ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

آگهی جذب همسر

بعد از فروپاشی برجام با این اوضاع و احوال ، دیگه باید یه سری سنت های غلط در جامعه ما کلا عوض بشه ، 


1.دیگه ادامه تحصیل در مقاطع بالا مثل لیسانس و فوق به جز اونهایی که واقعا مدرک به کارشون میاد ، اشتباه محض و عمر تلف کردنه ، میخوان پز چیزی رو بدن که هیچ فایده ای نداره ؟


2.دیگه باید دور استخدام های دولتی رو خط کشید ، چون اولا خود آزمون شاید یک هزینه برای شخص داشته باشه اما سوال اینجاست که چقدر از این نیروها جذب میشن؟ این دوستمون که مرتب ازمون بانک میداد از بس ازمون داد و نشد و یه سری هم که گفته بودن ظرفیت رو بردن بالا ، نتیجه این شد که به جای گرفتن نیروهای جدید ، بانکی های غیر رسمی رو با یه ازمون رسمی کردن و کلی درامد زایی برای خودشون داشتن.


3.شاید قانون عدم نیاز به اذن پدر برای ازدواج تو مجلس در حال بررسی باشه ولی وقتی شوهر نیست باید این طرز فکر رو عوض کرد که یکی بیاد که اون بره سر کار و دختره تو خونه منتظر برگشت همسر جان باشه ، بلکه برای شکوندن این رسم غلط ، 2 نفر توافق کنن که یه کسب و کاری رو راه بندازن که ازش هزینه زندگی دربیاد و خانواده ها هم ازش حمایت کنن و گرنه اگه منتظر باشن که فرجی بشه ، پس همچنان منتظر بمونید.

من پارسال به آزی گفتم ولی گمونم نفهمید و شاید اون هم مثل عاطی کسی رو داشت ، نمی دونم ، بهر حال ، من بهش گفتم که من کسی رو میخوام که با هم زندگی رو بسازیم و این ساختن با هم هست ، یعنی 2 نفری کار کردن ، اقا بیرون و خانم داخل خونه و کارهایی که میشه که انجامش داد .


4.الان با بالا گرفتن این وضع جامعه و تکنولوژی میشه کارهای رو راه انداخت که قبلا امکانش نبود ولی الان میشه 


شاید باید آگهی داد که یک دختر خوب برای ساخت زندگی در کنار یک پسر خوب نیازمندیم ، با همه بند و تبصره های قانونی که تو مملکت ما هست و اصول و کسب کارهایی که هست ، شرایطش هم سادست ، کسی که پایه باشه مشکلات رو شکلات کنیم با هم .


اگه نه ، میتونیم مثل همیشه هی یگیم همه چی داره گرون میشه ، دلار فلان ، برجام فلان ، بد بختی فلان ، ترامپ فلان ، من بدبختم که تو این مملکت و این خانوداده بدنیا اومدم .... 


+ راستی چرا بعضیا تو همین مملکت از راه حلال درامد خوبی دارن و کارشون درسته ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد