ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

دوست دارم

خدایا دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوستت دارم

خیلی خیلی خیلی خیلی دوستت دارم

میدونستم که اگه بهت تکیه کنم تنهام نمیذاری


خدایا میدونستم که باورم داری میدونستم 

من فقط شرمنده ی مهربونی های تو ای خدای خوبم هستم

به فرانک بانو گفتم ادما میتونن تغییر کنن خدای من اینها همه اش نتیجه و لطف تو بود

من الان شارژم بالای 100 درصده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

دوست دارم 


فقط من شرمندم بخاطر کارهای اشتباه و کوتاهی هام


اما بدون خیلی دوستت دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
بهامین سه‌شنبه 14 آذر 1396 ساعت 02:08

دوبیت اولش حفظ بودم :)
باقیش را نه از حفظ نبودم و حفظ نیستم خخخ

عه! همون 2 بیت اول کار ادمو ره میندازه برا بقیش

بهامین دوشنبه 13 آذر 1396 ساعت 20:30

خدا همیشه بهترینه
یادِ این شعر افتادم با خوندن پست شما


توکل بر خدایت کن کفایت میکند حتما

اگر خالص شوی با او صدایت میکند حتما

اگر بیهوده رنجیدی از این دنیای بی رحمی

به درگاهش قناعت کن, عنایت میکند حتما

دلت درمانده میمیرد, اگر غافل شوی از او

به هر وقتی صدایش، کن حمایت میکند حتما

تو رسم بندگی آموز, حمایت میکند حتما

اگر غمگین اگر شادی, خدایی را پرستش کن

که هر دم بهترینها را, عطایت میکند حتما

فوق العاده بود باید پرینت بگیرمش
حفظ بودی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد