ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

یا الان یا هیچوقت

وقتی ذهنم کاری رو بخواد انجامش میده و دیشب از من خواست یک داستان بنویسم ، جادوی ماه عسل که بخشیش رو نوشتم و در کانال موجوده اگه دوست داشتین میتونید بخونیدش.


در راستای موفقیت و انگیزشی من 2 تا مطلب رو باید بگم ، اول موفقیت شما برای خودتون و به مرکزیت شما باشه ، در اون شعاع دایره موفقیت به همه چیز خواهید رسید اما اگه مرکز و شعاعش دیگران باشن هم پوشانی ها ناچیز خواهند بود و به همه چیز نخواهید رسید.دوم اینکه جملات تاکیدی مثبت رو همیشه بگید و مثلا بعد از هر نماز بهترین زمان ممکنه.


یادتون باشه شما میتونید از خودتون فرار کنید ولی برای موفقیت باید با خودتون و ترسهاتون روبرو بشید و شاید به قیمت مردن و هزار بار زنده و مرده شدنتون تمام بشه اما این گام اوله بعدش شجاعت شما دنیای جدیدی پیشتون باز میکنه. به قول بهامین بانوی عزیز شکست یعنی تلاش نکردن و از افاتش دزد های وقت هستن و یکیش افکاری که میگن گمون نمیکنم بشه! 


همیشه فکر میکردم موفقیت هام باید برای کسی باشه و مثلا یک همسفر داشته باشم و ازی و عاطی بهم فهموندن که موفقیت های هرکسی برای برای خودشه و دنیای هر کسی برای خودش مهمه و اگه من کل سیاره زمین رو بخرم عاطی باز هم اونی که دوست داره رو میخواد ولو تو یک خونه 20متری زندگی کنن! پس هر چند تو این مسیر هم جنس ادم ندارم اما خدا تکیه گاه محکمی هست که کمکم میکنه اول خودم عوض بشم و بهتر بشم تا دنیای من عوض بشه تا بتونم دنیای دیگران رو هم عوض کنم که قدم اولش روبرو شدن با ترسهاست .


من درمسیر به پیش میرم و این ترسها و هدفم ازمن یه ادم متفاوت میسازه ، اینده و سرنوشت اون چیزی باید باشه که با تلاش من و لطف خدا ساخته میشه نه باتنبلی من و بگم ، هیچی ولش کن . در 6 سال اخیرخیلی ها بودن که رفتن ولی اونایی که می مونن چیزهای عجیب غریب زیاد خواهند دید و اونایی هم که رفتن خب درتاریخ ثبت شدن .


همیشه از خدا میخوام هر کسیکه درمسیر موفقیت هست و تلاش میکنه دستشو بگیره و بکشه بالا ...