ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

کانال تلگرام وبلاگ ردپای دوست ( پست ثابت)

دوستان لطفا توجه داشته باشید که این پست ، یک پست ثابته که من بعد همیشه بعنوان پست اول وبلاگ نمایش داده میشه!


 در راستای زندگی اجتماعی گره خورده با دنیای دیجیتالی

 ، یک کانال تلگرام ( با عنوان  وبلاگ رد پای دوست)  راه اندازی کردم!

https://t.me/mehrekhaterat


 تا هم از طریق اون پست های خودم رو اونجا به اشتراک بگذارم و هم این کارم باعث بشه دوستانی که به هر دلیل دیگه نمی نویسند و تو اینستا و تلگرام فعالیت بیشتری دارن ، همچنان ارتباط فعالی با اونها داشته باشم. تجربیات تلخ قبلی باعث شده که در اون کانال گاهی هم پست هایی در خصوص امنیت بگذارم . با تشکر از رئیس جمهور محترم که تلگرام رو رفع فیلتر کرد .

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 20:00 http://heartwritings.blogsky.com/

سلام ممنونم از لطفتون
که هنوز یادم میکنید

سلام
الان وبلاگتون بودم اتفاقا
ببخشید ، این روزها کمتر از قبل میام وبلاگ

خانم توت فرنگی دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 01:38

سلام ادامه ی داستان رو نوشتم

سلام
جدا"؟؟؟ الان میام بخونمش ، باید فوق العاده شده باشه حتما!

بهامین پنج‌شنبه 28 دی 1396 ساعت 15:15

ایده جالبیه

سلام بله - همینطوره

کاکتوس چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت 20:44

من تو فکرش بودم
اخه اینجا دیگه مخاطب ندارم
دوستام رفتن
ولی بدی کانال اینه هیچ بازخوردی از دوستات نمیگیری
انگار تو دفتر مینویسی

سلام - اتفاقا همین الان با یکی از دوستام درباره بحث بازخورد و اینا صوبت میکردم - من ایدیم رو گذاشتم تا هر کسی خواست بهم پیام بده.

اولش به فکر گروه بودم ولی اونجا چون ادمها هر کدوم یه مدل خاص هستند شاید کسی حرفی رو بزنه که یکی دیگه نپسنده و حرف کسی باعث ناراحتی و دلخوری شخص دیگه ای بشه و اوضاع خراب بشه.

من با بعضی از دوستانی که صمیمی هستم از طریق این شبکه ها اجتماعی در ارتباطم و نه از کانال تلگرام.

همه چی بستگی به خود طرف داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد