ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

بچه های من!!!

بچه های من!!!

 تو شهر ما هستند کسانی که انواع طوله سگ رو نگهداری میکنن و بعضی هاشون که تو خونشون نگهش میدارن و بعضی ها هم تو ماشین ، نقطه اشتراک تمام اینا تینه که به طوله هاشون میگن بچه امممممم!!!! امیدوارم خیلی تعجب نکنید ، اینقدر ازدواج رو سخت کردن که این شده نتیجه اش و هر طیفی سگ مورد علاقه اش رو داره و باهاش گردش میره و کلی 2 تایی میگردن و عکس و سلفی و چقدر هم بهش میرسن .

 من هم دارم به این فکر میکنم که برم 3 تا بچه بگیرم البته نه از جنس طوله سگ ها ، از جنس درخت های پا کوتاه خونگی ، منتها باید قبلش جا و مکانشون رو درست کنم ، 


وای فک کن !!! عکس بگیرم بنویسم من و بچه هام همین الان یهویی!!!
نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 18:40 http://heartwritings.blogsky.com/

سلام
اتفاقا منم از تنهایی تصمیم دارم پناه ببرم به چند تا گیاه آپارتمانی
چیه آدم دلش میگیره و چاره ای هم نیست

سلام
گل و گیاه خیلی خوبه - دلم ادم رو وا میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد