ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

victory is show

مدتها قبل این ویدیو رو ادیت کرده بودم برای یه روزی مثل امروز

اون من مخالف رو هم نشستم بهش گفتم ببین کارها و سختی ها پا من ، پزُ دادنش برا تو ، گمونم راضی شد ،!

بهر حال

الان من خیلی خوشحالم ، فک کنم همه درون من هم خوشحال باشن و یکپارچه شدن برا هدف




مسائل و دغدغه هام تموم نشده ، تازه میخوام با همه وجودم برم خرد و خاک شیرش کنم! الان گمونم یکپارچه ام  خدایا مرسی

کاکتوس جان سفارشی ممنون از کتابی که معرفی کردی

نظرات 1 + ارسال نظر
بهامین دوشنبه 13 آذر 1396 ساعت 20:25

از قوی ترین بهونه قوی تر باشید
برای اینکه با قدرت از جاتون بلند بشید
برای اینکه به هدفتون برسید
امروز رو خوب بساز تا
فردایی عالی داشته باشی.

تبریک به اراده و پشتکارر خوبتون
تبریک بابت آشتی با مَن درونتون

یادتون باشه
زندگی مثل دوربین عکاسی است
روی هرچیز تمرکز کنی
آنرا می گیری
شک نکنید!

جمله دوربین عکاسی فوق العاده بود


من به این نتیجه رسیدم برای انجام ندادن یک کار میتونم 1000 تا بهونه بیارم ولی برای انجامش تنها یکی ، دوستش دارم و چی از این بالاتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد