ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

خوش به حال ... ؟؟؟

_خوش به حال بقیه ، خیلی جلو هستن !


+خوش به حال خودم وقتی به اون نقطه رسیدم ، یعنی خیلی پیشرفت کردم!


امروز لنگرود یه زلزله ای با شدت 4.8 اومد ، یادم اومد که یه دوست وبلاگی داشتم دقیقا برا اون شهر ، بهش تو تلگرا پیام دادم که چطورین و اینا ؟ گفتش که همزمان با زلزله یه صدایی مثل رعد و برق هم همزمان باهاش میاد و این بنده خدا میره تو در و صورتش کبود میشه ولی در کل مثل اینکه خسارتی نداشته ، کلی صحبت و بگو بخند بعدش که جو رو عوض کنم.


تو مملکت ما چه خبر شده که زلزله تند تند میاد ؟ خواهری میگه تقصیر این کره شمالیه که هی داره ازمایش هسته ای میکنه و داره گسل ها رو فعال میکنه ، من نمی دونم ولی  امیدوارم هیچ اتفاقی برای هیچ کسی و هیچ منطقه ای نیفته و اگه قرار هست زلزله بیاد با شدت کم یا اصن نه ، نیاد ، نمی دونم ولی امیدوارم همه صحیح و سلامت باشن.


نظرات 4 + ارسال نظر
قاصدک جمعه 1 دی 1396 ساعت 15:25

خوشابحال کسی که تو عاشقش باشی

اونو که اصن صوبتشو نکن ! جونمم براش میدم

ممنون از شما

فرانک شنبه 18 آذر 1396 ساعت 12:27 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

دقیقا تقصیر کره شمالیه ...
بعد میگن ترامپ بده !!!!!
چند روز پیشم محل زندگی ما زلزله اومده بوده که من خونه مامانم اینا بودم

چی بگم ! یه چیزی هست به اسم طوفان پروانه ای و ظاهرا این قضیه زلزله مثل اون شده و ماجراشم اینه که بال زدن یک پروانه میتونه باعث طوفان در نیم کره دیگه بشه و ازمایشات مخرب هسته ای هم که جای خودش

بهامین چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 11:49

خدا نکنه
ان شالله دیگه زمین لرزه ای اتفاق نمی افته

انشالله

بهامین چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 01:52

ان شالله همیشه موفق باشید

واقعا این همه زمین لرزه ها و زلزله ها بی سابقه اس
منم امیدوارم این لرزش های زمین خسارت و آسیبی نداشته باشه

مرسیسم

من هم همینطور - امیدوارم
البته خواهری که جغرافیا خونده میگه خود زلزله با شدت کم بیاد خیلی خوبه مثلا ما نزدیک دماوند هستیم و چند وقت قبل زلزله داشتیم و شدتش کم بود اما اینکه نیاد نیاد یه دفعه 8 ریشتر یا 7 ریشتر بیاد خطرناکه جدا از ویرانی امکانش هست که دماوند رو هم راه بندازه که دوباره فعال بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد