ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

افسردگی قبل از موفقیت

عنوان این پست رو گذاشتم افسردگی قبل از موفقیت ، دلیل هم داره ، به تصویر زیر با دقت نگاه کنید  ، ازش مشخصه که تنها یک قدم با هدفش فاصله داشت و کشید کنار ، این یک قدم ها واقعیت محض هستند و من اسمش رو میگذارم افسردگی قبل از موفقیت و درست برای یکی از هدف هام ، در این مرحله هستم!

بذارین کامل توضیح بدم که در این مرحله چه اتفاقی می افته! اول اینکه شخص نا امید میشه ، میگه من این همه تلاش کردم رسیدم به این قسمت ولی هیچی به هیچی ، به چیزی که می خواستم نرسیدم . ممکنه کاری رو انجام بده که خلاف قوانین طبیعت و دین و مذهب باشه تا تسکین این قسمت به ظاهر شکست اش باشه!


اکیدا" اکیدا" توصیه میکنم از قبل کسی رو بخاطر کاری که در این مرحله کرده ، مثل خوردن مسکرات جهت اینکه این درد رو فراموش کنه و علنا میگه نکنید چون یک روزی چرخ روزگار شرایط رو برای شما به نحو دیگه ای پیش میاره . اینقدر ناراحت و اعصاب خورد هستید که میگین چه عمری که تباه این کار کردم ، چه بد بختم من! خاک بر سر من!  اینقدر از این جملات به خودتون میگین که میشین یه شکست خورده واقعی.


شکست خورده واقعی کاری رو به سر انجام نمی رسونه ، بعد از اینکه یک مدت انجامش داد و نتیجه نگرفت کلا" ولش میکنه ، من اینا رو دارم میگم بهتون فردا روز اگه رفتین تو این موقعیت بدونید کجای کارید.


اما بذارید من بیشتر درباره این هدف خودم توضیح بدم ، عامو من دیدم زبان انگلیسیم رو باید باید خوب کنم و بهترین روش افزایش دایره لغات خودم استفاده از کدینگ بود که وقتی 504 رو خوندم و یاد گرفتم گفتم چه بهتره که طبق کدینگ خودم هم پیش برم که اتفاقا خوب بود و بعدش گفتم که عالی میشه اگه تافل و کاپلان رو هم اینطوری یاد بگیرم ، خیلی اعصاب خوردی داشت! نزدیک به یک ماه به کوب یعنی ها! الان رسیدم به مرحله فاینال و حفظ لغات یعنی همون چیزی که از اول می خواستم.اما یه چیز الکی رفت تو مخم و اینقدر بزرگ شد که گفتم دیگه خسته شدممممممم! نمی کشم. بله من در همین مرحله اخر و افسردگی قبل از موفقیت هستم.


راهکارهایی براش هست که اول به خودم میگم بعد به شما :

1.از خدا کمک بخوایم ، در هر شرایطی ، قبل و بعدش ، ولش نکنیم ، ازش فرار نکنیم ، نپیچونیم خدا رو به بهانه های الکی

2.یه دوش بگیریم تا بدنمون سبک بشه.

3.یک فاصله کوچولو و وقفه بندازیم تا تمرکزمون بردگرده سر جاش


اینا 3 راهکاری بود که به نظرم رسید . امیدوارم هیچوقت وارد این مرحله نشین.موفق باشین.