ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

بلاک شد!

تا به الان شاید تو تلگرام یک نفر رو بلاک کرده بودم و اونم به این خاطر که هی سوالایی میکرد که دوست نداشتم جواب بدم ، ارتباطی ام هم باهاش ندارم ولی من تو اینستا یک عاطی نامی بود ، بلاک و ریپورتش کردم! اصولا فراموش کردن ادمها سخته ، از خواهری پرسیدم که الان که ریپورت شد چی میشه ؟ میگه که دیگه نمیتونه پیجت رو پیدا کنه ، خب به سلامتی و مبارکی و میمنت که بلاک شد اما کاش میتونستم خودم ، خودم رو بلاک کنم! الانم تقریبا اینکارو کردم ، دلیلش هم خود خودم هستم.


خیلی چیزها هست که باعث شده این مدلی بشم ، همیشه فکر میکردم کسی بیاد تو زندگیم درسته میشه در حالی که این غلطه ، کسی که خودشو دوست نداره و نمی تونه خودشو جمع کنه چطور میخواد یکی دیگه رو جمع کنه . تو اینستا یه پست دیده بودم پسره نوشته بود که نزدیک 8 تومن در امدش دوس دختر میخواد تا 3.5 ساپورتش میکنه . نمیگم خدا بده شانس به این اقا ولی کسی که درامدش رو داره ... هر جور بخواد میتونه خرج کنه .


گاهی میگم کاش صادقی نبود! چند روز پیشا یه مستند میدیدم درباره یه گوساله بوفالو چند روزه! این و مامانش میزنن به اب که یهو گوسالهه رو اب میبره . بعد یهو سر از ساحل شنی در میاره ، غروبش گرگه میاد میبینتش ، دست بر غذا گرگه فک کرده بچه مظلوم گیر اورده میره بخورتش که دعوا و درگیری رخ میده و مامان گوساله هم میرسه و گرگه با چشای زل زده نگاه میکنه که ای دل غافل غذا از دست رفت . واقعا خیلی جالب ناک بود.


نمیدونم چرا افکار داره عوض میشه ؟؟؟ معلم دنس 10-12 سال پیش که به ما میگفت حزب الله ای الان من شنیدم داره میره حوزه ، حالا ما داریم میریم ساتلایت! نه واقعا به کجا داریم میریم ؟ چطوری بعضیا 3 خط مینویسن کلی کامنت دارن ؟ بعد اونوقت بعضیا با یه خط کامنت کامنتاشون 2 رقمیه . الان گیر دادن من به اونا چیزی رو حل نمی کنه! عه عه عه ! پست گذاشته خوش به حال اقایون هر کاری دوست داشتن میتونن بکنن ولی خودشون ! اقا شما زورو ، خب شما یه ماشین بهترشو بگیرین . والا به امام . من میدونم اصلا جمله هام قرو قاطیه ولی خودمم نمی دونم چمه!


اهان درباره پست که چرا عاطی بلاک شد ، اولندش که اگه کسی رو دوست دارین باهاش دوست معمولی نباشین ، بعدشم دلیل بلاک و ریپورت شدندش این بود که .... وقتی قرار نیست کسی باشه نباید جلو چشمت باشه . چرا ازش خوشم می اومد؟ قیافه داشت ؟ بد نبود ولی دلیل اصلیش اصلا این نیست ، کهنه رادیو بود ، هر جفتمون روده دراز و اشتراکات این مدلی ولی خب تمام این ها نشد که بفهمم باید خودم ، خودم رو دوست داشته باشم . چه کمبود هایی دارم ، پیداشون کنم و برطرفشون کنم.باورتون شاید نشه ولی یه روزی که خیلی هم دور نبود از وضعیت مسخره فعلی گفتم چیکار کنم چیکار نکنم که گفتم برم سوریه.


اخه خیلی مسخره بازیه این روابط فامیلی ما تو این سن ، اون پسر عموی ما که یا خونه نیست در چند سال قبل و شاید به مدت 2-3 سال ندیده بودمش ولی این دخترا ، اینا ای زیادن ، یعنی همه رو ریسه کردن به هم ،  پسرای فامیل مادری که میشه پسر دائیم هم که از بچگی پولدار بودنشو به رخ ما کشیدن و الانم مثلا متاهل شده و یه گروه درست کرد و یه پیام داخلش گذاشت برا کل فامیل فورواردش کرد . بشر نابغه است.


بدترین عید هم امسال بود ، با پدر جان رفتیم شمال ، بخاطر یه کاری و اون همکارشم قرار شد بیاد ، نیومد بهم گفت برگردیم اینقدر خورد تو ذوقم مگه ما بخاطر اون اقا مگه اومدیم؟ خلاصه اینکه من از شمال دیگه خوشم نمی یاد و دلخوشی ای ندارم! چه دلخوشی ای ؟ بزرگ فامیل ما پدربزرگه که همش نیست و اصلا و ابدا برا من که نوه اش هستم وقت نمی ذاره اون سری اومد خونمون به زور یه چیز دیگه با ماشین بردمش بیرون ، ولی خدائیش دیگه دلخوشی ندارم از شمال و اصلا برا رفتنش انگیزه ندارم نهایتش تا همین اشکده و جاده چالوس و اینا .من خودم دقیقا نمی دونم چمه ...

نظرات 2 + ارسال نظر
مسافر جمعه 17 فروردین 1397 ساعت 01:24

آها.دلیلتون منطقیه!
من جریانشو یا نمیدونستم یا یادم نبوده. فکر میکردم مجرده. واسه همین گفتم چه حسی داشته. آره احتمالا ایشون هم خوشحال شده!
در هر حال خوشبخت بشه. شما هم خیر پیش بیاد براتون و شاد باشید.

بله ، ولی مجرد متعهد! از اونا که یکی رو دارن ولی بروز نمیدن و بهش میگن کسی رو داری الکی میگن نه !!! بله مجرد متعهد بود و الانم متاهل! من که براشون آرزوی خوشبختی دارم ولی بهرحال بلاک شدش!

ممنونم و مرسی

مسافر پنج‌شنبه 16 فروردین 1397 ساعت 07:18

کله صبح مخ منم قاطی پاتی شد با اینهمه نوشته های در هم برهم. اون عاطی نامی که ریپورت و بلاک کردی خیلی بامزه بود. اصن نمیتونم بفهمم دلیل کارت رو. ولی خنده م گرفت راستش. جالب بود برای من!
چون با خودم میگم اون عاطی چه حسی داشته؟
من که اگه یه نفر بلاکم کنه با خودم میگم بهتر اصن بره بمیره .فدای سرم. ولی ته دلم میگم عجب آدم....ه ! چرا بلاکم کرد؟(البته اینا ربطی به ماجرای شما نداره.کلا بلاک کردنو گفتم)

این عاطی نام همون عاطی نام کلید واژه هاست ها! اشتباه نشه با عاطی دیگه! دلیلش هم واضح بود ، کسی که جواب منفی داده ، الان با شوشو جانش عکس میذاره چرا من باید بشینم و عکساشو نگاه کنم و بگم هعی ؟ بیکارم؟ خب بلاکش میکنم!

ریپورتشم میکنم تازه!

حس اون ؟ من حس اونو نمیتونم بدونم که چی بوده ولی اره همینا که گفتین ، شایدم خوشحال شده اخه من هم سر چند تا پست هی بهش یه چیزایی میگفتم که ازدواج شما و این هندونه زیر بغل ها و جدی جدی کرد و بروز نمی داد که یکی رو داره و حالا عکس های 2 نفری میذاره!

حوصلشو نداشتم و شاید اوشون هم حوصله منو نداشت ، خیلی محترمانه بلاک و ریپورت!
-----------------------------------------------------------------

اتفاقا منم گفتم ولی گفتم بره خوشبخت شه با شوشو اینا ، فدای سرم ! حالا اون خوش به حالشه خانم دکتر. اصن فکر کردن بهش هم برام خوشایند نیست و تنها ارزوی قلبیم خوشبختیشه و اینکه دیگه جلو چشمم نباشه تو اینستا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد