ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ظرفیت ( پیامی از درون )

امروز سر یه مسئله ای که اذیتم میکرد و داشتم خودخوری میکردم و گفتم چرا اون آره من نه ؟


( البته اصولا میدونید که من همیشه به ندای درونم میدون میدم که حرفش رو بزنه و گاهی هم باهاش بگو مگو هم میکنم و تو همین هیر و بیرهاست که بقیه اون من های درون هم میان و خودی نشون میدن که من نمیشناسمشون ولی یکشون وقتی که حرف  میزنه حرفهای درست و حسابیه )


بهم گفتم ( اون ندای درون ) که خب اون سالهاست تو این مسیره و مسلما ظرفیت اون از تو خیلی بیشتره ولی تو هم ظرفیتهایی داری که اون نداره ، بهش حسادت نکن ، اگه ظرفیت اون رو میخوای خب اون ظرفیت رو بساز ولی قبلش ظرفیت فعلی خودت رو تکمیل کن و اماده اش کن برای ظرفیت های جدید! اصن مگه همین تو نبودی که دعا میکردی که خدایا ظرفیت من رو زیاد کن ، خب باید از ظرفیت فعلیت استفاده کنی و خودت زیادش کنی !


دیدم نه واقعا راست میگه ، هر کسی یه ظرفیتی داره که یکی دیگه نداره و بهتره از تمام ظرفیت فعلی استفاده کنم و ظرفیت سازی هم کنم . 

نظرات 3 + ارسال نظر
فرانک شنبه 18 آذر 1396 ساعت 12:25 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

ببین قضیه اون آره من نه حکایت همون مرغ همسایه غازست...

دقیقا!

بهامین پنج‌شنبه 16 آذر 1396 ساعت 01:09 http://notbookman.blogsky.com/

مرور این نکته خیلی خوبه که
خیلی ها آرزو دارن شرایط و استعداد های شمارا داشته باشن
واینکه همه ما گاهی نسبت به خودمون به خوبی توصیف و تحیلی نمی کنیم در حالی که خودمون هم خیلی بالا هستیم از بعد پیشرفت و ظرفیت ها

و البته ما هم شرایط و استعداد های بقیه ولی چیزی که مردم نمی دونن اینه که شرایط خیلی ها که بعدا به جایی رسیدن شاید شرایطی نباشه که بتونن تحملش کنند.

مثلا یکی مثل امیر کبیر اون بنده خدا پشت در وایمیستاد درس یاد میگرفت یا بعضیا که خیلی قدیم که برق نبود زیر نور مشعل یا ماه درس میخوندن در حالی که یکی مثل من میگه باشه روز روشن درستو بخون خب!

درسته هر کسی ظرفیت هایی داره که نمیناسدش باید اونها رو بشناسه تو حین تکیل ظرفیت پیشرفت هم خواهد کرد

کاکتوس چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 20:33

منم امروز همچین حسی داشتم

جدا؟
منم تو این موقعیت ها بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد