ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

امتحان سخت سخت سخت

من تو نمازهام مدتیه که از خدا میخوام ظرفیت من رو زیاد کنه تا یه جوری بشم که در مقابله با مسائل خودم رو نبازم ، بگم از پسش بر میام و یه جوری بشم که آفاتی که در درونم هست و منتظر وا دادن من هستن و اگه وا بدم سریع مثل قبل همه وجودمو فرا میگیرن و من نه به 0 ،  بلکه به خیلی عقب تر بر میگردم.


ظاهرا امتحان خدا از من شروع شده ، بازم همون موقعیت ، باز هم همون سکانس ...

همیشه گفتم حسادت بده و سیاهی میاره و آدمای با ظرفیت به جاش غبطه میخورن اما داشتن ظرفیت بالا خیلی خیلی خیلی مشکل و سخته ، فقط امیدوارم بتونم از پس سوالاهای سخت بر بیام تا بتونم از این امتحان موفق و سربلند خارج بشم  ... میترسم مثل قبل نا امید بشم ، گمونم یک حس نا امیدی باعث شکست های قبلی من شده 


دستم میلرزه و مثل سری های قبل که میترسیدم و برای فرار از ترسم شروع میکردم به خوردن از استرس - خیلی بده 

با خودم میگم کاش تو این موقعیت قرار نمی گرفتم ، کاش درخواست ازمون نمی دادم و زندگی روزمره ام رو داشتم ، انگار نا امید شدم از دعایی و نتیجه ی پیش رو

دیگه حتی روم نمیشه به خدا بگم این چیه چون دستپخت و ماعسل دعای خودمه ؛ نمیتونم نا امید بشم ، اما هنوز دستم میلرزه بدنم میلرزه و هنوز برای من اون سوسوی هدف به چشمم میخوره ...


امیدوارم بتونم تلاشم رو کنم و مثل دفعات قبل گند نزم ...


برای بهامین بانو تو وبش نوشته بودم بیشتر اونایی که حسادت میکنن برای بهتر بودن تلاش نمیکنن چون غر زدن راحت تره ؛ میتونم همین جا بگم خدایا با این شرایط من نیستم ولی میخوام اینبار نترسم ، از خدا یه فرصت میخواستم برای افزایش ظرفیت گمونم این همونه ولی هنوز بدنم سرده ، لطفا تقلب برسونید من کم امید سوالارو نخونم و همه چیز یادم بیاد و در طول امتحان روحیه ام رو حفظ کنم.



+ خدا جونم این پست رو اگه نمی نوشتم که میدونی چجوری بودم ؛ حداقل یه کم از استرسم کم شد و ثبتش هم کردم تا هم خودم یادم بمونه چه دعایی کردم و هم شما حواست بهم باشه ، یادت که هست سر نماز گفتم هم جفت دستمو بگیر و هم هلم بده! همیشه به این فکر میکنم در تاریکی های رحم  ؛ هوامو داشتی  ، این چند وقت این همه پالس خوب بهم نمی دادی حتما بازم حواست بهم هست ولی باید این آزمون ثبت میشد ؛ آزمون قبلی ها که قبول شدم جایزشون خوب بود ، این دفعه هم کمکم کن تا پشت  و رو جوابا رو بنویسم و چند تا برگه اضافه هم بگیرم تا بهت ثابت کنم من میخوام آدم دیگه ای بشم ، همونی که دوستش داری فقط در طول آزمون کنارم باش ، تقلب هم نرسوندی نرسوندی ولی حضورت برام قوت قلبه ولی برگمو که نگاه کردی به روم نیار،  باشه ؟ 


++ خدایا پست جدید هم نمی نویسم که با خودت بگی چرا شلوغ بازی در میاری  ، خواهش میکنم یه کاری کن ته این ازمون با امبولانس منو نبرن و بتونم به خودم مسلط باشم ؛ لاو یو عشقم 


پ.ن : امروز خبر زلزله در سرپل ذهاب رو شنیدم ، عمیقا تسلیت میگم و برای بازمونده ها صبر و عافیت و شفا از خدا میخوام .

نظرات 6 + ارسال نظر
فرانک سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 00:16 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

نبینم امیر آقای ما کم بیاره و مستاصل باشه....
امیر وبلاگستان باید قوی باشه و من میدونم که از پس هر چیزی بر میای

آخ آخ آخ
این مدت همش میپرسیدم این فرانک بانو کجاست و جای کامنتش خالیه
یکی از نکات مشترک من با شما غیر فیلم دیدن ( البته من 4 قسمت اول فلش رو هم دیدم ها ) اینه که تو مسیر انتخابی گوش نمی کنیم بقیه چی میگن ، فقط به هدفمون نگاه میکنیم و پیش میریم

امیدوارم به اون چیزی که میخوایم برسیم

حرفات درسته ، من هم امیدوارم همینطور باشه و البته برای شما هم چنین باشه.

:) یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 19:12

پیراهن سیاه ز تن دور می کنیم
آن را ذخیره کفن و گور می کنیم
اجر دو ماه گریه بر غربت حسین
تقدیم مادرش از ره دور می کنیم
عزاداریتان قبول ،ربیع مبارک

سلام
به شما هم مبارک باشه - یعنی الان میشه اهنگ شاد بندری گوش کرد ؟
(مجاز منظورمه )

کاکتوس پنج‌شنبه 25 آبان 1396 ساعت 22:58

تلاش کن اگر شد که عالیه
اگر نشد بازم تلاش کن
اما اگر چند بار نشد اصرار نکن
شاید جایی دیگه و جور دیگه ای قراره موفق بشی
نبینم دیگه از نا امیدی بنویسی اقای انرژی مثبت وبلاگی

سلام
نه از نا امیدی ننوشتم ، گاهی تو مسیر انتخابی لحظات سختی پیش میاد و اینکه تو تلاطم زندگی و اون امواج بلند قامت سکان کشتی رو سفت بچسبی که مستقیم به مسیرت ادامه بدی گاهی بیش از اندازه سخته که تنها اراده قوی میخواد و امیدوارم که اون عزم و اراده رو داشته باشم.

بهامین دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 23:31 http://notbookman.blogsky.com/

خواهش میکنم
خوشحالم موثر بود من صرفا باورها وحرفهایی که به خودم در این شرایط میگم را بازگو کردم .


راستی خواستم بگم مطمئن باشید موفق خواهی شد
در مسیر پله موفقیت خدا همیشه کنارتون ومراقب شماست
در مسیر زندگی و ازمون ها همیشه چالش و بعضا ناامیدی وجود داره اما گذاراس و به خوبی طی میشه
درست مثل دست انداز های مسیر جاده که برای مراقبت بیشتر.
خدا همیشه وهر لحظه کنار شماست و شمارا تنها نمیزاره
خدا بهترینه :)
گاهی مرور اراده کودکی برای مسیر موفقیت خیلی خوبه ،وقتی که برای یکبار ایستادن هزار بار زمین خوردیم و دوباره شروع کردیم
هیچ وقت به بزرگی و سختی مشکلات فکر نکید به بزرگی و
قادرمطلق بودن خدایی فکر کنید که غیر ممکنی برای آن وجود نداره
پس اهداف بزرگ انتخاب کنید بدون نگرانی


از صمیم قلبم آروزی موفقیت ،رسیدن به تمام آرزوها و موفق شدن در همه ازمون ها زندگی واستون دارم
شما همیشه شاگرد اولین اینو همیشه یادتون باشه
شما موفق میشید ،همینطور که الان هم موفق هستید

این کامنت رو بارها و بارها میخونم بازم خیلی تشکر

بهامین دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 19:46 http://notbookman.blogsky.com/

(پشت سرتون نگاه نکنید
شما خیلی چیزها برای نگاه کردن به جلو داری
شروع که کنی ،آنها بیشتر و بیشتر نمایان میشن.)


یادتون باشه خدایی که برای لبخد گل ها آسمان را می گریاند حتما وحتما برای لبخند وموفقیت شما کاری خواهد کرد.
یادتون باشه در سخت ترین شرایط هم میشه موفق شد .
یادتون باشه حتی وقتی به بن بست رسیدی راه آسمون همیشه بازه.
یادتون باشه هرموقع ابرهای آاسمون دلتون را ابری کرد کافیه اوج بگیرید به بالای ابر ها
یادتون باشه همیشه غیر منتظره ترین اتفاقات لحظه های کاملا غیر منتظره رخ میدن



هرموقع گذشته واستون مرور شد بزارید بره روی پیغام گیر چون گذشته ومرورش حرف جدیدی برای گفتن نداره


وقتی موفقیت ریشه در باور داشته باشه مثل اعتقاد، باور با هر مشکل و وزش بادی نمیشکنه
آقاامیر موفقیت در باور شما شکل گرفته پس قابل شکستن نیست مطمئن باشید

برای موفقیت هیچ وقت اسانسوری نیست باید پله به پله مراحل طی کنیم وشما خداراشکر تاالان نیم بیشتر پله ها را طی کردین و عالی بودین به پله های بعدی هم خواهید رسید

دوست دارم کلمه و حرف به حرف این 2 کامنتتونو در طول این امتحان زندگی مرور کنم
از خدا میخوام به هر آرزویی که دارین و هدفهایی که مشخص کردین به همشون برسین و پندین برابرش رو خدا به شما بده


دیگه من تلاشمو میکنم و مابقیش دست خود خدا - بازم خیلی مرسی خیلی خیلی مرسی

بهامین دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 19:30 http://notbookman.blogsky.com/

سلام
اقاامیر تو مسیر رسیدن به موفقیت و اهداف ،تو مسیر خود سازی توی مسیر پیشرفت درست مثل یه جاده می مونه وگاهی این جاده ومسیر پر از دست انداز و شاید بک گراند جاده خیلی بی روح و سرد باشه ،باعث بشه دستمون بلرزه نگران بشیم
اما گذراس و منظره های قشنگ از راه می رسه
باید بگم وقتی خدارا صدا میزنیم خدا حضور داره و هستش واین نگرانی باید دور کنیم.
من خیلی مواقع دچار استرس و این احساس ها میشم واقعا صادقانه میگم و می دونین چیکار میکنم ؟؟؟وقتی فکر میکنم ممکنه خدا تنهام بزاره ؟؟ اینکار میکنم...ازتون میخوام هرموقع کامنت را میخونید لطفا اینکار انجام بدید ممنون
لطفا دست راستتون بزارید روی گردنتون ،شاهرگ تون حس کنید ،آفرین اقا امیر درست متوجه شدی میخوام بگم خدا از این رگ گردن به شما نزدیکتره
وقتی خدا باور ماست خدا نقطه زیر باور میزاره و یاورمون میشه.
بهتون قول میدم شما موفق هستین موفق تر خواهی شد موفق،خدا موقع آزمونه هم کنار دست شماست وهم تقلب میرسونه فقط کافیه حواستون جمع باشه.
خدانکنه ناامید بشین :)
باید بگید ناامیدی ممنوع
استرس ممنوع البته استرس طبیعی و باید باشه مهم کنترل اونه.هر آزمونی استرس داره

حسادت حسی که به سراغه هر کسی میاد وقتی این حس میخواد تو وجودمن ،تو وجود بهامین بیاد ، بهش توجه نمیکنم و اون خاموش میشه و قهر میکنه میره
یادتونه اون کلیپ انیمیشن ضمیر ناخودااگاه ،دقیق من به حسادت فرمان نمیدم خخخخ اما حسش و واسه حتی صدم ثانیه حس میکنم .
گاهی اقتضای شرایط باعث میشه ومهم مهار شدنشه و تبدلیش به غبظه وتلاش کردن
اقاامیر یه قانون بگم بهتون البته میدونم می دونین ومن واسه مرور میگم فقط :)
،این تایمی که با شما ونوشته هاو دنیا و عقایدتون آشنا شدم ،درهمین حد شناختی که ازتون فهمیدم شما خیلیییییییییییییییی مهربونید
یه اصل ثابت شده هم هست اینکه ،(تونیکی میکنه در دجله انداز ،که ایزد در بیابانت دهد باز)
قضیه محک یادتونه ؟؟؟ خدا یادشه
خدا جواب این همه خوبی میده
اینکه جواب سوالای مخاطبین وبلاگ تمام وکمال میدین و راهنمایی میکنی خدایادشه و کارهای خوب دیگه ...
والان خدا به شما راهنمایی میکنه یکم بیشتر از بقیه چون شما نتیجه رفتارخوبتون باید جواب داده بشه
خدا هیچ وقت تنهاتون نمیزاره من ازالان بهتون واسه موفقیت تبریک میگم
گاهی حین مسیر باید رفع خستگی کرد اصلا به گذشته فکر نکنید
فکر به گذشته مثل دویدن دنبال باد میمونه که قابل دست یابی نیست
فکر به گذشته فقط نقطه های امید کم سو میکنه
اما سعی بشه از گذشته تجربه کسب کرد واسه آینده خیلی خوبه

توکل به خدا بینهایت زیباست
وقتی خدارا داری
خدایی که کل
خدایی که قادر مطلق
خدایی که کافیه اراده کنه
پس نگرانی ها ،ناامیدی ها باید رنگ ببازه و تبدیل بشه به امید.

از آینده و روبه رو شدن باهاش
از آزمون اصلا نترسید خدا قبل شما اونجا
ازمون خیلی خیلی خوب میشه من مطئنم
آقا امیر می تونه من مطمئنم

بهامین هم واستون دعا میکنه
(ببخشید خیلی زیادی حرف زدم
لطفا بخندین وناامید ممنوع ونگرانی دور کنید

این انگیزشی ترین کامنتی بود که آرومم کرد و احتمالا حرف های خدا از زبون شما بود

بارها و بارها میخونمش و اون تمرین گذاشت دست رو رگ گردن رو بارها و بارها انجام خواهم دادش

ایشالله به هر چی که مخواین و به بهترش و بالاترش برسین
خیلی خیلی خیلی تشکر میکنم خیلی مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد