ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

چالشیسم! حتی! و حتی!

فرانک بانو جان من رو به یک چالش فرهنگی دعوت کرده و ظاهرا چالشش به این صورته که دست خط خودمون بنویسیم و جمله اش باید یه جمله فرهنگی یا یه همچین چیزی باشه و برداشت من خلاصه این بوده!


خب!  جدا از تمام جملات انگیزشی که گذاشتم جلو چشمم 2 تاشو با خط خوشگلم ( خخخخ ) نوشتم! 




زیر نویس :


جمله 1 : اگه به اندازه نفس کشیدن ، موفقیت را بخواهید ، به آن خواهید رسید!

جمله 2 : من تعهد کرده ام که رویاهایم را زندگی کنم! آنها مسیر موفقیت را بلدند!

نظرات 1 + ارسال نظر
فرانک یکشنبه 19 آذر 1396 ساعت 14:08 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

سلام به آقای خوش خط...
مرسی که شرکت کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد