ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

خاطره حاتمی تعطیلات رویایی

من تا الان این اقای علی اوجی - شوهر ستایش رو نمیشناختم و اولین بارم هم اسم و قیافشو تو برنامه دور همی دیدم ، بعدم اولین بازیش رو تو سریال تعطیلات رویایی . من نمی دونم چرا بعضیا چرت و پرت می نویسند که چرا سریال تعطیلات رویایی ارزش دیدن ندارد ؟ اتفاقا دارد تا چشتون دراد! والا من سریال باز نیستم ولی این ادا اصولهای افسانه بایگان با اون جاریش که عین زندگی واقعیه.


تو این بین اون بازیگره هست که نقش روشنک رو داره ، من گمونم اولین باره میبینمش و بازیش عالیه ، استایلش هم این فیلم رو جذاب کرده ، دقت کردین به حرف زدن و تیکه هایی که میندازه ؟ من منتظر سکانس هایی هستم که این هست . فقط نفهمیدم چرا این اول اولا همش دپرس بود ؟




اگه این سریالها رو دنبال میکنید به اطلاع برسونم که طبق اخبار خبر گذاریا این سریال پایتخت تا 18 و اون یکی ها تا 17 ام تمومه!


+ پایتخت 5 و تعطیلات رویایی رو هر روز نگاه میکنم.


++دقت کردید تیتراژ پاتخت از قسمت های اولش بود تا اخرش یعنی بچگی سارا و نیکا تا الان که ماشالله ... بهش توجه نکرده بودم ! عین فیلم هری پاتر که اونا هم از بچگی تو فیلم بودن تا بزرگ شدنشون! عالی بود فیلم های عید امسالتون رسانه ملی! اپن کردید و بزن و بکوب راه انداختید و نمی دونم چه اتفاقی افتاده که چش یک سری ها رو دور دیدین! نه خوبه .موفق باشین.


--------------------------------------

راستش از ستایش ( نرگس محمدی ) خیلی خوشم نمی اومد ، بدم می اومد ازش و متنفر بودم بخاطر اینکه تو ستایش همه بدبختی و گریه و اینا ، نگو بنده خدا خودش اصلا مدل شخصتیش یه جور دیگست و وقتی دور همی اقای مدیری و این شور و نشاط خانم محمدی رو دیدم کلا نظرم عوض شد و دیدم مثبته الان ، خیلی هم عالی . 

نظرات 4 + ارسال نظر
بهامین جمعه 24 فروردین 1397 ساعت 14:24 http://notbookman.blogsky.com/

کلا از بازیش خوشم نمیاد

اکی

بهامین چهارشنبه 22 فروردین 1397 ساعت 18:37

سریال امسال خوب بود
من هم پایتخت را نگاه میکردم و هم پایتخت.

من از نرگس محمدی خوشم نمیاد:|

پس یعنی شما هم مثل من هر 2 سریال رو نگاه می کردین!چه عالی!

شاید دلیل اینکه ازش خوشتون نمی یاد بخاطر بازی تو فیلم ستایش باشه؟؟؟؟

مسافر جمعه 17 فروردین 1397 ساعت 01:19

نه بابا. کلا از ستایش هم خوشم نمیاد. میگم.همه خوبن برای خودشون. ولی من بعنوان بازیگر دوسشون ندارم

من از خود بازیگرش بدم نمی یاد ولی از نقش ستایش و اون فیلمش بینهایت متنفرم! ولی وقتی تو دور همی مهران مدیری اومده بود ، بازیگرش خیلی خانم شوخ و شنگی هست!

بهر حال سلایق متفاوته!

مسافر پنج‌شنبه 16 فروردین 1397 ساعت 07:23

من فقط یه دو قسمت تعطیلاتو اون هم فقط یه بخشهاییشو دیدم. انقدر هم از خاطره حاتمی و نحوه بازیش که به نظرم لوس بود بدم اومدقبلنا ازش توی یه فیلم فقط! خوشم میومد. ولی خیلی لوس بود این چند دقیقه که از بازیشو دیدم.سلیقه ها متفاوته دیگه. هر آدمی واسه خودش خیلی خوبه. از ستایش تا باباپنجعلی

اتفاقا این لوس بودنش هست که بین علما اختلاف افکنده! اما عالیه به نظر من!

نکنه شما عاشق ستایش بودین ؟بله خب سلیقه ها متفاوته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد