ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ای ماه دلم ....

سوال : شعر زیر به چه مناسبت در وبلاگ ردپای دوست ، نوشته شد؟


ای ماه دلم ، اشکامو ببین ، ببین که از تو سینه دل پر میزنه ، به هر دری سر میزنه ، تو رو خدا ....

تمام این شبا رو با یادت ، قدم زدم این کوچه ها شاهد ...

همه درا رو  بستیم روم آخه ، چطور بیام سراغ تو تا کی ، بشینم این گوشه دری وا شه ...


گزینه الف - ازدواج عاطی در شب یلدا

گزینه ب - حذف موقت وبلاگ فرانک بانو

گزینه ج - زلزله اخیر تهران 

گزینه د - بسته شدن نانوایی بربری سر محل

گزینه ن - فیلترینگ تلگرام و اینستاگرام


نظرات 2 + ارسال نظر
کاکتوس پنج‌شنبه 14 دی 1396 ساعت 15:10

ایشالا اوضاع خوب بشه و دوستتون زودتر برگرده
ممنون بابت اطلاعات

بهامین چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 10:57

فرانک چرا رفت؟؟

جواب صحیح اعلام میکنید؟؟؟

نمیدونم واقعا چرا رفت ولی قابل پیش بینی بود ، کامنتی که تو وبتون رونوشت بهش نوشته بودم رو یادتونه ؟ گفته بودم احتمال این حذف موقتت هست.

اخرین بار که رفتم وبش دیدم کامنتهای وبشو پاک کرده بود.
واقعا درک نکردمش ولی گمونم مشکلات خودشوو داشت.

جواب صحیح این تست رو ؟ دلیل اصلی که بک گراند همه موارد هست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد