیت ها بیش از پیش برای شما

شنبه با انرژی شروع شد ولی امتحان خدا از من هم شروع شد که شرحش تو پست جدیده

الان نیاز به تقلبای انرژی مثبتی نیاز دارم - البته خدا مراقبه ولی به تقلبای این مدلی گیر بهم نمیده

ممنون از شعر یادم می مونه

فاطمه دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 00:06 http://heartwritings.blogsky.com/

سلام
و سپاس بابت زحمات شما

سلام فاطمه بانو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد