ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

زلزله

تهران و کرجی های عزیز

اکی هستین ؟ 5 و خورده ای زلزله اومد.مراقب خودتون باشید


مرکز لرزه نگاری کشور




بچه ها حلالم کنید دیگه - شب یلداتون پیشاپیش مبارک

3.10 دقیقه بامداد پنجشنبه .


سمت غرب تهران ( صادقیه / کرج ) ظاهرا زلزله قشنگ حس شده ولی ما که شرقیم من خودم خیلی حس نکردم

اما بهرحال اخبار میگفت سمت غرب آماده باشه

خلاصه اگه چیزی گفتم کسی رو رنجوندم خودتون ببخشید/ دوستون دارم / مراقب خودتون باشید / یلداتون هم مبارک 

نظرات 6 + ارسال نظر
فرانگ سه‌شنبه 5 دی 1396 ساعت 14:02 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

سلام امیرجان خوبی ؟
ببخشید اینروزها همه چی دست به دست هم داده بود ، نداشتن اینترنتی که تازه امروز وصل شد و زدن واکسن هجده ماهگی پسرم که خیلی اذیت شد و شدم

اوه پس داستان داشتی - اکی - نو پرابلم

کاکتوس دوشنبه 4 دی 1396 ساعت 17:29

خوبم ،ممنون
واقکی واقکی

چه عالی

کاکتوس دوشنبه 4 دی 1396 ساعت 08:34

سلام
صبح بخیر
روزتون پر از شادی و انرژی و مهم تر از همه یه چایی خوش رنگ
چند روز پیش روز چایی بود

سلامخوبین؟
ممنونم

جدنی > چه عالی!

بهامین پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 04:24

الهی سلامت باشید
ان شالله هیچ اتفاقی رخ نمیده
ان شالله تا فردا که شب یلداس همه چی نرمال میشه

سلامت باشین بهامین جان

ممنون که سر زدین حضورتون قوت قلبه
یلداتون پیشاپیش مبارک که البته امشبه دیگه

بهامین پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 04:00

خدا خودش رحم کنه
مراقب باشید

سلام بهامین جان
امروز 5 شنبه ساعت 9
خدا رو شکر چیزی نشد
اما کرمانشاه 3 تا زلزله 4.5 بعد از زلزله تهران اومد
ترس و لرزش بدتره

بهامین پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 02:05

سلام اقا امیر
خوبین شما؟؟
مراقب باشید

سلام

تا الان که 10 دقیقه به 3 هست بیدار موندیم
همه وسایل مهم رو ریختیم داخل کوله و سریع برداریم ببریمش
با لباس می خوابیم

تو کرج و پارک مادرش ملت ریختن تو پارک جای سوزن انداختن نیست
و برای اینکه بفهمیم زلزله اومدم 2 تا لیوان شیشه ای رو نزدیک به هم گذاشتیم تا اگه زلزله اومد بخورن به هم

تو اتاقم هم یه نخ بستم که یه سرش به سقف و یک سرش هم وزنه ( فلش ) هست تا اگه کوچکترین تکونی خونه خورد حواسمون جمع باشه

اخبار که میگفت احتمال پس لرزه های قوی هست
امیدوارم برای کسی مشکل پیش نیاد
تا الان که 7 دقیقه به 3 بامداد هست اوضاع اوکی هست ولی سایت لرزه نگاری بالا نمی یاد

چشم حتما -

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد